Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe webshop

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Gezien hebben is iets anders dan lezen.

Doe deze test maar eens dj rob.
    The original, world-famous awareness test from Daniel Simons and Christopher Chabris. Get our new book, *** Nobody's Fool: Why We Get Taken In and What We Ca...

@Dj Funkey Ik heb dat probleem niet op mijn iMac.

Comment

Originally posted by full effect View Post
      Kan ik best begrijpen, soms krijg je meerdere keren per dag de zelfde vraag per telefoon. Zo een pagina zou dit "probleem" kunnen verhelpen. toch blijven er mensen die gewoon niet kunnen / willen lezen...
      Dan is het niet helemaal conform topic. Niet meer de goedkoopste, maar wel goede service... Persoonlijk contact is daar toch wel een belangrijk onderdeel van, juist bij een webshop!

Comment

@Dj Funkey Ik heb dat probleem niet op mijn iMac.
        Ik heb het probleem (zoals je ziet) wel op mijn MacBook.:(

Comment

Ik heb ze niet op mijn Macbook Pro.

Comment

dit is wel een heel urgent probleem, je kan namelijk niks in je winkelmandje doen, dit werkt niet op Windows 7, google chrome, firefox, en IE.

Comment

Hier (op een MacBook) werkt het in chrome en safari wel goed!

Edit: Nu werkt het niet meer?!
              Edit: Zoekresultaten zijn nog niet aangepast?
              Edit 2: De afbeeldingen zijn ook niet meer wat ze geweest zijn...
              edit 2: Kortom, er zitten nog best wat bugs in de nieuwe site...
              Last edited by Guest; Friday-28-10-2011, 17:30.

Comment

Ik vind het heel hinderlijk dat de productafbeeldingen niet meer rechtsbovenaan staan maar pas helemaal onderaan..

Hopelijk wordt dit verbeterd..?

Comment

Klopt dit?

Ook ik vind het vervelend dat de foto's nu onderaan de pagina staan.
                  Ik kijk meestal eerst naar de plaatjes voordat ik ga lezen.

Comment

Ik vind de nieuwe webshop nogal saai en smakeloos. Het roze straalde een soort sfeer en goed geslecteerde huisstijl uit. Ik vind het nu meer neigen naar een website van een gratis website builder. Al het witte vind ik veel te kil, en het is een beetje een 2005 design. Verder zal het zeker wennen zijn maar ik vind dit een overbodige aanpassing.

Comment

Originally posted by rintie View Post
                      Ik vind de nieuwe webshop nogal saai en smakeloos. Het roze straalde een soort sfeer en goed geslecteerde huisstijl uit. Ik vind het nu meer neigen naar een website van een gratis website builder. Al het witte vind ik veel te kil, en het is een beetje een 2005 design. Verder zal het zeker wennen zijn maar ik vind dit een overbodige aanpassing.
                      ik ben het wel een klein beetje met je eens.
                      Misschien is het idd wel iets te wit.
                      Als ik nu weer kijk naar het forum heeft dit weer een achtergrond etc.

Comment

Ik vind het ook drie keer niets, de fotootjes onderaan zijn irritant en het is maar een saaie website met een goedkoop aangezicht. Misschien dat het iets beter is als alle dingen die door elkaar heen lopen weg zijn en alles op de goede plaats staat, maar de vorige lay out beviel me veel meer, zonde.

Comment

Foto's onderaan? Hoe bedoel je dat?

Dat de website misschien wat 'saai' overkomt kan kloppen, maar aan de andere kant was de vorige website ook redelijk druk aan het worden met alle banners en kleuren. Hier hebben we meer rust in gecreëerd zodat zaken als acties beter kunnen opvallen.

Verder zijn er nog wat zaken geschoven, om de meest belangrijke functies zoveel mogelijk in het zicht te krijgen.

Het is verder natuurlijk een kwestie van even wennen. :)

Dat de forum-layout nu een beetje naast de boot valt, dat klopt. Maar daar wordt ook aan gewerkt.. ;)

Comment

Het is bij mij helemaal door elkaar gegooid.
                            Ik gebruik Chrome, verder nog nooit problemen mee gehad.
                            Heb even een willekeurig product genomen.

De tekst staat er natuurlijk wel tussen, maar dat is onzinnig kopiëren. ;)
                            De zwarte streep is de scheiding tussen de 2 foto's.
                            En daar staat dan de tekst :P

Comment

Ik ga het topic doorsturen naar Developement om de bugs er uit te laten halen.

Comment

hier doet hij ook niks... mijn beeld ziet er in firefox 7.0.1 net zo uit als wat DJ lars heeft gepost. slecht zaak voor zo'n miljoenenbedrijf. Dit kost mogelijk veel geld (en je reputatie)

Comment

Working...
                                X