Announcement

Collapse
No announcement yet.

Opmerkingen over de webshop

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Stuur maar linkje door per PM, kan kijken wat ik er mee kan doen.

Comment

U vraagt, wij draaien:

Eurolite LED DMX tube 1m RGB LED-buis

Eurolite LED DMX Pixeltube 16 RGB LED-buis

Wel even opletten, want er zit verschil in. De Pixeltube is via 49 kanalen aan te sturen om alle 16 losse segmenten per tube aan te kunnen sturen via DMX (RGB per segment x 16 segmenten = 48). De normale variant heeft dit niet en is via slechts 4 DMX-kanalen aan te sturen.

Wel zie je in het fragment bij de eerste tube wat speciale chases in segmenten, dat klopt. Dit kan worden bereikt door de interne chases op te roepen via DMX waar het effect mee bereikt kan worden, maar het is niet zo dat je je eigen chase in segmenten er mee kunt maken. ;)

Comment

dankje Rick:)
        Alleen die pixeltube lijkt me wat lastig aansturen omdat je 48 kanalen nodig hebt.
        Of kun je de segmenten ook per 4 of allemaal in één keer aansturen?

Hier was ik al een tijdje opzoek naar en bestel ze liever via Bax want daar weet ik dat ze goede service leveren. Nog één vraag van eurolite vond ik ook color changers op die website nu verkopen ze die inmiddels niet meer maar deze was ook ideaal gewoon aan te sturen met DMX en zeer scherp geprijsd meende iets van €49,- is het misschien wat deze ook toe te voegen in het assortiment?

Comment

Kan ze niet vinden helaas, niet voor iets dat bij jouw prijs in de buurt komt.

Comment

Als ik me wil aanmelden voor de magazine, en ik op de link drukt wordt ik verwezen naar dit: http://www.bax-shop.nl/producten.html

Comment

Dat is toch al eerder voorbij gekomen in het fouten topic?

Comment

Nee, is een ander probleem volgens mij, maar heb hem inderdaad in het verkeerde topic geplaatst.

Comment

Jammer, ik een bestelling doen. Nog aangeven bij opmerkingen dat ik graag het nieuwe magazine wil ontvangen en wat pennetjes. Krijg ik niks :(

Comment

Het magazijn is altijd ongelofelijk druk met het pakken van de orders en de andere werkzaamheden die ten behoeve zijn van het proces van jullie bestellingen. Liggen er even geen stickers of pennen in de buurt dan gaat de prioriteit naar het inpakken van de order, om zeker te zijn dat jij en de andere groep klanten hun bestelling netjes binnenkrijgen de volgende dag.

Een magazine krijg je sowieso wel in de bus dus dat moet in orde komen.

Comment

• Je het magazine toch als je geregistreerd staat als klant? Krijg je het dan ook als je niet zo vaak iets besteld?

Comment

• Wordt gewoon naar alle klanten in het bestand gestuurd. Maar vaker bestellen mag altijd.

Comment

• Ja, maar ik heb niet zo vaak iets nodig:( Misschien binnenkort Traktor schratch duo.

Comment

• Ok, bedankt voor de info Rick.

Comment

• Als je nog eens in de shop bent moet je er gewoon eventjes naar vragen, dan krijg je ze wel mee hoor. ;)

Comment

• Het viel mij op dat ik hier in de shop geen zwarte 4/6/8 voudige stekkerdoos kan kopen. Witte zijn wel verkrijg baar. Ja, er zijn wel zwarte maar dan echt van die ''professionele'' vanaf 25 euro. Zou het geen idee zijn om ook proberen een fabrikant te zoeken die deze wel verkoopt? Nu koop ik ze namelijk bij de gamma, praxis ect. maar liever hier.

Comment

Working...
                                X