Announcement

Collapse
No announcement yet.

Namaak verpakking in Beats By Dre Studio advertentie.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Namaak verpakking in Beats By Dre Studio advertentie.

Hallo allen,

In mijn zoektocht naar Beats By Dre kwam ik via-via op deze website, die mij verteld is echt betrouwbaar te zijn.

Nou viel mij op dat er in jullie advertenties foto's zitten van de namaak/imitatie Beats die overal in omloop zijn.

Ikzelf ben al een tijdje opzoek naar deze koptelefoon voor de goedkoopst mogeliijke prijs, en gezien ik weet hoe gedetailleerd chineze handelaren electronica kunnen namaken besloot ik eerst even online vergelijkings websites te zoeken om het verschil tussen echte en namaak te kunnen onderscheiden.

Hier de foto van de advertenties:

en hier de websites/foto's waar je de echte en de namaak kan vergelijken met mekaar

(deze website behandeld de witte Studio's, kijk vooral onderaan de foto's waar ze de dozen vergelijken en zie de overeenkomst tussen de imitatie, en diegene die op deze website verkocht worden)

(links het orgineel, rechts de namaak die ook geadverteerd wordt op deze website)

Het kost mischien wat tijd, maar uiteindelijk is te zien hoe er op deze webshop geadverteerd wordt met namaak verpakkingen.

Laat mij even benadrukken dat ik deze topic niet gestart ben om www.bax-shop.nl af te zeiken, af te kraken, te beschuldigen of iets in die richting. Ik wil graag dit aangeven omdat het de nodige verwarring kan brengen.

EDIT:

Dankzij de snelle reactie die ik gekregen heb, heb ik dit bericht lichtelijk aangepast. www.bax-shop.nl heeft mij ervan, op duidelijke wijze, kunnen overtuigen dat zij daadwerkelijk officiele Beats By Dre koptelefoons verkopen. Neem daarbij dat ze ook zeer goede prijzen hebben, zou ik iedereen aanraden om hier hun aankoop te doen.
    Last edited by FindTheSecret; Thursday-27-09-2012, 03:05.

Beste FindTheSecret,

Bedankt voor je uiteenzetting.

Het probleem bij de Beats hoofdtelefoons is voornamelijk dat er vrij weinig goede high-resolution-afbeeldingen via de officiële wegen beschikbaar zijn, tenminste, dat was bij de invoer van deze hoofdtelefoons zo. We moeten dus een beetje het web afstruinen om de juiste foto's van de juiste producten te vinden en het liefst zo veel mogelijk verschillende. ;)
    Wel zie ik dat de Beats By Dre website momenteel veranderd is en er nu o.a. van de Solo HD hoofdtelefoons goede high-resolution pics te verkrijgen zijn. Deze ga ik laten aanpassen in onze webshop.

Het is echter door een dergelijk groot Beats By Dr. Dre assortiment wel zo dat het voor ons ook erg lastig is om eventuele verschillen te onderscheiden. En inderdaad zoals je aangeeft, imitaties worden ook steeds beter. Iemand die meer bekend is met deze specifieke hoofdtelefoons zal dus sneller bijv. een bepaald schroefje op een plaats terugvinden waar hij bij een originele niet zit.

Wel wil ik benadrukken dat wij een officiëel Beats By Dr. Dre dealer zijn en onze producten inkopen via de Nederlandse distributeur voor deze hoofdtelefoons, namelijk Look & Listen in Geldermalsen. (www.lookenlisten.nl).

Het staat je dan ook vrij om met dit bedrijf contact op te nemen om na te gaan of wij daadwerkelijk een officiële dealer zijn van deze hoofdtelefoons.

Daarnaast ben ik ook zeker bereid om dit voorval recht te zetten en ben ik ook erg blij dat je de moeite genomen hebt om alles helder uit te leggen. Ook voor ons zeker een leermomentje en een stukje handige informatie. ;)

Ik zal vandaag kijken of ik met de huisfotograaf wat foto's zou kunnen nemen van alle verpakkingen van Beats By Dr. Dre hoofdtelefoons die wij momenteel voeren en op voorraad hebben. Dan hebben we direct onze eigen high-resolution afbeeldingen en kunnen klanten zelf de hoofdtelefoons op afstand inspecteren en/of vergelijken met de versie die ze in huis krijgen.

Tot slot, sinds kort is de samenwerking tussen Monster en het Beats By Dr. Dre label (Beats Electronics) beëindigd. Meer hierover lees je hier. Hierdoor is het dus goed mogelijk dat je een andere verpakking krijgt dan je op internet verneemt. Echter, doordat we ook nog oude voorraad hebben liggen is het dus niet van te voren te zeggen welke variant je binnen krijgt.

Mocht je verder nog vreemde zaken tegenkomen in onze webshop betreffende de Beats hoofdtelefoons, dan mag je dat uiteraard ook laten weten. We willen uiteraard onze goede naam behouden en er ook alles aan doen om eventuele fouten recht te zetten en niet in de doofpot te stoppen. ;)
    Last edited by Rick; Wednesday-26-09-2012, 07:28.

Comment

Rick,

Dankjewel voor je snelle en informatieve reactie. Zoals geadviseerd heb ik contact opgenomen met lookenlisten.nl en zij konden mij bevestigen dat jullie inderdaad officiele Beats By Dre verkopen.

