Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bax-shop.nl betrouwbaar ?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bax-shop.nl betrouwbaar ?

Hallo,
    Ik wil een bestelling gaan plaatsen bij Bax-shop .
    maar wil eerst zeker weten of dit betrouwbaar is aangezien ik het best veel geld vindt.

Dus is bax-shop.nl betrouwbaar, en krijg je goede service ?

Bax-shop.nl is inderdaad betrouwbaar. Zoals je kunt zien, heeft Bax-shop.nl zelfs een Thuiswinkel-waarborg en een keurmerk voor webshops.
    Hiernaast heeft Bax-shop.nl ook laatst nog een prijs gewonnen voor snelst groeiende ondernemer met een verbazingwekkende groei van 900% in de afgelopen jaren.
    Hiernaast heb ik zelf altijd goede service gehad en ben je ook altijd welkom in de showroom.

En ik denk dat meer forumleden dit kunnen beamen.

Comment

Bedankt rick,
      Ik heb net de bestelling geplaatst, ik neem aan omdat het zaterdag is dat hij dinsdag binnen komt ?

in de webshop stond bij het product Snel leverbaar en heb via bankoverschrijving betaald.

Ik snap dat ik welkom ben in de shop, maar woon niet zo dichtbij...
      Last edited by dj-drace; Saturday-14-03-2009, 20:48. Reason: shop antwoord

Comment

Bij het product staat 'snel leverbaar' omdat het nog niet op voorraad is. De meeste leveranciers krijgen hun producten binnen 2 á 5 dagen wel bij bax-shop, waarna het direct naar jou toe verzonden wordt. Wanneer de bestelling verzonden is, krijg je daar automatisch bericht over. ;)

Comment

had een 3 weken geleden naar bax gebeld voor wat info, ze zeiden dat hij nog op vooraad was, mja, we zien wel ;)

Comment

De spullen worden soms sneller verkocht dan dat je denkt. :D
            Zeker als er 3 weken tussen zit, kunnen ze zo weg zijn. ;)

Comment

We zien wel ;)

Comment

Laat ook even weten wat jij van bax haar service vond nadat je het product heb ontvangen. ;)

Comment

Voor de misschien toekomstige lezers van dit topic wil ik nog even toevoegen dat ook ik goede ervaring met bax-shop.nl heb, Altijd goede service en snelle levering (tenzij de leverancier natuurlijk dwars gaat liggen, maar daar kan bax-shop ook niks aan doen)

Comment

hee,

Ik heb vandaag een bestelling geplaats en betaald met ideal het product was op vooraad. Betekent dit dat het morgen binnen is??

Comment

Originally posted by DjRobin View Post
                      hee,

Ik heb vandaag een bestelling geplaats en betaald met ideal het product was op vooraad. Betekent dit dat het morgen binnen is??
                      Voor zo ver ik weet wel.

Welk product koop je touwens ( ben nieuwsgierig :P )

Comment

die kans is groot, maar ik heb mezelf aangeleerd niet al te hard daarop te hopen, 9 van de 10 keer is het wel zo, maar het ligt er ook aan hoelaat je besteld hebt, of er niet nog 10 andere mensen zijn die hetzelfde product besteld hebben en hij dus niet meer op voorraad blijkt te zijn.
                        Je krijgt een mail zodra het pakketje verzonden is.

Comment

Vergeet niet dat de TNT het soms ook niet red, om het binnen 24 uur op bestemming te brengen.

Comment

Oke bedankt, Dit heb ik besteld, http://www.bax-shop.nl/conventionele...t-details.html

Comment

Parren zijn een hele mooie basis-verlichting voor je shows, ik heb echter nog wel één vraag, heb je er bewust voor gekozen om toch voor de analoge versie te gaan, ipv de DMX versie ?

Zo niet, zou ik je willen aanraden om een volgende keer iets meer informatie op te zoeken over alternatieven, je hebt in dit geval geen miskoop gedaan (voor je show maakt het namelijk nu vrij weinig uit, alleen met het oog op uitbreiding in de toekomst kan het iets lastiger worden)

Comment

Working...
                              X