Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bax-shop.nl betrouwbaar ?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik heb je topic even mee naar hier genomen, dan kunnen we alle gebruikerservaringen op één centrale plek zetten.

Wel leuk om te horen dat ook Belgische klanten van Bax-shop tevreden zijn.
    Wat betreft winkels in België, ik woon zelf in Hoek, in de buurt van de grens. Een kwestie van even de tunnel door en je bent er. ;) Ideaal om even te gaan kijken in de showroom.

Comment

moet ik dringend leren rijden ben nog maar net 18.
      ja tuurlijk het is echt top .

Comment

bedankt voor de fantastische goede service

wil de mannen van baxshop bedanken voor de goede service van het ongemak wat tnt heeft veroorzaakt door een nicky lauda achter het stuur te zetten die zonodig haast had omdat ie naar een feest moest. bedankt voor de zeersnelle oplossing en de nieuwe danche shade. 1 ding weet ik nu wel mijn spullen bestel ik bij bax-shop :):):) mvg henk emmen

Comment

Even naar hier meegenomen, dan kunnen we alles mooi centraliseren.

Mooi dat alles opgelost kon worden. ;)

Comment

Helaas ook hier een gevalletje meegemaakt met TNT.
            Bestelling geplaatst maar we gingen daarna op vakantie, komen we terug van vakantie zit er een briefje in de bus: Ik heb de buurman gevraagd even op het pakketje te letten.
            Toch wel even schrikken als je buurman dan vervolgens van niks weet en er ook nergens een pakketje te vinden is. Gelukkig had een vriend van mij de flightcase zien staan en heeft deze mee naar huis genomen. Ik kon er met mijn verstand niet echt bij dat je zo'n groot pakketje zo maar even bij iemand voor de deur neer kan zetten. Heb ook meteen even naar Goes gebeld, hoop dat ze er daar hun voordeel mee doen. Ik weet wel dat ik niet snel meer bestellingen via internet doe als ik weet dat TNT de bezorging ervan doet. Jammer want ik was eigenlijk altijd wel te spreken over Bax, zit ook niet voor niets bijna dagelijks op het forum!

Comment

Wát? TNT die een pakket zomaar voor de deur achterlaat?!
              Dan zou ik toch even een kwaad mailtje, belletje of desnoods persoonlijk naar de klantenservice stappen van TNT, want dit MAG niet gebeuren! Slordig dat zij zo met andermans spullen omgaan. :(

Comment

JA morgen word het dan geleverd zonder probleem ;mijn laatste bestelling duurde een 16tal uur om te leveren en ik woon in belgie

grtzzz

Comment

Ik heb geen kwaad mailtje naar TNT gestuurd, ik bestel bij bax-shop, en zij mogen dit oplossen, of in ieder geval er mee doen wat ze willen.
                  Ze hebben hier ook al eens een lichtbrug gewoon achter de poort neer gezet.
                  Al met al jammer want ik ben over bax-shop gewoon goed te spreken, alleen de manier waarop ze hun bestellingen laten bezorgen laat nogal wat te wensen over.
                  Daarom heb ik de heren van bax dit voorval ook gemeld en hoop ik dat zij er iets mee doen. Mocht het vaker voorkomen zou ik als bedrijf in ieder geval niet meer mijn bestellingen door zo'n 'waardeloos' bedrijf laten bezorgen. Zeker niet als je handelaar bent van licht- en geluidsartikelen, want deze bestellingen zijn vaak erg waardevol.
                  Het kan overigens ook goed zijn dat er hier in de buurt gewoon een nonchalante bezorger werkt en dat er nergens anders problemen hiermee zijn.
                  Ben overigens wel benieuwd wat er gebeurd als het pakketje nou gewoon weggehaald zou worden. Wat dan? Ik heb immers niet getekend voor ontvangst.

Comment

@Bart.
                    Het kan echt geen kwaat hoor om bij TNT te klagen.
                    Hier kan Bax niks aan doen, en TNT is over het algemeen de betrouwbaarste en beste bezorgings dienst.

Ik denk dat ze sneller er wat aan doen als jij klaagt dan als Bax klaagt.

