Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bax-shop.nl magazine, zomer 2012

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

De eerste keer dat ik op hun site was schrok ik me rot van de lage prijzen, totdat.. ik de verzendkosten zag. Wel moet ik zeggen dat ik altijd de ''Langzaam: 21 dagen'' maar ik krijg ze vervolgens al meestal wel na twee weken!!

Comment

Dat vind ik ook goede service. Ik had 6 dagen geleden kaartjes besteld die ik voor as zaterdag moest hebben. Maar die had ik al na 2 dagen, even snel als de verzend service die 10 euro duurder kostte.

Comment

Alleen staan er nu ook weer foutjes in
        Dat zul je toch helaas altijd blijven houden. Heb er zelf al meer gespot. ;)

De eerste die ik meteen vond was het frequentie verhaal bij de microfoons. Bij de ene microfoon staat het bereik in opname en bij een paar andere staat de zend frequentie. Zie pagina 41.
        Die had ik nog niet gezien.. ;)

Moet wel zeggen, zelf zijn we er verder heel tevreden mee en hij ziet er inderdaad gelikter uit dan vorig jaar! Daarnaast heb ik veel overleg gehad met onder andere onze designers, wat toch wat makkelijker is om goed af te stemmen welke producten we waar kunnen plaatsen en waar er nog plaats is voor tekst.

Daarnaast zie je ook meer informatieve tekst voorbijkomen dan een algemeen verhaal over een product. :) Het moet echt een magazine-gevoel krijgen en minder catalogus.

Ben benieuwd wat iedereen er verder van vindt!

Comment

Digitale versie magazine nu ook beschikbaar!

Comment

Working...
          X