Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bax-shop.nl betrouwbaar ?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

ik ben ook zeer content over de service en klantvriendelijk hier.
    hoe mijn tnt bestuurder is weetk ik niet ben nooit thuis als het word geleverd.
    maar volgens mijn broertje zziet het er een brave man uit. ^^

Comment

Snelle levering

Beste team van de Bax-Shop,

Ik heb bij jullie een beamer besteld en deze ook gekregen.
      Ik wil jullie allemaal en vooral Matthijs een compliment maken voor de snelle levering van de beamer.
      Ik zal zeer zeker reklame voor jullie maken omtrent de produkten en de snelle afhandeling van mijn beamer.
      Nogmaals hartstikke bedankt, TOP

met vriendelijke groet,
      Marcel v Golde
      Maastricht

Comment

Welkom Marcel ;)

Heb je post even meegenomen naar dit topic, kunnen we mooi alles centraal houden.

Blij dat het geheel bevallen is!

Comment

Dat is een bekende naam...
          Je bent toch niet de marcel v golde van de deenks mer totste alles maags van miech hé? :P

Comment

dat ben ik inderdaad

Comment

hey,

word de witte la lakers skullcandy hoofdtelefoon nog geleverd?

Comment

Bedoel je deze? ;) Die komt over twee weken weer binnen.

Comment

bij de 2e foto is het een error?

Comment

Ik zie het ja, morgen even naar kijken.

Comment

Hier nog een voorbeeldje.

Tijdens de kortings actie had ik 2 LED slingers van het merk Eurolite besteld. Alles netjes betaald etc. En ik kijk 4 dagen later; Uit assortiment. Ik baalde eerst als een stekker, omdat wij ze voor m'n verjaardagsfeestje besteld hadden. Uiteindelijk toch maar even met BAX-SHOP gebeld, hoe het nou zat. Ze legde alles netjes uit, en het opgeluchte woord was: ''We hebben de laatste 2 LED Slingers voor u gereserveerd. Dus zodra het geld binnen is, wordt het verstuurd''.

Dit vind ik nou TOP service!

Comment

Is niet meer dan logisch toch, als het de laatste 2 zijn?

Comment

Ik heb dit vaker gehad, bij andere webshops. Dan krijg je als antwoord: ''helaas, u heeft pech''.

Comment

dat vind ik wel echt asociaal... dan verwacht je op je minst je geld terug... nou ik blijf liever bij de vertrouwde bax shop bestellen.

Comment

Hetzelfde geldt voor de laptoptas die ik besteld heb tijdens de koopavond, die was ook uitverkocht maar Bax heeft netjes voor hetzelfde geld een duurdere tas opgestuurd.

Vanmiddag heb ik gechat met Matthijs over de kabels die in dezelfde bestelling zaten en volgens het systeeem al verstuurd waren maar uit een korte telling in het magazijn bleek dat er 4 teveel lagen, deze zijn vandaag nog opgestuurd.

Allebei netjes afgehandeld dus, maar dat zijn we wel gewend bij Bax!

Comment

Bij mij is het ook zo, ik heb een american dj lts-50t besteld, maar die werd plotseling verwacht over 21 weken, even gebeld en ze gaven me een duurdere, alleen hij zal gisteravond opgestuurd moeten worden maar er was iets fout gegaan met het omzetten dus ik hoop dat hij vandaag word verzonden.

Comment

Working...
                                X