Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bax-shop.nl winter magazine 2011

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Hhahaha, het zou goed kunnen. Ik heb hem ook binnengekregen. Wat een mooi magazine. haha ik heb er nu 3 in totaal. Ik ben er stik blij mee haha :D

Comment

Een bax rookmachine voor 77 euro met 1 liter gratis SNEEUWvloeistof:P

Comment

Ah bij ons op het werk hebben ze maandelijks een folder en je zou eens moeten weten hoeveel fouten hier in staan, verkeerde prijzen, verkeerde afbeeldingen, taalVouten...

Comment

Ik zal geduldig afwachten tot maandag :D

En nog wat dingetjes, iemand schreef (Rick denk ik) dat hij uiterlijk woensdag binnen zou moeten zijn maar de bax-twitter twitterde dat het maandag binnen zou zijn dus zal ik maar gewoon van woensdag uitgaan?

Comment

Foutjes, helaas sluipen ze er ieder magazine weer in. Heel vervelend, maar helaas bijna niet te voorkomen in een blad met 116 pagina's.

De sneeuwvloeistof is inderdaad niet geschikt voor de rookmachine :D. En het laatste stuk tekst bij de productvergelijk is helaas dubbel geplaatst. Verder zijn er nog wel meer kleine dingen, maar... dat weegt natuurlijk niet op tegen alle dingen die wel goed staan!

Want wat vinden jullie er nou van? In dit topique staat welgeteld één opmerking over de inhoud, de rest gaat over fouten. Het lijkt er op dat er mensen zijn die het magazine niet lezen omdat ze het leuk vinden, maar omdat ze op zoek zijn naar fouten. En dat vind ik persoonlijk erg jammer.

Comment

Originally posted by BL Systems View Post
              Ik zal geduldig afwachten tot maandag :D

En nog wat dingetjes, iemand schreef (Rick denk ik) dat hij uiterlijk woensdag binnen zou moeten zijn maar de bax-twitter twitterde dat het maandag binnen zou zijn dus zal ik maar gewoon van woensdag uitgaan?
              De eerste magazines kwamen woensdag bij mensen binnen. Dus ga ik er vanuit dat maandag toch wel alles bezorgd moet zijn. Mocht je het dan niet hebben, zou ik even contact opnemen.

Comment

Oei heb ik iets gemist of is er een nieuwe bax-mod (terug) ?

Ik denk dat het veel makkelijker is om een fout aan te wijzen dan om uit te leggen waarom je iets leuk vindt of waarom dat je iets anders zou doen.

Het intervieuws met R3hab, heeft een zeer goede titel. het gaat namelijk niet alleen over r3hab maar ook over ondekt worden, en ik denk dat dat veel mensen interessert. Dit nodig dus direct uit tot lezen. Verder is het intervieuw "luchtig" opgezet met hier en daar wat humor er in verwerkt. hierdoor lees je er gemakkelijk doorheen.

Het interview met Adele lijkt echter enkele en aleen over adele zelf te gaan, ook is de opzet totaal anders. Veel vragender opgesteld en meer persoonlijk gericht. Als je niet heel erg fan van haar bent (zoals ik) en je ziet de hoeveelheid tekst, dan blader je snel verder om er later nog eens naar te kijken.

Wat me ook opviel waren de 2! pagina's met in totaal 32 ! hoofdtelefoons, met enkel de omschrijving "hoofdtelefoon". Nee echt? dat had ik nog niet in de gaten :P wellicht is het leuker om zulke producten ook als vergelijking te presenteren of in ieder geval er iets meer bij te zetten. Zeker als je kijkt dat speakers en amps elk maar een pagina hebben.

Maar verder zit het allemaal goed in elkaar en zijn de meeste teksten leuk om te lezen!

Comment

De productvergelijking mbt de 12"-ers is leuk, maar wel beperkt. Een mooi stukje tekst wat ingaat op de speakertjes zelf zou leuk zijn. Dan moet je ze natuurlijk wel allemaal even goed beluisterd hebben... daar ging het mis zeker? (A)

Comment

Ik zie een AED-Rent logo :p

Comment

Originally posted by malcolm View Post
                      Ik zie een AED-Rent logo :p
                      en waar dat dan ?

EDIT: Al gevonden op de QSC-advertentie, AED is importeur daarvan dus..
                      maar wat dat echter toevoegd over wat je van hat magazine vindt? betekend dat zo iets als sjiek ?
                      Last edited by SLGV; Friday-11-11-2011, 16:12.

