Announcement

Collapse
No announcement yet.

Opmerkingen over de webshop

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Welke internet browser gebruik je?
    Firefox of Internet Exploder

Want in IE heb je dit probleem niet,

Comment

eerste keer dat ik dit probleem hoor, we zullen de ontwikkelaar er even naar laten kijken. Bedankt voor de opmerking

Comment

goed op weg

Ik ben zeer tevreden over de matrialen die jullie mij geleverd hebben.Altijd gezellig in de shop bij jullie(vooral de koffie is goed hahahaha).Zo doorgaan jongens.

dj peter[/quote]

Comment

Re: goed op weg

Originally posted by dj peter
          Ik ben zeer tevreden over de matrialen die jullie mij geleverd hebben.Altijd gezellig in de shop bij jullie(vooral de koffie is goed hahahaha).Zo doorgaan jongens.

dj peter
          [/quote]

Peter....Voor jou staat de koffie ALTIJD klaar :P

Voor iedereen trouwens :wink: gezellig middagje draaien met de vetste apparatuur...kom eens langs! en over een aantal weken komt eindelijk een lcd tv zodat je verschillende dj software/effect apparaten kunt bekijken/testen, zoals de bcd 2000, hercules dj console pcdj etc.

Trouwens de avater-modus is aangezet. Je kan dus nu een plaatje onder je naam zetten!

Comment

Vergeleken met andere winkels zijn jullie goedkoop en de service is geweldig.Jullie hebben ook heel veel spullen.

Gewoon een topwinkel!!! :D

Sandro :wink:

Comment

Cker te weten je zou ook eens langs de winkel zelf moeten gaan..

Het is klein maar er is genoeg te krijgen ze nemen de tijd voor je en leggen alles netjes uit en hebben er zelf flink verstand van niet zoals feedback waar je net zo goed niets hoef te vragen...

Comment

Goed om te horen, en zoals jullie wellicht al gezien hebben nu een spetterende 10% kortingsactie op het gehele assortiment. Looptijd onbekend dus weer er snel bij!!!!!

Comment

ahha ik mag dus geen naam van een winkel noemen haha wellicht kunnen mensen deze grote zaak te rotterdam vast wel...

Comment

Die zaak die ook in Utrecht en Eindhoven zit bedoel je.

Ach ja wij zijn wat kleiner en kunnen daarom wat persoonlijker te werk gaan. Daarentegen zullen onze prijzen niet altijd goedkoper zijn.

Comment

Ben vies van dt-fouten, vandaar dat ik hier wat kom mierenneuken:)

Algemeen:
                      De Shure SCL2 is speciaal ontwikkeld voor mensen die alles uit hun MP3 speler, DVD speler of CD speler willen halen. De SCL combineert 'Dynamic MicroDriver' technologie met een geluids isolerend ontwerp zodat er een full-range en vol geluid wordt afgeleverd, en geluid van buitenaf goed wordt geisoleert.

op deze link te vinden: http://www.bax-shop.nl/hoofdtelefoon...t-details.html

Comment

Hmm.. Isoleerte, isoleerde, ja, toch met een 'd'. Ik heb hem even aangepast voor je. Bedankt!

Comment

Wel beetje jammer dat de bax-speakerstatieven 5 euro in prijs zijn gedaald een dag nadat ik ze besteld heb.
                          Ze zijn er trouwens nog niet eens ook! Op track&trace staat al vanaf vanmorgen 'chauffeur is onderweg', maar heb nog steeds niemand gezien. ('t is inmiddels half 9, dus kan het wel schudden)
                          Last edited by dj_rob; Saturday-21-11-2009, 21:38.

Comment

Kan gebeuren, is ook een beetje afhankelijk van de leveranciersprijzen. Die kunnen ook wel eens fluctueren. Maar ik denk dat je dat verschil vast wel eens kunt rechttrekken als er weer een strakke kortingsactie komt. ;)

Verder kan Bax-shop.nl vrij weinig zeggen over de TNT-leveringen. Wellicht hebben ze het (o.a. door de sint-inkopen) het nu al te druk om alles te kunnen bezorgen op een acceptabele tijd.

Comment

Ik snap dat jullie niks over TNT kunnen zeggen, maar het is wel zonde dat ik die statieven net zo goed op zaterdag had kunnen bestellen, omdat ik ze nu toch nog niet binnen heb.

Comment

Als die verzonden is kun je zien waar die is. In een mail van bax staat een link geloof ik.

Comment

Working...
                                X