Announcement

Collapse
No announcement yet.

19"

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 19"

Ik zoek me kapot om 19" 1 en 2u afdekplaten, plus lege bakken om zelf iets in te bouwen. Bax heeft ze ooit gehad, maar telkens als ik wat nodig heb zoek ik me weer kapot. Hebben jullie het nog wel?

Tip: maak er een aparte rubriek voor, luid en duidelijk in Studio Hardware wand daar valt het onder denk ik.

Voila?
    Staat onder flightcases & bags.

Maar, zijn er meer mensen die deze categorie liever onder studio-apparatuur zien?

Comment

Voor 19" hardware zou ik ook eerder bij Flightcase zoeken dan bij studio.

Comment

Ik niet omdat het oorspronkelijk voor studio toepassingen is ontworpen. Het wordt ook veel meer in audio en video studio's gebruikt dan in kisten en tassen. 19 inch is de industrie standaard zolang als er studio's zijn. Een DJ neemt feitelijk zijn studio mee op de bune, maar "gewone" muziekanten nemen alles mee in kisten wat vrij weinig met 19" heeft te maken.

Wat ook een mogelijkheid is, is de naam van de rubriek veranderen in Fightcases, Bags & 19" materiaal. Dan zie je het gelijk op de hoofdpagina al staan.

Nu ben ik een afwijkende noob natuurlijk, maar ik zocht het echt nu onder kisten & tassen.
        Last edited by JPSholland; Tuesday-20-12-2011, 17:55.

Comment

Je stopt zo'n plaat uiteindelijk toch in een flightcase of rack?? En die staan ook in die categorie! Lijkt me toch wel redelijk logisch!

Comment

Working...
          X