Comment

Originally posted by Bart Coppens View Post
                      Ik heb geen kwaad mailtje naar TNT gestuurd, ik bestel bij bax-shop, en zij mogen dit oplossen, of in ieder geval er mee doen wat ze willen.
                      Is het de schuld van Bax-shop dat TNT met je spullen omgaat als een stuk oud vuil?
                      [quote]
                      Ze hebben hier ook al eens een lichtbrug gewoon achter de poort neer gezet.
                      Al met al jammer want ik ben over bax-shop gewoon goed te spreken, alleen de manier waarop ze hun bestellingen laten bezorgen laat nogal wat te wensen over.
                      [quote]
                      Als dat al meerdere malen gebeurd is, zou ik toch eens gaan nadenken om naar de filiaalmanager of het regiokantoor te stappen... iets soortgelijks heb ik namelijk nog nooit gehoord en ik denk dat jij precies te maken hebt met een lapzwans van een bezorger.
                      Daarom heb ik de heren van bax dit voorval ook gemeld en hoop ik dat zij er iets mee doen. Mocht het vaker voorkomen zou ik als bedrijf in ieder geval niet meer mijn bestellingen door zo'n 'waardeloos' bedrijf laten bezorgen. Zeker niet als je handelaar bent van licht- en geluidsartikelen, want deze bestellingen zijn vaak erg waardevol.
                      Je vergeet wel dat er met een erg groooot deel van de bestellingen geen problemen zijn qua vervoer. Als in de rest van Nederland alles goed gaat bij érg veel bedrijven die via TNT verzenden (en dat zijn er veeeel) en toevallig net in jouw regio een malloot in een busje rondrijdt, is dat te wijten aan de bezorgdienst in jouw regio en niet aan Bax-shop of welke webwinkel dan ook.
                      Het kan overigens ook goed zijn dat er hier in de buurt gewoon een nonchalante bezorger werkt en dat er nergens anders problemen hiermee zijn.
                      Zie boven.
                      Ben overigens wel benieuwd wat er gebeurd als het pakketje nou gewoon weggehaald zou worden. Wat dan? Ik heb immers niet getekend voor ontvangst.
                      Even snel gezocht, maar kan op de site van TNT niks vinden qua voorwaarden voor het verzenden van een pakket.
                      Echter zou ik wel even flink verhaal halen bij TNT en niet bij Bax-shop. TNT is immers het bedrijf dat jou een 'service' heeft verleend die niet in orde is. Bax-shop kan dan ook zelf nooit bewijzen dat er zomaar een pakketje voor je deur heeft gestaan (tenzij ze dan jou weer aanspreken en er bij betrekken) en je kunt ook beter zelf de situatie aangeven én dat dit al meerdere malen is gebeurd.

Comment

Toch ben ik het hier niet mee eens.
                        Ik plaats een bestelling bij bax-shop van boven de 50 euro en zij kiezen voor TNT om mijn pakketten te laten bezorgen. Daarmee nemen zij dus de verantwoordelijkheid op zich voor de bezorging van mijn bestelling. Ik doe geen zaken met TNT, ik doe zaken met Bax-shop. Mij maakt het niet uit of TNT of DHL of wat voor bezorgdienst dan ook mijn pakket aflevert, als het maar op een correcte manier gebeurt. Als dit niet het geval is geef ik dit aan bij degene bij wie ik een bestelling heb gedaan, en niet bij degene die dat bedrijf gekozen heeft om mijn bestelling af te leveren. Ik vind dat dit de taak is van degene die ik betaal met andere woorden Bax-shop.

Het lijkt nu misschien dat ik bax-shop hier zwart maak, maar dat is absoluut niet mijn intensie. Zie het enkel als iets waar van mijn kant uit verbetering in mag worden gebracht.
                        Ik vind dat je eerlijke kritiek moet kunnen geven, en die van mij is in dit geval helaas niet erg positief. Maar ik vind dat ook deze ervaringen gelezen moeten kunnen worden. Misschien zijn er wel meer mensen die problemen hebben met de bezorging van hun bestelling. Ik kan ook wel mijn mond houden en net doen of er niets aan de hand is geweest, maar waar mensen werken worden fouten gemaakt. Het belangrijke is dat er van deze fouten geleerd wordt en dat ze niet nogmaals voorkomen. En ja de fout ligt in dit geval bij TNT, maar zoals ik al aangaf daar doe ik geen zaken mee, daar doet Bax-shop zaken mee. Daarom vind ik het ook belangrijk dat bax-shop op de hoogte is van hoe TNT werkt.
                        De reden dat ik het ook hier op het forum gepost heb is dat er misschien wel meer mensen zijn die hier problemen mee hebben gehad maar dat ik de enigste ben die hier iets over durft neer te zetten.

Zoals ik ook al aan de medewerker van bax-shop heb gemeld: doe er je voordeel mee.
                        Mocht het namelijk vaker voorkomen dat TNT onzorgvuldig te werk gaat kan jullie dit klanten gaan kosten, en dat zou erg jammer zijn want jullie hebben een schitterend bedrijf die goede kwaliteit en service aflevert en het zou jammer zijn als dit door toedoen van een bedrijf waarmee jullie zaken doen alsnog klanten gaat kosten.

(@ Rick: volgens mij vergeet ik helemaal niet dat een heel groot deel van de bestellingen geen probleem geven qua vervoer, je citeert zelf het stukje waarin ik aangeef dat ik wellicht de enige ben die deze problemen heeft.)

