Het forum is niet langer in gebruik. De informatie op het forum blijft beschikbaar, maar het is niet langer mogelijk om te reageren. Voor het laatste nieuws, achtergronden en advies verwijzen we je graag door naar onze website, blog en het keuzehulp-overzicht.
Wanneer je bij ons besteld hebt én je gegevens staan in het systeem én je hebt aangegeven dat je het magazine wilt ontvangen, zou je hem binnen moeten krijgen.
Gisteren zijn de eerste 50 exemplaren afgeleverd, de komende weken kun je hem in je brievenbus verwachten. :)
Moet zelf zeggen dat het tot nu toe het beste magazine is die we hebben gemaakt. We zijn van het catalogus-idee afgestapt en hebben zoveel mogelijk geprobeerd er een écht magazine van te maken. Dus ook met leuke weetjes, tips & tricks er tussendoor, noem maar op! En niet te vergeten de interviews met Triggerfinger, Paskal van Blof en DJ Coone. ;)
Die bon is opzich wel leuk, hij gaat alleen over 3 producten (totaal 5 euro dan). En uiteindelijk moet je de (hoge) verzendkosten erbij betalen. Daarmee maken ze volgens mij de winst..
Maar ik kan er niets mee. Aangezien ik nog 900 kaartjes hier heb liggen.
Me vriendin heeft het magazine voor me op de tafel geploft en na er snel een beetje door te snuffelen moet ik toch ook wel zeggen dat het echt een stuk betere versie is dan de vorige.
Vooral de advertentie's die er nu in staan zijn in iedergeval van een stuk betere kwaliteit en staan ook veel beter op hun plek. Ook de producten staan beter gebundeld.
Alleen staan er nu ook weer foutjes in ;)
De eerste die ik meteen vond was het frequentie verhaal bij de microfoons. Bij de ene microfoon staat het bereik in opname en bij een paar andere staat de zend frequentie. Zie pagina 41.
Maar er zullen er vast nog wel meer zijn. Het is in iedergeval niet zo erg als de vorige keer.
Je krijgt hem van zelf wel binnen hoor ;). Niet alles wordt even snel geleverd door de tnt post. De ene postcode krijgt sneller post dan de andere (zeker met van die magazines).
Die bon is opzich wel leuk, hij gaat alleen over 3 producten (totaal 5 euro dan). En uiteindelijk moet je de (hoge) verzendkosten erbij betalen. Daarmee maken ze volgens mij de winst..
Klopt helemaal, maar je kunt dan wel premium visitekaartjes 'gratis' hebben. Ik vind het wel mooie kaartjes. Alleen moet je wel even aanvinken dat de reclame van vista van de achterkant afgaat.
Ik gebruik altijd de mailtjes van een paar maanden geleden door elkaar bij vista. 500 kaartjes voor 5 euro, incl verzenden. Dat soort dingen en dan via andere mailtjes nog andere producten erbij nemen. Zo heb ik wel eens aardig wat spullen voor maar 5 euro gekocht (:
Comment