Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bax-shop.nl winter magazine 2011

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bax-shop.nl winter magazine 2011

Zo, inmiddels beginnen de Bax-shop.nl winter magazines her en der op de deurmatten te vallen en hebben we de eerste vragen en opmerkingen al gehad. Het grappige is, sommigen van jullie hebben de papieren versie eerder dan wij. ;)

Graag hoor ik in dit topic wat je van deze editie van het magazine vindt, zodat wij daar wat informatie uit kunnen putten. Wat vind je goed, wat kan er beter en vooral; hoe kunnen we het beter doen?

Daarnaast zijn opmerkingen over de inhoud, de interviews, het productaanbod en alle andere zaken ook meer dan welkom.

Zelf hebben we in ieder geval al wat zaken gezien die beter kunnen en die ook in de volgende versie zeker worden doorgevoerd. Al met al mogen we best tevreden zijn over het resultaat denk ik. :) 116 pagina's puur bladerplezier!

Hij lag deze morgen op de tafel bij mijn laptop (lief vrouwke hé) en ik zal er vanavond eens in bladeren op het werk, tot dan blijft hij nog verpakt in het plastiek.

Comment

Een tip, bij de ene prijs staat bijv: €115.89 en bij een ander: €122,50. De ene keer met de komma, en de andere keer niet. Ook is de adviesprijs bij het adj windup statief €1, dit lijkt mij ook een foutje?

Comment

Ik wist niet dat jullie ook magazine's deden.
        Kan ik die ook krijgen?
        En kost dat geld?

Comment

Als je in het systeem staat, krijg je hem vanzelf binnen!

Comment

Originally posted by Rick View Post
            Als je in het systeem staat, krijg je hem vanzelf binnen!
            Hoe kom ik daarin?
            Ik heb een account op bax-shop.nl

Comment

als je een account hebt sta je dus in het systeem en dan krijg je er eentje thuisgestuurd. De dag is nog niet om he, dus geef de postbode nog even wat tijd.

Overigns vindt ik het wel weer een interessant magazine, met eveneens leuke intervieuws.

Echter wat er nou bij de vergelijking van de actieve 12"ers staat. Lees die tekst maar eens een keertje goed door ;) want volgens mij is daar iets verkeerd gegaan.

Comment

Ik ben net verhuist, maar waarschijnlijk gaat hij nog naar het oude adres. Wat kan ik hieraan doen om hem nog wel te krijgen?

Comment

ophalen bij het oude adres,

of je nieuwe adres doorgeven aan bax lijkt me ? (helpdesk !)

Comment

Dat wist ik, maar niet voor de eerste keer, maar wel de 1000ste keer neemt niemand op bij de chat.

Comment

Originally posted by DJ Lars View Post
                      Ik wist niet dat jullie ook magazine's deden.
                      Kan ik die ook krijgen?
                      En kost dat geld?
                      Dat kost niets lars, als je dit wil krijgen moet je 1x per 2 maanden de auto van rick wassen. :p

Baai the wei, bax zou geld moeten geven omdat we het willen lezen.

Originally posted by SLGV View Post
                      als je een account hebt sta je dus in het systeem en dan krijg je er eentje thuisgestuurd. De dag is nog niet om he, dus geef de postbode nog even wat tijd.
                      Sta je niet in het systeem na een aankoop te hebben gedaan bij bax?
                      Een account op het forum heeft hier volgens mij niets mee te maken?
                      Last edited by Mol; Thursday-10-11-2011, 18:25.

Comment

Haha, zodra mensen gaan betalen om reclamefolders te mogen ontvangen, begin ik m'n eigen winkel!

Comment

Bij mij thuis is hij nog niet geland, bij sommigen wel. Geef het nog even een paar dagen de tijd, tot maximaal volgende week woensdag. :) Mocht je dan nog niets in de bus hebben, geef dan even een brul zodat we je een exemplaar achterna sturen.

Dat wist ik, maar niet voor de eerste keer, maar wel de 1000ste keer neemt niemand op bij de chat.
                          Dat wil niet zeggen dat er niemand achter de chats zit, maar als je per persoon een stuk of 4 chats hebt lopen, is het niet te doen om er nog eentje bij te nemen. We nemen dan liever even de aandacht voor je dan dat we je vlug vlug 'helpen' en wegsturen met een afgeraffeld antwoord waar je niets aan hebt. En daar hebben wij ook niets aan. ;)

Dat er iemand zou moeten zijn om je vraag via de chat te beantwoorden, daar heb je gelijk in. Maar wellicht ben je net steeds op de drukke momenten in de chatroom aanwezig. Je kunt uiteraard ook een mailtje sturen voor het laten wijzigen van je adres, hoef je in theorie niet zelf voor aanwezig te zijn per telefoon of in de chat. :)

Dat kost niets lars, als je dit wil krijgen moet je 1x per 2 maanden de auto van rick wassen.
                          Ja, ja, heeft ie helemaal gelijk in!

Was het maar zo... :mrgreen:

Baai the wei, bax zou geld moeten geven omdat we het willen lezen.
                          Ik geloofde eerst in je, maar helaas, het gaat toch de verkeerde kant op aan het eind van de post... ;) Jullie lezen het maar al te graag, niet liegen he! ;)

Comment

Originally posted by Rick View Post
                            Bij mij thuis is hij nog niet geland, bij sommigen wel. Geef het nog even een paar dagen de tijd, tot maximaal volgende week woensdag. :) Mocht je dan nog niets in de bus hebben, geef dan even een brul zodat we je een exemplaar achterna sturen.
                            Okee :)

Comment

Ben ik nou gek of is dit de 3e snowflurry-actie?

Eerst stond een actie op de home voor 65 met vloeistof,
                              nu in de group-buy kost hij 45 zonder vloeistof,
                              en in het magazine weer 55 met vloeistof..

Comment

Working...
                              X