Comment

Er zijn er 3 in mijn brievenbus gevallen :D.
                        Heb ze dan gelijk uitgedeeld aan wat vrienden.

Comment

Originally posted by Jasper View Post
                          De eerste magazines kwamen woensdag bij mensen binnen. Dus ga ik er vanuit dat maandag toch wel alles bezorgd moet zijn. Mocht je het dan niet hebben, zou ik even contact opnemen.
                          ok zal ik zeker doen als hij er dan niet is.
                          ik kan niet wachten.

Comment

Zoals vorig jaar weer een spectaculair design, overladen met product informatie. Dit is wat ze nou in onze branche een een 'Powerpointfolder' noemen.

Comment

Yes, hij kwam net in de bus.
                              Nu even lekker lezen.
                              Ben benieuwd!

Comment

Oei heb ik iets gemist of is er een nieuwe bax-mod (terug) ?
                                Die gaat al een poosje mee, maar houdt zich meestal gedeisd. :mrgreen:

Het intervieuws met R3hab, heeft een zeer goede titel. het gaat namelijk niet alleen over r3hab maar ook over ondekt worden, en ik denk dat dat veel mensen interessert. Dit nodig dus direct uit tot lezen. Verder is het intervieuw "luchtig" opgezet met hier en daar wat humor er in verwerkt. hierdoor lees je er gemakkelijk doorheen.
                                Kijk, dat is dan weer leuk om te horen. :)

Het interview met Adele lijkt echter enkele en aleen over adele zelf te gaan, ook is de opzet totaal anders. Veel vragender opgesteld en meer persoonlijk gericht. Als je niet heel erg fan van haar bent (zoals ik) en je ziet de hoeveelheid tekst, dan blader je snel verder om er later nog eens naar te kijken.
                                Persoonlijk ben ik van mening dat die stijl de afwisseling er een beetje inhoudt. Maar daar heeft iedereen zijn eigen mening uiteraard over. :)

Wat me ook opviel waren de 2! pagina's met in totaal 32 ! hoofdtelefoons, met enkel de omschrijving "hoofdtelefoon". Nee echt? dat had ik nog niet in de gaten :P wellicht is het leuker om zulke producten ook als vergelijking te presenteren of in ieder geval er iets meer bij te zetten. Zeker als je kijkt dat speakers en amps elk maar een pagina hebben.
                                Bij ieder magazine proberen we zomaar een paar leuke vergelijkingen op te stellen. Vorig jaar hadden we onder meer lasers, dit jaar hadden we 12 inch speakers, keyboards en handheld recorders.
                                Hiernaast hebben leveranciers ook wat invloed in ons product-aanbod én hebben we ongelofelijk veel verschillende hoofdtelefoons. Omdat de feestdagen er aan zitten te kopen en mensen misschien nog een leuk, niet te duur cadeau zoeken (ik herinner me het doorbladeren van alle foldertjes nog ;)), hebben we besloten hoofdtelefoons met verschillende designs er in te stoppen. :) Met een 'o hee die heb ik nog niet eerder gezien'-idee er achter.

De productvergelijking mbt de 12"-ers is leuk, maar wel beperkt. Een mooi stukje tekst wat ingaat op de speakertjes zelf zou leuk zijn. Dan moet je ze natuurlijk wel allemaal even goed beluisterd hebben... daar ging het mis zeker? (A)
                                We scheiden feiten en meningen. Specificaties zijn feiten, luistersessies zijn meningen. We kunnen wel een verkoper een middagje laten luisteren en zijn mening laten geven, maar dat hoeft niet voor iedereen representatief te zijn. Je kunt uiteraard wel zelf aangeven dat je twee speakers zag die je wel interessant leken en dat je die eens in de showroom wilt komen vergelijken. De beste indruk blijft je eigen indruk! :)

Ik zie een AED-Rent logo
                                Ja, dat is hun advertentie. ;)

Zoals vorig jaar weer een spectaculair design, overladen met product informatie. Dit is wat ze nou in onze branche een een 'Powerpointfolder' noemen.
                                Maar kun je dan wel vermelden wat je anders zou doen? We zijn immers een online webshop met producten waar erg veel verschillende merken en producten in aanwezig zijn, verdeeld over diverse productcategorieën. We proberen de pagina's ook niet te vol te maken, als je goed kijkt zie je op de meeste pagina's aardig wat wit en we laten ook de specificatie-waslijsten weg. Ik zou niet weten hoe we dat efficiënter en aantrekkelijker kunnen indelen?

Comment

Working...
                                X