Announcement

Collapse
No announcement yet.

Opmerkingen over de webshop

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by dj_rob View Post
    Op track&trace staat al vanaf vanmorgen 'chauffeur is onderweg', maar heb nog steeds niemand gezien. ('t is inmiddels half 9, dus kan het wel schudden)
    Originally posted by rick1993 View Post
    Als die verzonden is kun je zien waar die is. In een mail van bax staat een link geloof ik.


    Comment


    • #32
      Er staat inmiddels
      'Aflevering uitgesteld tot volgende werkdag'

      Comment


      • #33
        Hebbes hoor!
        Prima statieven, maar jammer dat de prijsverlaging net niet een dag eerder was doorgevoerd.. ;)

        Comment


        • #34
          Gelukkig is het pakket dan in ieder geval goed aangekomen. ;)

          Comment


          • #35
            Erg goede ervaringen tot nu toe !
            snelle vlotte service en goede prijzen !
            erg klantvriendelijk ook.

            Comment


            • #36
              Gelukkig gister wel een tnt medewerker die even de moeite neemt om aan te bellen.
              Pakketje dus goed ontvangen!

              Comment


              • #37
                Nemen ze normaal gesproken die moeite niet dan? Als dat gebeurt, wil ik je vragen een mailtje te sturen naar helpdesk[AT]bax-shop.nl, zodat we een overzichtje hebben van eventuele fouten. Zo maken we de service beter!

                Comment


                • #38
                  Heb al melding gemaakt toen ze een flightcase gewoon voor de deur hadden neer gezet.
                  Niet erg handig als je 2 weken op vakantie bent!
                  Maar deze keer gelukkig alles netjes geleverd, en dat mag ook gemeld worden.

                  Comment


                  • #39
                    Ideetje voor de webshop:

                    Elke maand de winnaars van de reviewwedstrijd vermelden

                    Comment


                    • #40
                      Dit gebeurt al :)

                      Comment


                      • #41
                        Dit gebeurt inderdaad al, aan het begin van elke maand wordt op de nieuwspagina bekend gemaakt wie de winnaars zijn van de acties!

                        Comment


                        • #42
                          Hallo,

                          Misschien is het een idee om een document mee te zenden wat er bij het pakket in zit, en wat nageleverd word. bijv. als je heel wat kabels besteld en er de helft maar op vooraad is, dat er aangegeven word wat er geleverd word in die zending, en wat nog nabezorgt word.

                          Comment


                          • #43
                            dat word toch al gedaan?

                            Comment


                            • #44
                              Op je pakket zit een pakbon. Hierop is al die informatie vermeld.

                              Comment


                              • #45
                                Ja, op de pakbon.
                                maar misschien is het mogelijk om de "pakbon" digitaal mee te sturen als het pakket word verzonden in de mail als je de mail krijgt van bax dat het pakket bij tnt is(mail waar het track en trace nummer in staat).

                                Comment

                                Working...
                                X