Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bax-shop.nl open dag 2012 + officiële opening nieuwe showroom

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ook het programma is bekend van de opendag!! Check de link!

Comment

En jawel, ook de P-p-p-p-partysquaaaad is aanwezig. :mrgreen:

Openingspost aangepast met de extra info. :)

Comment

Ik heb er nu al zin in!!! Gister treinkaartje gekocht. Heb er die 3,5 uur heen en 3,5 uur terug in de trein dik voor over! :D

Comment

@ Rick
          Zie je wel dat de partysquad komt.
          Want waarom zouden ze het anders op hun site zetten?

Comment

Dat gebeurt wel vaker bij Bax-gerelateerd nieuws. ;)

En ik vind het wel leuk om er een beetje omheen te draaien :mrgreen:

Comment

Vandaag maar is langs geweest bij bax. Echt WAT EEN WINKEL!!!! Net een snoepwinkel. En natuurlijk weer heel wat wijzer geworden over allerleizaken dankzij bax.

Comment

Is de korting op de opn dag ook online?
                Moet nog voor een kleine 3k€ bestellen, scheelt toch weer 225€

Comment

Naast de 7,5% korting op het gehele assortiment (uiteraard die dag ook online geldig), valt er natuurlijk een hoop te beleven.
                  Aldus het nieuwsbericht betreffende het programma voor die dag. ;)

Comment

My bad, overheen gelezen. Thnx

Comment

Zojuist het draaiboek voor volgende week ontvangen. Met een team van maar liefst +/- 45 man staan we voor iedereen paraat in de nieuwe winkel!

Comment

Ligt er ook ergens een avolites tafel op de open dag? Ik ben dr laatste tijd wel geïnteresseerd in de Titan Mobile...

Comment

Durf ik niet met zekerheid te zeggen. Neem dat even op met de helpdesk, wellicht kunnen ze hem voor je klaarzetten. Hou er dan wel rekening dat je vroeg moet komen als je uitgebreid advies wilt, want het zou wel eens druk kunnen worden. ;)

Comment

Zal ik doen, maar we komen met jullie bus. Als we een avo nemen wordt het zowiezo een Titan mobile ivm het prijskaartje... Ik wou ook even zien of ik dat fijn vind werken, en mn pa laten zien en voelen hoe dat tafeltje werkt...

Comment

Als je in principe geen advies nodig hebt en alleen de tafel in real-life wilt bekijken/testen, is dat natuurlijk nog makkelijker. ;)

Comment

Hoe zit het met de aankopen als je met de bus gaat? Bus met groot bagagevak neem ik aan? ;)
                                Of versturen jullie 't met de post als het te groot is?

Comment

Working...
                                X