Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bax huismerk

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bax huismerk

Hallo,

Ik zag, dat er steeds meer producten van het bax huismerk verdwijnen uit het assortiment, en bij de producten die nog in het assortiment zitten, en je typt een groot aantal in die je wilt bestellen staat er ook bij: Dit product is uitlopend. Gaat de bax huismerk-producten weg?

Ze gaan niet weg, maar worden ge-herorganiseerd. De oplettende kijker heeft misschien al wat voorbij zien komen. :) Ben benieuwd wie het kan vinden. :mrgreen: We hebben stiekem al wat producten onder deze merken uitgebracht. ;)

We gaan meer richting private brands, dus merken binnen ons assortiment waar we zelf de leiding in nemen. Er zijn momenteel drie huismerken, waar de Bax-naam niet meer aan verbonden is. De merken moeten elk op zichzelf een bepaald karakter krijgen en zullen ook onder andere strakke verpakkingen krijgen.

Momenteel staat er onder meer weer wat verlichting duurtest te draaien, een week of 2 lang.

De drie huismerken worden verder niet heel actief naar voren gebracht, maar het is een mooi middel om alternatieven aan te kunnen bieden voor producten die lang niet leverbaar zijn, plus het assortiment te verbreden met producten die we nog niet hadden (met bepaalde techniek, in een bepaalde prijsklasse, etc.). Zo wordt ons aanbod nog veelzijdiger.

Comment

Aha, en welke 3 huismerken worden dit?
      Heb al eentje ontdekt: Innox, maar verder? Misschien Tobago?

Comment

Tobago is het in ieder geval niet. :) Daar hebben we alleen custom tassen met bax-logo vandaan.

Comment

ayra ook

Comment

dus stands, (led) verlichting, en wat nog meer?

Comment

Ik weet het niet zeker, Devine?

Kan op internet geen informatie vinden, behalve bij BAX shop...

Comment

Ah, toch flightbags... MONO. of toch Devine.
                Last edited by DJ eMPiii; Saturday-21-07-2012, 16:05.

Comment

Het zijn inderdaad Innox, Devine en Ayra. :)

Innox: hardware, haken, statieven, onderdelen, cases etc.
                  Ayra: Verlichting en gerelateerd
                  Devine: Geluid, PA

Comment

Echt waar, ik had nooit verwacht dat Devine van jullie vandaan kwam. Haha :) Dacht, een nieuw merk, ik kon al wel zien dat het low-budget was, maar dat het jullie eigen import was? Denk dat veel dat niet wisten!

Comment

En het gaat zeer goed met Devine. We hadden ongeveer 150 exemplaren van alle Devine producten laten komen, vooral van de Artis en Trono zijn veel exemplaren verkocht en hebben we zelfs al moeten bijbestellen, diversen staan momenteel in backorder, het is erg snel gegaan.

Comment

En ik denk dat dat juist de bedoeling is yobotje. ;)

Comment

Ik zag het direct aan het logo. Simpel, geen tijd aan besteed. Misschien is dat iets om nog wat aan te veranderen...?

Comment

Vind het knap dat je aan de looks van een logo kunt afleiden hoe veel tijd er in gestoken is. Kan ik je ook inhuren voor feestjes als helderziend medium? ;)

Reken er maar op dat er aan de logo's aandacht genoeg besteed is. Verschillende uitwerkingen, concepten, ideeën, etc. etc. Hetzelfde geldt voor de namen. Het ziet er allemaal zo simpel uit als je het niet zelf hoeft te doen. ;)

En wat is het idee achter een logo nu juist? Herkenbaarheid. Eenvoud. Simpele vormen. Daar zijn we volgens mij aardig in geslaagd.

Pioneer heeft als logo alleen haar eigen naam in een bepaald lettertype. Dus daar hebben ze geen tijd in gestoken? Reken maar dat daar goed over nagedacht is. En kijk eens naar een willekeurig laptopmerk. 90% heeft niets anders dan een eigen naam of afkorting als logo. En toch herken je de logo's op afstand en onthou je de naam. Want als ik vraag, noem eens wat bekende laptopmerken, dan noem jij die 90% waarvan je het logo ooit gezien hebt, oftewel; de naam.

Comment

Daar ben ik het ook volledig mee eens.
                              Ik vind het ook een stap vooruit van bax om producten onder andere namen te verkopen als 'Bax'. Maar komen er ook nog de logo's op de speakers/lichten?

Comment

Working...
                              X