Het forum is niet langer in gebruik. De informatie op het forum blijft beschikbaar, maar het is niet langer mogelijk om te reageren. Voor het laatste nieuws, achtergronden en advies verwijzen we je graag door naar onze website, blog en het keuzehulp-overzicht.
Dat klopt, ik keek net op de site van Bax. En ik dacht bij mezelf Hu, wat is dit nou. Maar nu zie ik dat het de nieuwe site is. Het is best mooi alleen staat de chat een beetje raar.
De site hoort er ook niet uit te zien zoals in jouw screenshot. Ik weet niet welke resolutie je hebt maar dat ziet er inderdaad erg vreemd uit.
Ik vind de nieuwe site lekker fris, en de zoekmachine staat daar een stuk beter als bij de oude. Het verbaast me wel dat de site zo smal gehouden is, heeft dat te maken met het overzetten van de huidige content of meer met mobiel internet?
Ik ondervind hier overigens het zelfde probleem, dat de chat button en snel/uitgebreid zoekkeuze uit hun positie vallen. Als ik op het nieuwsbericht "Bax-shop in een nieuw jasje" komt er nog een blokje met afgeronde hoeken halverwege het bericht te staan.
Zitten nog ziektes in, jammer!
Overigens om handje te helpen: ik gebruik 1366 x 768 px in Firefox 7.
Edit, hebben ze net opgelost!
Ps. nu wijkt het ontwerp van het forum wel erg af van de shop ;-)
Last edited by Citybeatz; Wednesday-26-10-2011, 09:59.
Hier zitten de uitgebreid zoeken en snel zoeken nog raar, ook zitten de bolletjes van het wisselend blok soms in de tekst waardoor je de tekst niet kan lezen.
Er zitten inderdaad nog een paar bugs in, maar dat hou je altijd wel. Een testomgeving is toch altijd net even wat anders dan de praktijk. Wordt aan gewerkt!
Ps. nu wijkt het ontwerp van het forum wel erg af van de shop
Maar het is mogelijk dat er in de loop van de dag nog het een en ander versleuteld wordt om wat kleine dingetjes op te lossen. Dus niet te snel in paniek raken. :mrgreen:
Tegen morgen zou alles goed moeten draaien denk ik, mocht je dan nog gekke dingen tegenkomen dan horen we het graag.
In google chrome is het plaatje 'klik hier om te chatten' anders en valt bij mij op de bovenste balk waardoor hij de kopjes 'talenten gezocht' en 'forum' verbergt.
Comment