Announcement

Collapse
No announcement yet.

Een rondleiding door de nieuwe Bax-shop.nl showroom!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Een rondleiding door de nieuwe Bax-shop.nl showroom!

Sales manager Matthijs neemt jullie mee in een 11 minuten durende video over die nieuwe showroom waar jullie zo veel over hoorden en zagen (foto's) in de afgelopen maanden. :)

Inmiddels begint het geheel aardig wat vorm aan te nemen en willen we jullie graag alvast laten zien wat jullie te wachten staat... nu is het namelijk nog mogelijk om een rustige rondleiding te regelen... ;)

Bekijk de rondleiding door de nieuwe showroom op Bax Blog!

Vroeger zij je altijd de bax webshop en hun showroom. Nu begint het meer te lijken op de bax showroom en hun webshop ;-)!

Ziet er zeker leuk uit. Maar ik heb alleen niet dat grote serverrack van de facebook pagina gezien...

Comment

ziet er zeer mooi en indruk wekend uit :)
      Last edited by msvb music; Thursday-06-09-2012, 20:13.

Comment

Zag hem toevallig op de youtube-pagina toen hij net geupload was, was een van de eerste kijkers :) Ziet er zeker mooi en groot uit!

Comment

Mooie zaak geworden!! Kom zeker een keer een kijkje nemen.

Comment

Als de open dag maar in het weekend is, en niet doordeweeks. Dat zou heel jammer zijn. Maar als het in het weekend is, kom ik zeker! Geven jullie dan ook nog korting? ;)

Comment

Ziet er zeker leuk uit. Maar ik heb alleen niet dat grote serverrack van de facebook pagina gezien...
              Da's ook geen serverrack. En da's ook geen systeem waar klanten-vingertjes aan mogen zitten. :mrgreen:
              Heb het daar over gehad met Henri. Het is een netwerkgestuurd audioprocessingsysteem voor alle luidsprekers die we in de nieuwe showroom laten zien en horen. Per output kunnen we dus optimale processing eigenschappen inkloppen via het netwerk en zo een optimaal geluid creëren. Daarnaast is er vrijheid om andere soorten luidsprekers aan te sluiten en direct presets op te roepen.

Het 'dit kun je met je iPad doen' gedeelte komt hier bij kijken als ik het goed heb. :)

Als de open dag maar in het weekend is, en niet doordeweeks. Dat zou heel jammer zijn. Maar als het in het weekend is, kom ik zeker! Geven jullie dan ook nog korting?
              Open dag valt als het goed is op een zaterdag. Korting is er tot nu toe altijd al geweest. Datum is er nog niet. Eerst maar eens zorgen dat de nieuwe showroom op orde komt en gaat draaien. Na enkele weken proefdraaien kan er dan eens gedacht worden over een open dag. ;)

Comment

Nu al een hele mooie winkel, ik kan helaas niet op
                de open dag komen. Maar ik heb al gekeken op het internet
                Maar ik kon het daar niet echt vinden, is er een winkel ergens in de
                Buurt van Hilversum? Maar om nou helemaal naar goes
                Te gaan. Dat gaat niet lukken.

Ten eerste: Mijn moeder en vader hebben er geen zin in

Ten tweede: zelf om met de trein te gaan kan ook niet want ik
                Heb niet genoeg geld.

Ten derde: al zou ik het geld hebben dan zou het niet mogen
                Van mn ouders, ze willen namelijk dat ik mijn zakgeld goed gebruik

(in mijn ogen is het een goed doel om naar bax-shop winkel te gaan
                )

Groeten Luuc

Comment

Antwoord = nee.

De enige echte bax shop winkel / showroom zit in goes, en nergens anders (voorlopig...) ;-)

Verder zal er ongetwijfeld wel 1 winkel in hilversum te vinden zijn hoor, waarschijnlijk alleen niet zo groot als bax showroom ;-)

Comment

Working...
                  X