Announcement

Collapse
No announcement yet.

Fouten bij bestellingen.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Fouten bij bestellingen.

Bij veel van mijn bestellingen die ik plaats gaat er wel iets fouts. En deze keer was het iets van de 10 keer dat het goed fout ging. Ik word hier echt knetter gek van, dat dit steeds gebeurt.

Zelfde, ik heb een week geleden een WS-540 statief besteld in de webshop (lees goed, ik heb er 1 besteld). Ik krijg echter een dag erna een factuur met ineens 2 WS statieven erin (waarvan 1 in backorder). Dus ik kreeg het 1e statief de volgende dag binnen. En afgelopen zaterdag de 2e WS binnen die ik dus niet eens besteld had. Vandaag kreeg ik in de bus een factuur met de mededeling dat ik moest betalen. Uiteindelijk met bax gebeld, en morgen haalt de TNT hem op, maar na de zoveelste keer, word ik 't toch wel zat, om steeds contact op te nemen met dit dat..

Of dat er een bestelling die geleverd is, een deel niet in de doos zit, of spullen die schade hebben waardoor het weer terug gestuurd kan worden.

In de meeste gevallen wordt het wel op gelost, maar waarom moet het zovaak fout gaan..?

Ik denk dat je gewoon pech hebt, bij mij is tot nu toe alles gewoon goed gegaan.

Comment

ik ben het met dj funkey eens.

ik heb een paar keer wat besteld bij bax, en niks verkeerd. behalve een keer geen handleiding bij een laptopstand

Comment

Wat betreft je opmerking over de WS-540, deze bestelling is via de webshop besteld. Of je er iets dubbel ingezet hebt, dubbelgeklikt hebt of iets anders hebt verricht weet ik niet, maar het product stond in ieder geval dubbel in je (automatisch gegenereerde) factuur.

Dit hebben we dus niet voordat je bestelde kunnen voorkomen, maar we hebben het naderhand wel opgelost. Als we vervelend zouden willen zijn hadden we de factuur waar ze dubbel opstonden, maar we willen juist dat het opgelost wordt. ;)

Dat er zaken verkeerd gaan, dat is altijd mogelijk. Waar gewerkt wordt, worden fouten gemaakt. Dat het bij de één vaker gebeurt dan bij de ander is ook mogelijk. Zo heeft een groot deel van de klanten nog geen enkel probleem gehad, of is er ooit eens iets niet helemaal vlekkeloos verlopen. Bij een enkeling gaat het vaker niet helemaal goed, dat kunnen we niet altijd voorkomen, maar dan zorgen we in ieder geval dat het opgelost wordt.
        Zo is dat bijvoorbeeld met spullen die schade hebben opgelopen, dat kan tijdens transport gebeurd zijn, dus buiten onze handelingen om. Wel leveren we de meeste dingen in dozen die groot genoeg zijn, met genoeg verpakkingsmateriaal. (Door sommigen zelfs als te veel ervaren. ;))

Verder zie ik in je gegevens dat er inderdaad ooit eens een kabel bij je bestelling ontbrak, vanwege een voorraadcorrectie. Dat was nog in ons oude magazijn als ik het zo zie, waar het iets chaotischer is dan nu. Dus ook daar hebben we een en ander aan verbeterd.

Als er nog zaken zijn die verbeterd kunnen worden en als je kunt vertellen op welke manier, laat ze maar horen.

Comment

Het WS statief heb ik in de webshop besteld. Ik heb gewoon 1 statief aangeklikt voor de rest niet. In het winkelwagentje stond gewoon 71,25. Daar heb ik de zelfde avond nog een factuur van gehad. Ineens kreeg ik de volgende avond een factuur waar ineens 2 tafels in stonden á 142,50.

Maar als dit vaker nog gaat voorkomen, ga ik toch richting een andere winkel..

Comment

Mm, ik wil hier toch ook even mijn probleem aan toevoegen.

Ik snap namelijk niet dat jullie een versterker opsturen die 1, niet ingepakt is en los in de doos die veel beschadigt is ligt. 2, die kapot is. en 3, waar het garantie zegeltje van verbroken is.

Deze gaat mooi terug, al heb ik nu al 2 weken een versterker moeten huren. Nu een mooie Crown versterker gezien. Helaas kunnen concurrenten van jullie het 50 euro goedkoper leveren.
            Last edited by waltervanpeene; Monday-24-10-2011, 17:33.

Comment

Originally posted by waltervanpeene View Post
              Helaas kunnen concurrenten van jullie het 50 euro goedkoper leveren.
              Daarvoor is toch die "ergens anders goedkoper gezien?" button?