Comment

Het enige verschil is dat jij niet de confrontatie aan wil gaan maar dat liever door bax-shop laat doen.
                          Bax-shop kan echt niet veranderen hoe tnt levert. Daarvoor moet je bij TNT zijn, dat is echt heel normaal hoor om bij zulke klachten naar TNT te gaan en niet naar de webshop zelf.
                          Je kunt natuurlijk wel Bax-shop ervan op de hoogte stellen, maar jij zult moeten aangeven bij TNT dat je een klacht heb.
                          Welkom bij TNT. We bieden deur-tot-deur-transport naar meer dan 200 landen - we verbinden mensen en bedrijven over de hele wereld.

Comment

Ik vind je manier van denken aan de aparte kant. Jij doet zaken met Bax-shop, dus is Bax-shop verantwoordelijk als een extern bedrijf een fout maakt. Die redenatie is krom. Uiteraard is het een goede zaak dat jij ons op de hoogte stelt van fouten die TNT maakt. Daar kunnen wij inderdaad ons voordeel mee, mocht dit vaker voorkomen.

Maarrrr:
                            Als dit niet het geval is geef ik dit aan bij degene bij wie ik een bestelling heb gedaan, en niet bij degene die dat bedrijf gekozen heeft om mijn bestelling af te leveren.
                            Heb je nu wel of niet ook een klacht ingediend bij TNT? Zo niet, dan raad ik je toch aan dat te doen. Wij kunnen er namelijk niets aan doen. De schuld ligt volledig bij TNT. Nogmaals, het is goed dat je dit ook bij ons hebt gemeld, want dit kan echt niet. Maar alleen TNT kan er iets aan doen. Hoe kun je nou Bax-shop 'de schuld' geven dat een eenling besluit je pakket voor je deur te zetten, waarschijnlijk omdat deze domweg geen zin heeft gehad jouw pakket mee terug te nemen?

Mocht je pakket kwijt zijn geraakt, dan ligt de verantwoordelijkheid compleet bij TNT. Jij hebt niet getekend voor ontvangst, zij moeten óf het pakket hebben, óf jouw handtekening. Zo simpel ligt het. Dan lijkt het mij de juiste weg dat je dus een klacht bij hen indient en niet bij Bax-shop. Misschien heeft Muchunl wel gelijk, dat jij liever niet de confrontatie met TNT aangaat, maar dat aan Bax-shop wil overlaten. Zo steekt dat natuurlijk niet in elkaar.

Je stelling dat het Bax-shop klanten gaat kosten als dit vaker voorkomt, begrijp ik dan ook volledig niet. Dat zal ook no way gaan gebeuren. Voorlopig ben je namelijk de eerste die ik met deze redenatie zie komen en dan niet specifiek op Bax-shop gericht. Dat je trouwens de enige zou zijn die hier iets over neer zou durven zetten is ook apart, want ik vind hier weinig te durven aan.

Als voorbeeld: als jij een NEE NEE sticker op de deur hebt, en jij ontvangt wel reclame, naar wie bel je dan om te klagen? Naar het bedrijf waarvan die folder is, of naar TNT?

Comment

Ik geef bart gelijk...

Verkeerd bezorgen is niet het probleem van de klant, maar van de verkoper,
                              Als de verkoper vind dat hij het pakket met TNT moet versturen dan moet hij er ook voor zorgen dat dit goed aankomt en als het misgaat niet de schuld bij TNT leggen, tuurlijk, zij raken het kwijt maar bax kiest ervoor het door TNT te laten vervoeren (volgensmij is er genoeg keuze tussen vervoersbedrijven)

En dit kost klanten ja, waarom zou iemand bij jullie kopen als hij niet zeker kan zijn dat z'n producten aankomen? Dan is een concurent snel gevonden...
                              Hoe eerder een product aankomt, hoe eerder het gebruikt kan worden en hoe eerder het aankoopbedrag terugverdient kan worden. Wachten op een product wat is kwijt geraakt door TNT is dan not-done, dat kost dus klanten...

Vergelijking tussen folders (die dus niet gewenst zijn door de stickers) en apparatuur (die wel gewenst is) gaat natuurlijk niet op...
                              Als ik mijn folders niet ontvang terwijl ik dat juist wel wil ga ik klagen bij het bedrijf dat de folders maakt, die lossen dit dan voor mij op (valt onder het kopje service), en ja, dit is hier dan ook in de praktijk bewezen...

Dus bax-shop, als je z'n thread toestaat moet je ook wat aan de negatiefe berichten doen, ontkennen is makkelijk maar helpen met het zoeken naar een oplossing is beter (en valt ook onder het kopje service)

Het beste zou natuurlijk werken de klant te laten kiezen door wie het product te laten vervoeren. Dan is de keuze bij de klant en mocht het vaak misgaan dan zou bax TNT uit die lijst moeten schrappen...

De mogelijkheden om dit op te lossen liggen bij bax, vraag is ofdat ze dit dan ook willen...

Comment

Dan is een concurent snel gevonden...
                                Die versturen ook alles met TNT..

Comment

Working...
                                X