Announcement

Collapse
No announcement yet.

Site eruit

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Om maar even op SuperMatt te reageren,

De site is op dit moment bij mij weer acceptabel en als ik gewoon willekeurig ergens op klik wordt dat snel geladen in tegenstelling tot een tijdje geleden. Ik vindt het weer prima zo.:D

Comment

Originally posted by SuperMatt View Post
      Stijn,

hoe is het nu met de site? Heb je nog veel problemen of gaat het allemaal al wat beter?
      Tja, hij is wel wat sneller maar niet veel.

Comment

U zou niet zeggen dat de website sloom is, meer dat de site gewoon soms niet werkt. Bij mij is het niet eens 10 - 15 Min. laden. Bij mij laad die gewoon niet.
        En het duurt soms wel 30 - 45 Min. voor dat de site het weer doet.
        Ik hoop dat dit probleem wel snel verholpen wordt.
        Ik kom tegenwoordig elke dag op bax's.
        Ik kan niet zonder!!:o

Comment

Wij kunnen allemaal niet zonder :)

Comment

Originally posted by Calvintjuh11 View Post
            U zou niet zeggen dat de website sloom is, meer dat de site gewoon soms niet werkt. Bij mij is het niet eens 10 - 15 Min. laden. Bij mij laad die gewoon niet.
            En het duurt soms wel 30 - 45 Min. voor dat de site het weer doet.
            Ik hoop dat dit probleem wel snel verholpen wordt.
            Ik kom tegenwoordig elke dag op bax's.
            Ik kan niet zonder!!:o
            Dat probleem had ik regelmatig met één pc bij ons, nogal hinderlijk als je de webshop nodig hebt om te werken, maar een reboot helpte hier nogal vaak tegen.

Comment

Net was ik ook even op de webshop, en het duurde voor 1 pagina ongeveer 3 á 4 minuten wachten.
              Maar ik vind dat je er niet zo'n groot probleem van hoeft te maken, kan altijd zijn, en misschien ligt het wel aan je eigen internet. ;)

Comment

Nou, dat denk ik niet, zelfs op de supersnelle laptop van mijn vader MET gedraad internet duurd het lang. Wel jammer, het is zo'n mooie shop.

Comment

Misschien wel té mooi dan! Nee, we zijn nog steeds bezig met het optimaliseren, maar voor echt een snelle webshop moeten jullie even geduld hebben... De nieuwe webshop gaat hopelijk begin 2010 de lucht in, en die zal zeker sneller zijn!

Comment

Je laptop kan nog zo snel zijn, de servers van je provider kunnen het misschien wel zwaar hebben.

Zelf heb ik de laatste paar dagen geen problemen ondervonden, en ik zit toch 9 uur per dag achter de shop :)

Comment

Dan moet je eens pauze nemen Patrick, 8 uur is max hé:)

Comment

Dan kom ik nog steeds aan de 48-urige werkweek als ik pauzes niet meereken :) en thuis zit ik ook nog wel eens even te kijken ;)

Comment

Wist je dat een normale werkweek 38 uur is? Misschien dat je maar eens vakantie moet gaan pakken, of leef jij om te werken?

Maar goed: back on-topic! Hebben er verder mensen problemen met een langzame site of dat deze het helemaal niet doet? En hoe komt het dan dat je wel op het forum kan (flauw). Noteer het liefst gelijk de webbrowser met de versie ervan en welk besturingssysteem je gebruikt zodat voornamelijk Edwin er direct wat mee kan doen als het nodig is!
                          Last edited by LaRoche; Friday-28-08-2009, 00:34.

Comment

Om even voor de leken onder ons hierop in te haken, je besturingssysteem (OS) is waar je PC op draait. Meestal Windows, de versie die je gebruikt is ook van belang. En dan inclusief buildnummer. Als je deze niet weet kun je dit (in Windows) achterhalen door het volgende te doen:

Start -> Uitvoeren (Run) -> dxdiag -> Nee

Bij besturringssysteem staat je fabrikant, systeemnaam, versie en build. In het geval van deze PC Microsoft Windows XP Professional (5.1, build 2600)

Comment

Originally posted by LaRoche View Post
                              Wist je dat een normale werkweek 38 uur is? Misschien dat je maar eens vakantie moet gaan pakken, of leef jij om te werken?
                              !
                              offtopic: er zijn mensen die maar 32 uur werken ;)

Comment

Er zijn ook part-timers, zoals ik. Hehe, 11 uur per week:) Handig tip overigens Patrick, voor wie niet weet hoe hij/zij de versie van IE/Firefox/Chrome kan vinden, kun je meestal bij help > over Internet explorer/over firefox vinden.

Comment

Working...
                                X