Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bax-shop.nl betrouwbaar ?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

In dat andere topic hadden we het over kortingen, toen kwamen we tot de conclusie dat bax-shop goedkoper was als je vervoer als korting zag..

Als ik dus het vervoer slecht vind dan valt die korting weg en ga ik naar een bedrijf (en dus niet een internetwinkel)

Ik krijg anders mijn bestelde pakketjes geleverd met DHL (maar ik zal de webshop naam maar niet noemen..)

Comment

En ook bij DHL gaat het mix, net als UPS, select vracht...ik kan over alle die ik noem een hele pagina aan verhaal typen met wat er mis ging, de communicatie daarna etc. De fout ligt 100% bij TNT. Die werken namelijk met onderaannemers voor de pakketdienst, deze zijn dus niet in dienst bij TNT.

En denk ik nu als enigste dat de energie die je gestoken hebt in het schrijven van je frustratie naar Bax-shop toe je ook een mail had kunnen sturen naar TNT?

Comment

Goedemiddag heren/dames,

ik wil graag even op deze discussie inhaken en het standpunt van Bax-shop.nl duidelijk en helder stellen.

Wij versturen inderdaad via TNT, dit omdat we daar vanaf het begin zaken mee hebben gedaan. Wel eens een uitstapje gemaakt naar DHL e.a., maar de systemen van TNT waren al dusdanig bij ons geïmplementeerd/vertrouwd/goed werkend dat we hier toentertijd mee door zijn gegaan. We hebben op dit moment een groot aantal pakketten per dag, hierdoor goede tarieven en het handige programma werkt op het moment redelijk, maar de uiteindelijke afhandeling is altijd nog steeds mensenwerk. Helaas heeft TNT nog geen robots die als postbode met instructies geprogrammeerd kunnen worden, die nooit fouten maken en die altijd netjes om een handtekening (want elk pakket moet MET handtekening worden afgeleverd) vragen. Wellicht dat we daar ooit eens in de toekomst naar toe gaan, maar of wij dat nog mee zullen maken...

Wat WEL het geval is, is dat de klant zoals Bart altijd zaken doet met ons. Het is onze verantwoordelijkheid om alles bij de klant af te leveren, linksom of rechtsom. Ik snap heel goed dat Bart z’n klacht bij ons indient in plaats van bij TNT, omdat hij ook daadwerkelijk zaken doet of heeft gedaan met ons en niet met de vervoerder. De vervoerder is namelijk een middel dat Bax-shop.nl aanwendt om de bestelling compleet te maken en af te ronden.

Ik heb zojuist telefonisch contact gehad met Bart en de kwestie even op een goede en prettige manier uitgepraat. Ik ga hier zeker melding van maken bij TNT om zodoende de vervoerder inzicht te verschaffen in het nog beter laten functioneren van hun diensten en mensen. Want, laten we wel eerlijk zijn: nobody is perfect. Ook TNT kan nog veel beter en met meldingen van dit soort klachten worden hun fouten alleen nog maar helderder zichtbaar, en hiermee dus ook gelijk de eventuele oplossingen!

Dit alles wil ik besluiten door jullie, de klanten, gerust te stellen: Als wij iets versturen via TNT en het raakt zoek/beschadigd/kwijt/gestolen/etc, is het ONS probleem! Wij zoeken dan zo spoedig mogelijk een zo goed mogelijk passende oplossing voor de klant, zodat de klant tevreden is. Want dat, dames en heren, is namelijk écht wat ons vrijdagmiddag om 18.00 een prettig weekend bezorgd.

Even tot zover. Nog vragen of andere opmerkingen? Schroom dan niet om contact op te nemen, bellen mag ook altijd!

Vriendelijke groet en iedereen een fijn weekend,

Matthijs
        Sales Bax-shop.nl
        Last edited by SuperMatt; Friday-10-07-2009, 17:02.

Comment

Originally posted by SuperMatt View Post
          Goedemiddag heren/dames,

ik wil graag even op deze discussie inhaken en het standpunt van Bax-shop.nl duidelijk en helder stellen.

