Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bax-shop.nl betrouwbaar ?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

hee,
    Ik heb een probleem ik kreeg vandaag mijn parrenset binnen en wat blijkt een lamp is kapot wat moet ik nu doen??

Comment

Even naar bax-shop bellen. Kan gewoon een fabrieksfout zijn. Bewaar wel de doos (van de lamp) misschien moet hij teruggestuurd worden.

Comment

Oke en heb nog een probleem de stekker dozen van shuko naar bulgin past niet achter in de controller??

Comment

Dat lijkt me heel sterk.

Ziet jij controller er van achter zo uit ?
          Dan past het namelijk gewoon.

Comment

Nee anders

Comment

IK heb gevonden die ik denk wel heb gekregen http://www.bax-shop.nl/230-v.-lichts...t-details.html

Comment

In dat geval zou ik even contact met de shop op nemen, er zit altijd wel iemand achter de telefoon die je kan helpen.

Comment

Oke, Ik heb gebelt en ze komen morgen de goede spullen leveren

Comment

Ik heb ondertussen vernomen dat mijn bestelling ( een mengpaneel ) verzonden is, zal morgen wel een keer aan komen :P
                    Ik laat jullie nog weten of alles goed verloopt.

Comment

Lol, ik kreeg hem gister middag al,
                      Super Service !
                      Bax, let maar op, er komen nog wel een keer wat bestellingen van mij binnen rollen ;)

Comment

Goed om te horen!:)

Comment

Zeker, als er spullen in de shop staan die ik wil bestel ik ze hier ;)

Comment

Originally posted by dj-drace View Post
                            Zeker, als er spullen in de shop staan die ik wil bestel ik ze hier ;)
                            en mochten ze niet in de shop staan, hebben wij (bijna) altijd een alternatief ervoor en kunnen wij meestal atlijd aan dezelfde producten komen:P!

Comment

Als je voor 18:00 besteld, ja ;)

Voor de rest, ontzettend goede service. Zelfs toen ik problemen had metmijn 5% kortingscode werd ik nog vriendelijk en snel geholpen.. :)

Comment

was er maar verkooppunt in belgie

Zelden zo een mooie en goede shop gevonden op internet.
                                Jammer dat er geen in Belgie zijn.
                                Zou denk ik wel draaien. zoveel goeie en uitgebreide shops zijn er namelijk niet hier in oost vlaanderen Wel 1tje grizzly maar als je de prijzen vergelijkt zijn jullie de goedkoopste en snelst leverbaarst.
                                heb hier onlangs de tri led gem besteld.
                                kwam op 48 euro.
                                had eerst een belgische site vroeg 53 euro + 17 verzendingskosten .
                                Dus echt klasse mensen . doe zo verder.

Een tevreden klant

Comment

Working...
                                X