Ik was aangenaam verrast toen ik las dat jullie gaan kijken naar mogelijkheden om enige verwarring in de toekomst te kunnen voorkomen, dmv bijvoorbeeld zelf foto's in HQ van jullie inventaris online te plaatsen. Gezien de gigantische namaak markt voor BBD zou dit de perfecte manier zijn om klanten ervan te overtuigen bij jullie hun aankoop te doen, en dat ze duidelijk kunnen zien wat ze besteld hebben zodat alles duidelijk is voor alle partijen en om verwarring te voorkomen.

Ook zag ik vandaag dat jullie het assortiment uitgebreid hebben met de nieuwste kleuren waarin de Studio's beschikbaar zijn. Zo ver ik weet zijn jullie de aller eerste in NL die de nieuwe modellen BBD (zonder de logo's van Monster sinds zij onafhankelijk zijn) online verkopen. Mijn petje gaat dan ook voor jullie af voor jullie actualiteit. Helemaal geweldig is te zien hoe jullie de zwart en witte Studio's nu verkopen voor de laagste prijs in heel Nederland! super. Ik denk dat ik zelf op korte termijn bij jullie een paar zal bestellen. ;)

Verder vielen mij nog een aantal dingen op:
      - jullie verkopen dan wel de nieuwste versie Studio's in kleuren (blauw oranje etc) maar bij BCC staan ze online goedkoper. Wel zijn dit de ''oude" modellen waarbij de Monster logo's er nog op staan, maar diegene die niet precies weten hoe en wat zullen denken dat het om dezelfde koptelefoon gaat, en dus dat jullie ''duurder'' zijn als de concurrent.
      - bij de beschrijving van bovengenoemde modellen staat niet erbij dat ze krasvrij zijn.

dit zijn een paar kleine dingetjes, maar voor de consument zou dit (met name het prijsverschil) toch een beslissende factor zijn om niet bij jullie te bestellen.

Als laatst heb ik zelf nog een vraag, namelijk welke kleur de kabels hebben als je bv een Blauwe Beats By Dre Studio's zou aanschaffen. Zijn die nog traditioneel rood of meegekleurd in blauw??? en geld dit ook voor alle andere modellen/kleuren??

mvg!

Comment

Ook zag ik vandaag dat jullie het assortiment uitgebreid hebben met de nieuwste kleuren waarin de Studio's beschikbaar zijn. Zo ver ik weet zijn jullie de aller eerste in NL die de nieuwe modellen BBD (zonder de logo's van Monster sinds zij onafhankelijk zijn) online verkopen.
        Look en Listen heeft slechts enkele speciale dealers aangesproken om deze nieuwe gekleurde varianten te voorkomen. Voor ons dus een voorrecht waar we blij mee zijn. :)

- jullie verkopen dan wel de nieuwste versie Studio's in kleuren (blauw oranje etc) maar bij BCC staan ze online goedkoper. Wel zijn dit de ''oude" modellen waarbij de Monster logo's er nog op staan, maar diegene die niet precies weten hoe en wat zullen denken dat het om dezelfde koptelefoon gaat, en dus dat jullie ''duurder'' zijn als de concurrent.
        Daar blijf je de komende tijd inderdaad nog wat verschil in houden. Ik zal ter verduidelijking laten vermelden dat het hier de nieuwe exemplaren zonder Monster uitingen betreft.

- bij de beschrijving van bovengenoemde modellen staat niet erbij dat ze krasvrij zijn.
        Je bedoelt krasbestendig neem ik aan? ;)
        Dit zie ik niet direct terug in de specificaties die opgegeven worden, heb je daar wellicht een bron van?

Als laatst heb ik zelf nog een vraag, namelijk welke kleur de kabels hebben als je bv een Blauwe Beats By Dre Studio's zou aanschaffen. Zijn die nog traditioneel rood of meegekleurd in blauw??? en geld dit ook voor alle andere modellen/kleuren??
        Wederom een goede vraag. Mijn vermoeden is dat dit een 'normale' kabel betreft, zoals ook bij de originele Studio meegeleverd wordt. Ik kan momenteel echter geen directe bronnen terugvinden die dit bevestigen noch ontkennen. ;)

Ik vrees dat ik van de week de foto's niet meer voor elkaar ga krijgen, maar hoop dit aankomende week alsnog te kunnen fixen.

Comment

beste mensen,

ik had nog een vraagje over de beats pro:
          als ik op http://www.beatsbydre.com/headphones...efault,pd.html kijk zie ik dat op de zijkant boven de oorschelp van de beats pro dat daar pro staat op bax-shop.nl:http://www.bax-shop.nl/dj-hoofdtelef...l#!prettyPhoto[detail_large]/0/ staat daar het monster logo is dat zo omdat dit nog een oude foto is?

nog een vraagje aan bax waaro verkopen jullie niet meer de studio rood beats?

Comment

Zijn inderdaad vermoedelijk oude foto's. Zal deze laten updaten.

Bets.pro hebben we naar mijn weten nooit in het rood gehad.

Comment

Ik bedoelde beats by dr dre studio rood

Comment

Die is inderdaad uit het assortiment en niet meer leverbaar. Wel hebben we nog diverse andere limited edition kleuren.

Comment

jammer dat die uit het assortimient (ook een beetje apart want andere aanbieders hebben hem wel)
                  Last edited by hoimijnnaamis; Saturday-20-10-2012, 14:39.

Comment

Links naar concurrenten hebben we liever niet op het forum.

Comment

ik heb het bericht ook veranderd nadat ik jou bericht had gezien

Comment

Mensen die van plan zijn originele Beats aan te schaffen in de nabije toekomst; wacht nog even op deze badboys van Sony.

Comment

Working...
                        X