Wij versturen inderdaad via TNT, dit omdat we daar vanaf het begin zaken mee hebben gedaan. Wel eens een uitstapje gemaakt naar DHL e.a., maar de systemen van TNT waren al dusdanig bij ons geïmplementeerd/vertrouwd/goed werkend dat we hier toentertijd mee door zijn gegaan. We hebben op dit moment een groot aantal pakketten per dag, hierdoor goede tarieven en het handige programma werkt op het moment redelijk, maar de uiteindelijke afhandeling is altijd nog steeds mensenwerk. Helaas heeft TNT nog geen robots die als postbode met instructies geprogrammeerd kunnen worden, die nooit fouten maken en die altijd netjes om een handtekening (want elk pakket moet MET handtekening worden afgeleverd) vragen. Wellicht dat we daar ooit eens in de toekomst naar toe gaan, maar of wij dat nog mee zullen maken...

Wat WEL het geval is, is dat de klant zoals Bart altijd zaken doet met ons. Het is onze verantwoordelijkheid om alles bij de klant af te leveren, linksom of rechtsom. Ik snap heel goed dat Bart z’n klacht bij ons indient in plaats van bij TNT, omdat hij ook daadwerkelijk zaken doet of heeft gedaan met ons en niet met de vervoerder. De vervoerder is namelijk een middel dat Bax-shop.nl aanwendt om de bestelling compleet te maken en af te ronden.

Ik heb zojuist telefonisch contact gehad met Bart en de kwestie even op een goede en prettige manier uitgepraat. Ik ga hier zeker melding van maken bij TNT om zodoende de vervoerder inzicht te verschaffen in het nog beter laten functioneren van hun diensten en mensen. Want, laten we wel eerlijk zijn: nobody is perfect. Ook TNT kan nog veel beter en met meldingen van dit soort klachten worden hun fouten alleen nog maar helderder zichtbaar, en hiermee dus ook gelijk de eventuele oplossingen!

Dit alles wil ik besluiten door jullie, de klanten, gerust te stellen: Als wij iets versturen via TNT en het raakt zoek/beschadigd/kwijt/gestolen/etc, is het ONS probleem! Wij zoeken dan zo spoedig mogelijk een zo goed mogelijk passende oplossing voor de klant, zodat de klant tevreden is. Want dat, dames en heren, is namelijk écht wat ons vrijdagmiddag om 18.00 een prettig weekend bezorgd.

Even tot zover. Nog vragen of andere opmerkingen? Schroom dan niet om contact op te nemen, bellen mag ook altijd!

Vriendelijke groet en iedereen een fijn weekend,

Matthijs
          Sales Bax-shop.nl
          Kijk, dit is nou service...

Zo los je een probleem op, je ontkent het niet, je zorgt voor een oplossing...

De fout ligt 100% bij TNT. Die werken namelijk met onderaannemers voor de pakketdienst, deze zijn dus niet in dienst bij TNT.

Als je zo goed weet waar het mis gaat maak er dan geen gebruik van, het kan mij als klant niet schelen hoelang je al gebruik van ze maakt, ik zou gewoon mijn pakket willen ontvangen op een normale manier, dat is hoe het werkt

Comment

Paradise, let even op je quotes. Je quote een hele lap tekst wat eigenlijk niet nodig is om het geheel nog prima te kunnen begrijpen. (Zorgt voor onoverzichtelijkheid en lang scrollen.)

Comment

Omdat er 2x gequote word post ik ze beide, aangezien de eerste ook de belangrijkste is (en een hoop mensen daarvan kunnen leren) ga ik hem niet inkrimpen

Comment

Als jouw bericht het eerstvolgende is na het bericht waar je op wil reageren, is een quote van de volledige post daarvoor niet nodig. Als je wilt reageren op een klein stuk uit die post, knip je dat stuk er uit en reageer je daar op.

De tweede quote kun je gewoon tussen de quote-tags zetten om het duidelijker te houden.

