Originally posted by stinos2000
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Site eruit
Collapse
X
-
Originally posted by Rick View PostTerug ontopic, misschien dat Edwin hier nog iets voor weet.
Stijn, hoe was jouw verbinding met de rest van het internet op dat moment?
En belangrijker nog, hoe gaat het nu?
Comment
-
Een paar dagen geleden de internet explorer het niet, maar msn enz. wel.
Google crome deed het toen ook niet.
Toen bax-shop het niet deed deed de rest het wel gewoon helemaal.
Nu doet internet het wel voledig.
Als ik internet herstel staat er: Het probleem kan niet worden opgelost omdat de volgende actie niet kan worden voltooit:
De DNS-cache wissen
Neem voor assistentie contact op met de beheerder van dit netwerk.
Ik heb draadloos internet via kastjes, beneden zit een kastje direct in het stopcontact en boven zit het zelfde kastje direct in het stopcontact.
Volgens het computer bedrijf bij ons in de buurt moet dit werken zonder ook maar 1 probleem.
Ik denk dat het niet aan mijn computer licht want die van m'n zus en vader en moeder deed het ook niet.
En mijn vader heeft nog zo'n "super" computer.
Ik denk dat het aan de router licht.Last edited by stijn; Friday-15-05-2009, 20:13.
Comment
-
De webshop heeft het gewoon een beetje zwaar af en toe. Ik ben het ermee eens dat het af en toe bijna tot suïcidale neigingen leidt, zeker als je acht uur met de webshop bezig bent. De site ligt er bijna nooit uit, maar vooral bij opvragen van zoekopdrachten is de webshop ontzettend traag. Zoals Edwin al heeft gezegd, we zijn er mee bezig en we doen ons best, wijzelf vinden het ook irritant namelijk!
Nog even geduld alsjeblieft...:)
Comment
-
Originally posted by roderickk View PostIk vraag me af waar jullie meten
Hierna wordt de pagina naar de browser gestuurd, op dat gedeelte hebben wij uiteraard geen invloed; denk aan een trage internetverbinding of pc.
De metingen die wij doen gaan dus puur over het uitvoeren van de php code, dus de snelheid van de servers.
Comment
Comment