Comment

Ik denk dat bax zijn eigen aan het voorbij aan het groeien is. Ze zijn in mijn ogen juist groot geworden doordat het er goed geregeld is / was.

Wij hebben o zo vaak iets gehad met bax. Kan ik weer bellen en word het weer opgelost. Komt allemaal wel goed maar ik denk dat bax er echt aan moet gaan werken om alles weer goed en strak geregeld te krijgen. Juist door dingen goed en strak te regelen blijven klanten.

Voorbeeld als ik een hamburger bij de mac koop voor 1 euro en hij is koud krijgen ze hem gewoon terug ookal is het maar 1 euro, Dan betaal ik nog liever 3 bij de cafetaria op de hoek als hij daar wel goed en warm is. Kortom de prijzen alleen zijn niet doorslag gevend of je het red als bedrijf zijnde.

Onze visie bij ons bedrijf is: MAAK WAAR WAT JE BELOOFD BIJ TWIJFEL MINDER BELOVEN MEER WAARMAKEN.

Ik denk dat een bax zich hier in wat voorbij gestreefd is.

Zeker rond sinterklaas en kerst is onze ervaring dat er nogal eens wat fout gaat.

Onze fouten:
                Een sneeuwmachine teveel. Niet voor betaald wel ontvangen.
                Een verkeerd microfoon statief. Kregen 1 of ander raar klein frummel ding
                1 hoofdtelefoon geleverd. Gek genoeg stonden er op de bon wel 10 geleverd
                Lexicon mx 400 besteld klaar laten zetten ja is er erheen rijden. Nee niet dus. Netjes opgelost door een xl versie voor het zelfde geld te krijgen maar was wel verkeerd.
                Tussen paaltjes voor db set besteld. Kregen ze vol deuken en zonder de bovendop geleverd. Zit wel gewoon in doorzichtige folie had iedereen kunnen zien.
                Ook een keer een defecte quelux cable gehad maar daar kon bax niets aan doen zat intern bedrading los.

Zoals rick al zei het komt altijd wel goed. Maar er worden ook een hoop fouten gemaakt die nergens voor nodig zijn. Gewoon stageloper fouten noem ik ze maar.

Dus ik denk dat bax toch echt iets aan zijn controle punten moet gaan doen. Anders kan ik me heel goed voorstellen dat klanten naar een andere shop gaan.

De goedkoopste zijn kan bijna iedereen. Maar goede service. Daar draait het om. Dan bedoel ik niet alleen na de rand maar ook zeker in het voor traject. Krijgen wat je besteld.

Comment

Ben ik helemaal mee eens. Ik betaal liever meer voor goede service, dan service waar het regelmatig fout gaat..

Ik ben zelf van mening ( en een aantal die ik ken ook ), dat bax veel te snel te groot is geworden. Ze willen te veel, maar ze kunnen het niet goed aan en daar slaan ze de plank mis.

Comment

Originally posted by Dj-scratch View Post
                    bax veel te snel te groot is geworden. Ze willen te veel, maar ze kunnen het niet goed aan en daar slaan ze de plank mis.
                    Kijk dat is eigenlijk de korte samenvatting die ik bedoel.

Comment

Originally posted by dlo View Post
                      Daarvoor is toch die "ergens anders goedkoper gezien?" button?
                      Maar dan krijg van ''Sorry, we kunnen niks van de prijs vandoen''

Comment

Ik heb tot nu toe altijd gehad dat ik het voor dat bedrag kreeg, maar er zullen zeker uitzonderingen tussenzitten.

Comment

Originally posted by waltervanpeene View Post
                          Maar dan krijg van ''Sorry, we kunnen niks van de prijs vandoen''
                          Nja, dan is de keus simpel, ik zou even mailen: Jammer, dan bestel ik hem bij die andere winkel. Kijken of ze dan nog steeds de prijs niet veranderen en anders gewoon lekker bij die ander bestellen, lijkt mij niet zo moeilijk. Maar wel vreemd, als ze beloven de prijs aan te passen. Ik heb het een keer gedaan, een keer goed gegaan, dus super..

Comment

Originally posted by ronennieshow View Post

De goedkoopste zijn kan bijna iedereen. Maar goede service. Daar draait het om. Dan bedoel ik niet alleen na de rand maar ook zeker in het voor traject. Krijgen wat je besteld.
                            Ik betaal liever meer voor een product als de service maar goed is, ik koop mijn spullen nu via een andere online shop en als hun service goed zit dan blijf ik daar ook kopen, jammer voor bax.

Comment

Zo is dat ook bij mij Mol!

Comment

Working...
                              X