Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bax-shop.nl en de oranjegekte!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bax-shop.nl en de oranjegekte!

Bax-shop.nl over het inspelen op de oranjegekte. ;)

Item op Omroep Zeeland

Leuk hoor, had al verwacht dat bax beamers zou gaan verkopen!
    Maar gaan jullie ook deze bandjes weggeven?

Comment

Uh nee, die bandjes zijn niet van ons he. ;)

Comment

Haha, ik dacht misschien een verborgen boodschap. Een filmpje over bandjes en dan bax nog in hetzelfde filmpje.... hahahaha

Gaan jullie nog een leuke EK actie doen?

Comment

Die is er toch al, beamerpakketten tegen spotprijzen. ;) Bax-shop.nl Oranje beamer set met accessoires budget. Beamer + scherm + kabel + muurbeugel voor 449 euro.

Comment

Haha oke, maar ik bedoelde meer een actie zoals ijskrabbers (maar dan iets met EK) of EK korting (korting op hele assortiment oid)

Comment

Toch zie ik maar weinig ORANJE aan die beamer... of ligt dat nou aan mij??! ;)

Comment

Er is ruimte voor customizing. :)

Comment

Projectschermen nog wel...

Comment

"heeft u een blik oranje beamer verf voor mij?"

Comment

Staan de beamers in de showroom rick?
                      Het lijkt me een leuke toevoeging voor op mijn bruiloften maar hier ben ik weer, ik ken daar niets van, stel dat ik oude foto's van het bruidspaar wil laten zien hoe gaat dat in zijn werk?

Comment

Er hangt 1 beamer in de showroom, maar dat is niet zo heel bijzonder.

We kunnen er natuurlijk altijd eentje uit het magazijn laten halen.

Indien je foto's wilt laten zien zonder er teveel werk aan te hebben, kun je natuurlijk een map met foto's selecteren op een computer, een slideshow van maken (rechtermuisknop optie) en die op de beamer laten projecteren.

Comment

Je kan het ook via powerpoint maken! Dan kan je ook nog soms een titeltje of iets er bij voegen. Bv: Het bruidspaar 20 jaar geleden op de foto, dan zet je er onder "30 jaar terug..."

Comment

Working...
                          X