Ik zei het al, als het om TNT en postNL gaat heb ik ongeluk, maar met de truss en statieven heb jij mooi opgelost, toen ik die vrijdag om de cuelux kwam stond het truss systeem mooi klaar, de bestelde die ik een week later ontvangde heb ik mooi retour gestuurd, wat het DB setje betreft daar kan jij inderdaad niets aan doen en ik begrijp dat er mensen zijn die de betalingen achteraf niet nakomen maar daar bestaan dan instanties voor, ook de verkoper heeft zijn best gedaan om een setje mee te geven want hij is tot 2x toe gaan overleggen met de baas, helaas zei de baas nee, goed dan mist hij de verkoop van een DB set ter waarde van 5000 euro , en het restaurant die ik zaterdag uit nood wou helpen op oudjaar omdat zijn dj het liet afweten zat ook zonder dj, ik laat je de mail nog niet zien die ik van hem achteraf kreeg, maar goed geen verwijten naar jou toe en ik was niet boos enkel teleurgesteld mede omdat ik de zaterdag mijn afspraak niet kon nakomen met het restaurant, en bij thuiskomst had ik het volledige bedrag overgemaakt.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Fouten bij bestellingen.
Collapse
X
-
Originally posted by Mol View Postik was niet boos enkel teleurgesteld mede omdat ik de zaterdag mijn afspraak niet kon nakomen met het restaurant, en bij thuiskomst had ik het volledige bedrag overgemaakt.
Zo zie je maar weer, laat jezelf eerst goed informeren voordat je ergens gaat winkelen. Op rekening leveren doen we niet, bankcheques nemen we niet aan, VVV-bonnen zijn niet bij ons in te wisselen, etc.
Ik hoop dat je alsnog klant bij ons blijft, en mocht je vragen hebben; je weet me te vinden.
Comment
Comment