Gewoon een mailtje naar de Helpdesk sturen. Ik zocht pas geleden ook zwarte stekkerblokjes, en gaf een linkje in het mailtje die ik bedoelde. Bijv. die van showtec, kunnen ze tegen leuke prijsjes leveren..
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Opmerkingen over de webshop
Collapse
X
-
Originally posted by Dj-Walter View PostHet viel mij op dat ik hier in de shop geen zwarte 4/6/8 voudige stekkerdoos kan kopen. Witte zijn wel verkrijg baar. Ja, er zijn wel zwarte maar dan echt van die ''professionele'' vanaf 25 euro. Zou het geen idee zijn om ook proberen een fabrikant te zoeken die deze wel verkoopt? Nu koop ik ze namelijk bij de gamma, praxis ect. maar liever hier.
Achtvoudig? Drievoudig? Met knop? Zonder knop? Zegt u het maar :D
Comment
-
Wat ik me nou is afvroeg.
Hoe zit het bij bax-shop qua mailing?
Een voorbeeld:
Ik stuur een mail naar info[at]bax-shop.nl
Ik krijg een mail terug, maar de afzender is altijd [naam][at]bax-shop.nl
Als je daar weer op reageert, moet de zelfde persoon het dus weer beantwoorden.
Maar wat als deze persoon maar 1 keer per week werkt?
Dan kan niemand anders mijn mail beantwoorden?
Comment
-
Originally posted by --Djdave-- View PostWat ik me nou is afvroeg.
Hoe zit het bij bax-shop qua mailing?
Een voorbeeld:
Ik stuur een mail naar info[at]bax-shop.nl
Ik krijg een mail terug, maar de afzender is altijd [naam][at]bax-shop.nl
Als je daar weer op reageert, moet de zelfde persoon het dus weer beantwoorden.
Maar wat als deze persoon maar 1 keer per week werkt?
Dan kan niemand anders mijn mail beantwoorden?
Het beleid is dat dit mag, maar niet hoeft. Je bent alleen wel altijd verantwoordelijk voor je eigen e-mails dus de doelstelling is nog altijd om alles binnen 24 uur te beantwoorden. Als ik nu besluit volgende week vrij te nemen en ik vergeet mijn afwezigheidsmelding aan te zetten, dan mag ik maandag toch echt vanuit huis dat gaan regelen. En terecht, want vakantie of niet, de klant (in dit geval jij) verwacht een antwoord en weet niet of iemand op vakantie is.
Comment
-
Misschien een handige tip om bij de discolampen die gewonen conventionele lampen gebruiken en geen leds. Om er een link bij te zetten welke lampen erin moeten. Staat er nu wel bij wat voor een lamp erin moet maar geen typenummer, soort voet ofzo. Moet zelf altijd goed opletten of ik wel de juiste lampen bestel.
Comment
-
Het probleem daarmee is een beetje dat je kans hebt op dode links wanneer een artikel uit assortiment gaat (bijvoorbeeld voor een nieuwe versie, ander typenummer) waardoor de link opeens 'dood' is. We kunnen dit niet allemaal zelf bijhouden helaas, we hebben liever geen link dan dode links. Want ik erger me zelf altijd aan links die niet meer werken. ;)
Toch bedankt voor de input!
Comment
-
Dit waren de eerste 2 lampen maar toen ik wat verder ging zoeken waren ze ze beter beschreven hier de 2 die ik gevonden had.
http://www.bax-shop.nl/lichteffecten...t-details.html
http://www.bax-shop.nl/lichteffecten...t-details.html
Comment
Comment