Het forum is niet langer in gebruik. De informatie op het forum blijft beschikbaar, maar het is niet langer mogelijk om te reageren. Voor het laatste nieuws, achtergronden en advies verwijzen we je graag door naar onze website, blog en het keuzehulp-overzicht.
ik zou het handig vinden om meerdere winkelmandjes op te kunnen slaan
men kan dan een winkelmandje van: heb ik echt nodig, een zogezecht verlanglijstje en eventueel iets dat ze nog voor een vriend moetten bestellen /samenstellen
men kan dan een winkelmandje van: heb ik echt nodig, een zogezecht verlanglijstje en eventueel iets dat ze nog voor een vriend moetten bestellen /samenstellen
Helemaal goed... ik vind het ook beter om ze te kunnen opslaan!
[QUOTE=rick1993;83183
Veel webshops hebben ook een een soort verlanglijstje, is inderdaad ook wel een leuk idee. Ook bij acties: win iets van je verlanglijstje ;).[/QUOTE]
En dan allemaal >1000 euro spullen er in hebben staan... u-huuuuu. ;)
Behoord tot de functionaliteit van de nieuwe shop, dus dat gaat goed komen straks.
Even een vraag weet niet zeker of het hier thuishoort:P
Ik zit erover te denken om led tubes aan te schaffen voor de drive in.
Maar het grote nadeel van deze tubes is dat je een apparte sturing moet kopen met voeding voor de tubes enzo. Dit werkt in mijn geval niet prettig en is veel extra kabelwerk. Nu was ik verder aan het zoeken en vond een led tube van 1m van eurolight.
Deze heeft het grote voordeel dat hij gewoon aan de stroom kan worden gehangen en dat je alleen een dmx signaal hoeft door te geven.
Zie hier een filmpje van de tube.
We kunnen ze sowieso leveren en ze zullen waarschijnlijk net iets over de 100 euro gaan kosten. Zal morgen eens navragen of we ze er in kunnen zetten, ziet er wel interessant uit.
ja ik heb er 2 nodig maar mijn lampen aan de lichtbalk worden ook led parren.
Die hebben ook dmx nodig dus als ik dit type koop kan ik alles gewoon doorkoppelen.
Rick heb de tube bij een andere webshop gevonden voor 90 euro maar die hebben alle producten heel scherp geprijst dus weet niet hoe ze het doen:P
Comment