Het forum is niet langer in gebruik. De informatie op het forum blijft beschikbaar, maar het is niet langer mogelijk om te reageren. Voor het laatste nieuws, achtergronden en advies verwijzen we je graag door naar onze website, blog en het keuzehulp-overzicht.
Op track&trace staat al vanaf vanmorgen 'chauffeur is onderweg', maar heb nog steeds niemand gezien. ('t is inmiddels half 9, dus kan het wel schudden)
Nemen ze normaal gesproken die moeite niet dan? Als dat gebeurt, wil ik je vragen een mailtje te sturen naar helpdesk[AT]bax-shop.nl, zodat we een overzichtje hebben van eventuele fouten. Zo maken we de service beter!
Heb al melding gemaakt toen ze een flightcase gewoon voor de deur hadden neer gezet.
Niet erg handig als je 2 weken op vakantie bent!
Maar deze keer gelukkig alles netjes geleverd, en dat mag ook gemeld worden.
Misschien is het een idee om een document mee te zenden wat er bij het pakket in zit, en wat nageleverd word. bijv. als je heel wat kabels besteld en er de helft maar op vooraad is, dat er aangegeven word wat er geleverd word in die zending, en wat nog nabezorgt word.
Ja, op de pakbon.
maar misschien is het mogelijk om de "pakbon" digitaal mee te sturen als het pakket word verzonden in de mail als je de mail krijgt van bax dat het pakket bij tnt is(mail waar het track en trace nummer in staat).
Comment