Announcement

Collapse
No announcement yet.

Opmerkingen over de webshop

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Heeft dj nick wel een punt.
    Zodra de mail verstuurd wordt dat je pakket verzonden wordt weet je niet WAT er verzonden wordt. Is het je gehele bestelling of slechts een deel?
    Het is natuurlijk niet noodzakelijk maar wel fijn om te weten.

Comment

Als ik bij Bol (bijvoorbeeld) een pakket aan CD's bestel en de helft wordt opgestuurd kan ik per product zien of deze is verzonden, wanneer, welke T&T code. Welke in back-order staan en wat de verwachte leverdatum is. Halen ze de leverdatum niet krijg je op den duur een mailtje waarin ze zich verontschuldigen en hopen dat ze het op xx-xx-xxx te kunnen leveren.

Werkt echt stuk prettiger.

Comment

Dit wordt al steeds meer gedaan, je wordt sowieso op de hoogte gehouden van de actuele levertijd. En ik beloof niets, maar wie weet komen we dit tegen in de nieuwe webshop?

Comment

Tot nu toe heb ik maar 2 bestellingen gemaakt bij bax-shop maar het gaat al 2 keer niet echt fijn. eerste bestelling word bijna een week lang over het hoofd gezien of iets dergelijke. En nu bij mijn 2e bestelling zit ik al paar dagen te wachten op mijn mixer en zie sinds vandaag erbij staan dat hij pas over een week bij jullie word verwacht. Hoop alleen dat ik nog wel bij de eerste status zit (2 tot 5 dagen)
          En zoals eerder vermeld word: Ik heb wel mijn extreme scratch set ontvangen maar hoor dus helemaal niets over mijn mixer. Vind het wel vervelend dat ik daar dan zelf weer achter aan moet.

Ik wil maar al te graag positief over jullie praten omdat ik zoveel goeds over jullie hoor en ik vind de prijs, kennis en assortiment ideaal! maar begrijp mijn kant ook wel dat ik hier niet echt blij van word.

Comment

Ik ga dit even doorspelen, want dit is niet helemaal de bedoeling. In ieder geval bedankt voor de melding, dan kunnen wij in ieder geval zien waar het foutloopt.

Comment

Ik hoop ook dat ik krijg te horen van hoe en wat neem ik aan? Ik weet dus nu helemaal niets betreft mijn mixer... maar heb er wel voor betaald.

Comment

Maandag zal mijn collega Matthijs dit even oppikken en kijken hoe het precies zit. In ieder geval excuus voor het ongemak!

Comment

En word ik dan gebeld of gemailed? Dan kan ik er rekening mee houden.

Comment

Ik vermoed een belletje, dat is het meest directe. Maar mocht je dan niet aanwezig zijn dan wordt er waarschijnlijk een mailtje gestuurd.

Comment

Als het goed is heb je een mailtje met een verrassing ontvangen!

Comment

Mijn internet is heel vervelend voor me de laatste tijd! maar dat is fijn om te horen!
                        Ik ben nu al aan het kijken voor mijn volgende bestelling en ik kan die verrassing dus goed gebruiken :)

Comment

Zeker goed verzorgde website al zag ik laatst toen ik een tijdje aan het browsen was wel een msyql db fout. Ik denk dat de website te veel queries maakt maar het kan ook dat het aan het dataverkeer lag. In ieder geval is het wel een prima website en het bedrijf heeft een prima prijs/kwaliteit verhouding naar mijn mening.

Comment

Als je dat vaker hebt, kun je die dan naar me doorsturen in een PM, of naar mijn emailadres die je kunt vinden in mijn profiel? Dan kan ik het naar de juiste mensen doorsturen ;)

Maar ik vermoed een simpel hikje dat de site even de sql database niet kon benaderen.

Comment

Even 3 hele dikke veren in jullie reet imv de klantenservice, ik belde imv een kapotte XLR kabel die ik al een flinke tijd gelden heb besteld. Toch hebben we een oplossing gevonden die sinds gistermiddag in de verzending is gegaan. Het is dan helaas nog niet binnen, maar het is wel heel tof dat we het hebben kunnen oplossen.

+ veren

Comment

Voor de oplettende kijker die vandaag opeens een andere lay-out van de productpagina's ziet, dit is niet de nieuwe webshop. :D

Comment

Working...
                                X