Announcement

Collapse
No announcement yet.

Site eruit

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by stinos2000 View Post
    De f-5 toets doet het ook niet!
    Dan moet je een nieuwe kopen :).

Comment

Ik bedoel niet dat de de f-5 toets het helemaal niet doen.
      Ik moest toch wel even lachen toen ik je antwoord zag.

Comment

Originally posted by Rick View Post
        Terug ontopic, misschien dat Edwin hier nog iets voor weet.
        Ja lastig om zo op afstand daar iets over te zeggen zonder dat ik wat checks met zijn pc kan doen.
        Stijn, hoe was jouw verbinding met de rest van het internet op dat moment?
        En belangrijker nog, hoe gaat het nu?

Comment

Een paar dagen geleden de internet explorer het niet, maar msn enz. wel.
          Google crome deed het toen ook niet.

Toen bax-shop het niet deed deed de rest het wel gewoon helemaal.
          Nu doet internet het wel voledig.

Als ik internet herstel staat er: Het probleem kan niet worden opgelost omdat de volgende actie niet kan worden voltooit:
          De DNS-cache wissen

Neem voor assistentie contact op met de beheerder van dit netwerk.

Ik heb draadloos internet via kastjes, beneden zit een kastje direct in het stopcontact en boven zit het zelfde kastje direct in het stopcontact.
          Volgens het computer bedrijf bij ons in de buurt moet dit werken zonder ook maar 1 probleem.
          Ik denk dat het niet aan mijn computer licht want die van m'n zus en vader en moeder deed het ook niet.
          En mijn vader heeft nog zo'n "super" computer.
          Ik denk dat het aan de router licht.
          Last edited by stijn; Friday-15-05-2009, 20:13.

Comment

De webshop heeft het gewoon een beetje zwaar af en toe. Ik ben het ermee eens dat het af en toe bijna tot suïcidale neigingen leidt, zeker als je acht uur met de webshop bezig bent. De site ligt er bijna nooit uit, maar vooral bij opvragen van zoekopdrachten is de webshop ontzettend traag. Zoals Edwin al heeft gezegd, we zijn er mee bezig en we doen ons best, wijzelf vinden het ook irritant namelijk!

Nog even geduld alsjeblieft...:)

Comment

Er zijn blijkbaar nog steeds geen vorderingen met de snelheid van de site? Hij lijkt namelijk steeds trager te worden, even snel iets opzoeken kan je wel vergeten.
              Bij de conculega's ben je veel sneller (supersnel) met iets opzoeken.

Comment

John, dit is niet echt iets dat van de een op de andere dag is opgelost. ;) Neem maar aan dat er in ieder geval gezocht wordt naar een oplossing, want ook bij het invoeren van producten is het wachten redelijk vervelend.

Comment

Als het goed is, zit er nu wel verbetering in :)
                  We meten hier weer vlotte laadtijden van de pagina's.

Comment

Ik vraag me af waar jullie meten, want ook vandaag weer is hij IRRITANT traag.
                    Last edited by roderickk; Wednesday-24-06-2009, 13:53.

Comment

Heb net een kleine hik gemerkt, maar voor de rest heb ik iig nergens last van vandaag.

Comment

Originally posted by roderickk View Post
                        Ik vraag me af waar jullie meten
                        We meten hier de tijd die het kost om serverside de opbouw van de pagina te maken.
                        Hierna wordt de pagina naar de browser gestuurd, op dat gedeelte hebben wij uiteraard geen invloed; denk aan een trage internetverbinding of pc.
                        De metingen die wij doen gaan dus puur over het uitvoeren van de php code, dus de snelheid van de servers.

Comment

Geloof me jullie site is nog steeds erg traag.
                          Op school op laptop en op pc is hij traag.
                          Maar niet altijd, het is soms.

Comment

de snelheid is sinds kort 3mb/s dus daar ligt het probleem niet, ook ten opzichte van anderen sites blijven jullie traag. Andere concurrenten doen dit stukken beter.

Comment

Ja, klopt de site is erg langzaam, dan zit ik te internet, even snel wat opzoeken en hoeveel het kost, maar dan moet je weer wachten, wel iritant.

Comment

Stijn,

hoe is het nu met de site? Heb je nog veel problemen of gaat het allemaal al wat beter?

Comment

Working...
                                X