Comment

Originally posted by Paradise View Post

Als je zo goed weet waar het mis gaat maak er dan geen gebruik van, het kan mij als klant niet schelen hoelang je al gebruik van ze maakt, ik zou gewoon mijn pakket willen ontvangen op een normale manier, dat is hoe het werkt

Jan, wat jij doet is alle postbodes van TNT "over één kam scheren". Dat de postbode in deze kwestie fout is geweest moge duidelijk zijn! Echter zijn er ook ontzettend veel postbodes die echt ontzettend goede service bieden en zelfs na werktijd tijd nog doorgaan met pakketten bij klanten afleveren omdat deze klanten het snel nodig hebben. Over het algemeen doet TNT post goed zijn werk, wij versturen zo'n 400 pakketten per dag en als 0,5% daarvan fout gaat is dat relatief natuurlijk heel weinig!

Het is dan natuurlijk heel erg k*t voor de klant die daarmee te maken krijgt, echter bieden wij deze klant altijd netjes een gepaste oplossing en nemen wij dit absoluut op met TNT post, wees daar niet bang voor, die krijgen het te horen en die krijgen er ook van langs ;)

Zoals Matthijs al zei; waar gewerkt wordt, worden fouten gemaakt. Dus ook bij TNT post! Het is vervelend, zeker als je een pakket snel nodig hebt.

Comment

Dat over postbodes buiten werktijd kan ik bevestigen.

Nu ken ik mijn postbezorger van TNT onderhand wel goed.
                    Zeker omdat ik ook minstens 1 a 2 keer per week wel pakketen krijg.
                    Maar hij heeft inderdaad ook soms de zelfde dag nog eens langsgekomen.

Comment

hoe je het ook went of keert tnt blijft verantwoordelijk voor het goed en zuinig omgaan van andersmans spullen daar worden ze voor betaald.bax lost de zaken die misgaan gewoon zeer goed op.kunnen andere internet winkels nog wat van leren mvg henk :D

Comment

Ik heb vandaag een zeer prettig gesprek gehad met Mathijs.
                        Nu ben ik ook echt overtuigd dat er iets gebeurt richting TNT.
                        En ja dat had ik ook zelf kunnen doen, maar wanneer ik bij TNT klaag denken ze, och die jongen die krijgt ook een keer een pakketje het zal wel.
                        Wanneer bax-shop deze zaak echter met TNT bespreek zal er naar mijn idee een veel beter resultaat zijn, zij versturen immers 300/400 pakketten per dag!
                        Ik hoop dat we een einde kunnen maken aan de discussie, voor mij is het opgelost door het prettige telefoongesprek en ik hoop dat bij een volgende bestelling alles gewoon weer netjes verloopt zoals voorheen.
                        Iedereen maakt fouten, als je maar leert van je fouten en zorgt dat ze niet nogmaals voorkomen.

Comment

Heb nog geen problemen gehad althans met verzenden/betalen.

De garantie zit ik nog een beetje mee in.
                          Heb voor de 2e keer mn defecte cd speler van reperatie teruggekregen en hij is nog steeds defect, ik heb al een mail gestuurd en ik hoop dat er een passende oplossing voor gevonden kan worden.

en de 1e keer dat ik hem terugkreeg van reperatie zat er een kniek in het rackoor, maar dit is de oorzaak van TNT meen ik.

Comment

Ik ben ook een tevreden klant van Bax-Shop , goede service , snel antwoord op mailtjes, snelle levering , goed verpakt en de TNT chauffeur die bij ons levert is ook altijd aardig en secuur. Ik ga dus zo mijn derde order plaatsen ;)

Comment

Originally posted by --Djdave-- View Post
                              Heb nog geen problemen gehad althans met verzenden/betalen.

De garantie zit ik nog een beetje mee in.
                              Heb voor de 2e keer mn defecte cd speler van reperatie teruggekregen en hij is nog steeds defect, ik heb al een mail gestuurd en ik hoop dat er een passende oplossing voor gevonden kan worden.

en de 1e keer dat ik hem terugkreeg van reperatie zat er een kniek in het rackoor, maar dit is de oorzaak van TNT meen ik.
                              Inmiddels bax-shop over dit probleem gecontacteerd, ze hebben mij een oplossing geboden, zaterdag gaat ik dat uitproberen en mocht het probleem dan nog niet verholpen zijn meld ik dat wel.

Comment

Ik moet ze even mijn complimenten geven.
                                Had even een geschil maar het is prima opgelost.
                                Prima service ga zo door!

Comment

Working...
                                X