Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bax-shop.nl winter magazine 2011

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Citaat:
    De productvergelijking mbt de 12"-ers is leuk, maar wel beperkt. Een mooi stukje tekst wat ingaat op de speakertjes zelf zou leuk zijn. Dan moet je ze natuurlijk wel allemaal even goed beluisterd hebben... daar ging het mis zeker? (A)

We scheiden feiten en meningen. Specificaties zijn feiten, luistersessies zijn meningen. We kunnen wel een verkoper een middagje laten luisteren en zijn mening laten geven, maar dat hoeft niet voor iedereen representatief te zijn. Je kunt uiteraard wel zelf aangeven dat je twee speakers zag die je wel interessant leken en dat je die eens in de showroom wilt komen vergelijken. De beste indruk blijft je eigen indruk!
    Rick, heb je de tekst bij het stukje gelezen?:D

Comment

Op de speaker vergelijkings pagina, staat het einde van de tekst (uitleg) 2 keer achter elkaar. Over dat het beluisteren het beste is..

Comment

Staat wel meer dubbel op die pagina maar dat is ze nu al 20x verteld in dit topic.

Comment

Ook hier is die vandaag aangekomen, twee keer zelfs!

Comment

Originally posted by Rio View Post
            Ook hier is die vandaag aangekomen, twee keer zelfs!
            Bij mij gisteren maar ook 2x.
            Helaas nog geen tijd gehad om door te bladeren.

Comment

Originally posted by Rick View Post
              Die gaat al een poosje mee, maar houdt zich meestal gedeisd. :mrgreen:

Maar kun je dan wel vermelden wat je anders zou doen? We zijn immers een online webshop met producten waar erg veel verschillende merken en producten in aanwezig zijn, verdeeld over diverse productcategorieën. We proberen de pagina's ook niet te vol te maken, als je goed kijkt zie je op de meeste pagina's aardig wat wit en we laten ook de specificatie-waslijsten weg. Ik zou niet weten hoe we dat efficiënter en aantrekkelijker kunnen indelen?
              Laat ik de moeilijke termen even achterwege laten.
              Je hebt "Informatie catalogussen" en "designcatalogussen".
              Een voorbeeld van een informatie catalogus zijn die dikke catalogussen van die grote elektronica keten die begint met met een C. Veel informatie, geen opmaak en duidelijke afbeeldingen. Een voorbeeld van een designcatalogus is er een van de juwelier. Mooie grote afbeeldingen, sierlijke letters en weinig informatie.
              De catalogus van Bax-Shop valt er gewoon tussen. Nauwelijks design en weinig opmaak, tevens ook weinig informatie. Bij elk product een afbeelding, met een overdreven aan elkaar geprate tekst en de prijs. Ik had veel liever concrete informatie gehad. Ik hoef niet te lezen over elk product hoe fraai, mooi en geweldig het is. Ik wil gewoon weten wat ik er mee kan en de specificaties.
              Last edited by rintie; Monday-14-11-2011, 10:30.

Comment

Daar wil ik dan wel even op inspringen. Overigens heb ik nog geen enkele moeilijke term gezien, dus die hoef je ook niet weg te laten ;).

We hebben getracht een magazine te maken (dus géén catalogus) met een juiste afwisseling tussen redactionele inhoud en productaanbod. Natuurlijk is het productaanbod meer aanwezig, maar in mijn ogen is het net als bij het voorgaande blad weer prima gelukt die mooie afwisseling te hebben.

Je hebt het over overdreven aan elkaar geprate tekst. Gebruik liever een moeilijke term, want wat je hier mee wil zeggen, is mij niet duidelijk. Of je ziet liever slecht aan elkaar geprate tekst, dat kan ook. We hebben in het verleden wel eens gewerkt met specificaties bij de producten. Is ons niet zo heel goed bevallen. We weten van onze klanten dat ze het prettig vinden iets te lezen bij een product hebben. Jij bent daarop blijkbaar een uitzondering, dat kan natuurlijk. Ik ben het niet met je eens dat er geen concrete informatie bij de producten staat.

Er is inderdaad wederom gekozen voor een rustige uitstraling, met weinig design. Of je dat mooi vindt of niet, is natuurlijk puur een kwestie van smaak. We krijgen daar gemengde reacties over, maar het merendeel is positief.

Verder dank voor je onderbouwde opmerkingen. Zoals vaker gezegd, deze nemen we weer mee in het traject naar het volgende magazine. Met ieder punt van onderbouwde kritiek kunnen we wat. Natuurlijk zijn we het niet altijd met de kritieken eens, zoals ik hierboven heb beschreven bijvoorbeeld, maar met goede input van de lezers zijn we altijd blij. Ga zo door dus ;).

Comment

Originally posted by SLGV View Post
                  en waar dat dan ?

EDIT: Al gevonden op de QSC-advertentie, AED is importeur daarvan dus..
                  maar wat dat echter toevoegd over wat je van hat magazine vindt? betekend dat zo iets als sjiek ?
                  Verbaas me meer over hun logo in t blad van Bax, maar dat heeft rick duidelijk gemaakt.

Comment

Working...
                  X