Announcement

Collapse
No announcement yet.

10-daagse bij Bax-shop

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 10-daagse bij Bax-shop

Voor iedereen die het nog niet weet. Er is een 10 daagse bezig bij Bax-shop! Leuk en aardig maar wat houdt dat nou in?

Wie vanaf gisteren bestelt, kan de komende tien dagen namelijk rekenen op vele extra’s. Plaatst u tussen maandag 21 mei en woensdag 30 mei 2012 een bestelling op Bax-shop.nl, dan:

1. Maakt u dagelijks kans het gehele aankoopbedrag terug te winnen.
    2. Betaalt u geen verzendkosten, ook niet bij een aankoop onder de €50,-.
    3. Profiteert u van twee jaar extra garantie op al uw producten.
    4. Ontvangt u een cadeaubon van 5%, te besteden bij een volgende aankoop.
    5. Krijgt u automatisch 10% korting op alle flightcases.
    6. Maakt u natuurlijk ook nog altijd kans op een iPad 2 16GB 3G zwart.

Deze Bax-shop.nl 10-daagse staat dus bol van het voordeel. Profiteer nu, want zoals een ander gezegde luidt: Bax-shop.nl ‘ei een klap ven de meule ehad’!

Actievoorwaarden
    • de actieperiode loopt van 21 mei tot en met 30 mei 2012
    • elke dag vanaf 22 mei maakt Bax-shop.nl via een nieuwsbericht bekend wie zijn aankoopbedrag terug heeft gewonnen. Iedere bestelling dingt mee naar deze prijs. De laatste winnaar wordt op 31 mei bekend gemaakt.
    • de twee jaar extra garantie geldt bovenop de standaard fabrieksgarantie. Deze extra garantie staat vermeld op de bijgeleverde factuur en deze dient u dus goed te bewaren.
    • voor de 10% korting op flightcases heeft u geen speciale actiecode nodig. De prijs op de website is al inclusief de korting.

Leuk bedacht bax! Echter, die 5 % korting op je volgende bestelling is niet zo spectaculair, aangezien ik bij iedere bestelling een 5% kortingsbon er invoer.

Vanwaar alleen de 10 % korting op cases, en niet ook bijv. Wielen ed?

Comment

Hoe krijg je die kortingsbon dan? (dus waardoor het voor jou niet spectaculair is)
      En ik had nog wel een vraag, want stel dat ik 2 bestellingen achter elkaar doe, waarbij ik de 1e bestelling 1 LED par koop, en de 2e een flightcase en nog een LED par, kan ik dan die 5% invullen bij de flightcase (hier zit immers al korting op, kan zijn dat dat dan weer niet mag???)?

Comment

Originally posted by DJMa5treat View Post
        Hoe krijg je die kortingsbon dan? (dus waardoor het voor jou niet spectaculair is)
        En ik had nog wel een vraag, want stel dat ik 2 bestellingen achter elkaar doe, waarbij ik de 1e bestelling 1 LED par koop, en de 2e een flightcase en nog een LED par, kan ik dan die 5% invullen bij de flightcase (hier zit immers al korting op, kan zijn dat dat dan weer niet mag???)?
        Dat kan gewoon, want al de flightcases zijn in de shop al 10% goedkoper geworden. Dus je kunt gewoon de 5% korting nog extra gebruiken.

Comment

Dat zou ik ook wel willen weten!

Comment

Die krijg je niet, die kan je vinden. Ik mag hem hier denk ik niet plaatsen, maar volgens mij staat hij op het formuliertje als je gaat retourneren. 4 cijfers, 2x 2 cijfers.

Comment

Nop. Die code is het niet, die is maar 1 % korting. Als je internet afgaat kom je meer dan genoeg codes tegen. En anders gewoon even logisch nadenken ;).

Comment

Voor het weekend een flightcase besteld... Das spijtig,
                ( kan er niet iets geregeld worden gezien deze pas volgende week wordt geleverd ??)

Comment

Tja, er worden per dag zoveel bestellingen geplaatst, er zijn dus altijd wel een paar mensen die nét buiten de boot vallen wanneer zo'n actie begint.

Maar aan de andere kant hebben we zoveel acties op een jaar, dat je toch zeker wel meerdere keren kunt profiteren van kortingen, prijsvragen, group buy acties, noem het maar op. ;)

Plus, zoals hierboven al aangegeven wordt, zijn er her en der online nog kortingscodes te vinden ook.

Comment

Originally posted by Dj-scratch View Post
                    Nop. Die code is het niet, die is maar 1 % korting. Als je internet afgaat kom je meer dan genoeg codes tegen. En anders gewoon even logisch nadenken ;).
                    Het magazine????

Comment

Die heb ik nog niet ontvangen.:(

Comment

Ik heb er 3 XD

Comment

Zoek eens grondig google af. Je zult er vast wel een aantal vinden..

Comment

Ik heb er al eentje... 1 % korting!!!

Comment

Originally posted by DJMa5treat View Post
                              Ik heb er al eentje... 1 % korting!!!
                              haha 4545 dus ;)
                              Heb zelf de 5% nog niet gevonden.
                              Last edited by DJ Lars; Tuesday-22-05-2012, 16:40.

Comment

Working...
                              X