Bij veel van mijn bestellingen die ik plaats gaat er wel iets fouts. En deze keer was het iets van de 10 keer dat het goed fout ging. Ik word hier echt knetter gek van, dat dit steeds gebeurt.
Zelfde, ik heb een week geleden een WS-540 statief besteld in de webshop (lees goed, ik heb er 1 besteld). Ik krijg echter een dag erna een factuur met ineens 2 WS statieven erin (waarvan 1 in backorder). Dus ik kreeg het 1e statief de volgende dag binnen. En afgelopen zaterdag de 2e WS binnen die ik dus niet eens besteld had. Vandaag kreeg ik in de bus een factuur met de mededeling dat ik moest betalen. Uiteindelijk met bax gebeld, en morgen haalt de TNT hem op, maar na de zoveelste keer, word ik 't toch wel zat, om steeds contact op te nemen met dit dat..
Of dat er een bestelling die geleverd is, een deel niet in de doos zit, of spullen die schade hebben waardoor het weer terug gestuurd kan worden.
In de meeste gevallen wordt het wel op gelost, maar waarom moet het zovaak fout gaan..?
Zelfde, ik heb een week geleden een WS-540 statief besteld in de webshop (lees goed, ik heb er 1 besteld). Ik krijg echter een dag erna een factuur met ineens 2 WS statieven erin (waarvan 1 in backorder). Dus ik kreeg het 1e statief de volgende dag binnen. En afgelopen zaterdag de 2e WS binnen die ik dus niet eens besteld had. Vandaag kreeg ik in de bus een factuur met de mededeling dat ik moest betalen. Uiteindelijk met bax gebeld, en morgen haalt de TNT hem op, maar na de zoveelste keer, word ik 't toch wel zat, om steeds contact op te nemen met dit dat..
Of dat er een bestelling die geleverd is, een deel niet in de doos zit, of spullen die schade hebben waardoor het weer terug gestuurd kan worden.
In de meeste gevallen wordt het wel op gelost, maar waarom moet het zovaak fout gaan..?
Comment