Announcement

Collapse
No announcement yet.

Probleem bestelling

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Probleem bestelling

Hallo,

Ik heb zojuist een product besteld, maar daarna moest ik naar mijn e-mail om daar verdere stappen door te nemen ( zoiets in die richting ), maar mijn e-mail adres is om de een of andere reden geblokkeerd. Ik heb nog niets betaald, maar wat gebeurd er nou? En kan ik die bestelling dan nog cancelen? Want ik kan hem namelijk niet annuleren bij 'order informatie'.

Zolang er nog niet betaald is, kan je gewoon een nieuwe bestelling aanmaken met een ander (werkend) emailadres.

Comment

Je kan het beste gewoon naar bax bellen. Leg je verhaal uit en ik durf met zekerheid te zeggen dat het allemaal voor je geregeld word.

Wij kunnen van alles zeggen en beweren maar dit is echt iets voor bax. Hier kunnen wij met onze kennis helaas niets voor je betekenen

dus 0113212703 bellen en dan je verhaal doen. Komt helemaal goed.

Comment

Originally posted by ronennieshow View Post
        Je kan het beste gewoon naar bax bellen. Leg je verhaal uit en ik durf met zekerheid te zeggen dat het allemaal voor je geregeld word.

Wij kunnen van alles zeggen en beweren maar dit is echt iets voor bax. Hier kunnen wij met onze kennis helaas niets voor je betekenen

dus 0113212703 bellen en dan je verhaal doen. Komt helemaal goed.
        Bedankt voor je reactie. Ik heb het nummer gebeld en het is opgelost:)!

Comment

Zeker een hotmail geblokkeerd? Google even op; Hotmail geblokkeerd en dan de 1e link. Via pc-en nog iets.. Daar staat een link waarmee je je wachtwoord kan veranderen.. Heb ik vandaag helaas ook gehad, maar gelukkig werkt het weer. Succes!

Comment

Waarom gebruikt iedereen die rommel van hotmail, iedereen krijgt een gratis mail bij de provider en je kan er meestal ook meerdere aanmaken.

Comment

Omdat je met provideremails met Outlook of POP3 moet werken en je emails dan maar op 1 plek kan binnenhalen, of met een vreselijke webmail layout. Nee geef mij maar hotmail of gmail. Werkt prima op iedere pc thuis, werk, internetcafe, en smartphone, tablet etc.

Comment

Situatie lijkt me opgelost.

Bij problemen met je bestelling of vragen hieromtrent kun je het beste telefonisch of per mail contact opnemen met de helpdesk. Dat werkt het snelste en je hebt dan zekerheid.

Comment

Working...
                X