Announcement

Collapse
No announcement yet.

Levering niet compleet

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Levering niet compleet

Mijn eerste bestelling op Bax-shop:
    2Behringer B210D
    Mengpaneel Behringer Xenyx 1204
    kabels enz. was in orde maar de microfoon XM8500 was niet meegeleverd.

Vandaag gebeld, en een medewerker ging dit vandaag uitzoeken en me terug contacteren.

Afwachten dus.

En wat is nu je vraag?
    Waarschijnlijk was de microfoon gewoon niet op voorraad of is hij om een andere reden in 2 delen geleverd en heeft dat andere deel (dus met de micro) vertraging opgelopen.

Comment

Waarschijnlijk... waarschijnlijk...

Het is niet dat ik het topic in de doofpot wil stoppen, maar toch ga ik het topic sluiten. Het is namelijk zo dat alleen Bax-shop.nl medewerkers kunnen uitzoeken waar het misgegaan is bij een bestelling, de rest kan alleen in een glazen bol kijken (of tarotkaarten leggen, of wat je ook maar wilt ;)). Punt van het verhaal, ik wil niet dat er allerlei wilde speculaties verschijnen door mensen die niet binnen ons proces zitten en dus ook nooit kunnen zeggen wat er aan de hand is.

Alleen wij (Bax-shop.nl medewerkers) kunnen namelijk met zekerheid zeggen wat er mis gegaan is bij een levering en wij zullen vervolgens ook voor een goede oplossing zorgen, om alsnog de bestelling compleet te krijgen.

Een van onze medewerkers zal moeten uitzoeken waar het misgegaan is en voor een passende oplossing zorgen.

Daar tegenover wil ik nog zeggen, bij Bax-shop.nl werken mensen en mensen maken nu eenmaal fouten. We doen ons best om fouten zoveel mogelijk te beperken en te voorkomen, maar een 100% waterdicht systeem is zelfs bij de besten niet mogelijk. ;) Er is altijd ruimte voor verbetering.

Bij vragen of opmerkingen over bovenstaande, stuur mij even een PM (Private Message).

Comment

Working...
      X