Kleine spullen kun je natuurlijk met de bus mee terug nemen. Grote dingen zoals complete luidsprekersets kunnen we natuurlijk nasturen. ;)
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Bax-shop.nl open dag 2012 + officiële opening nieuwe showroom
Collapse
X
-
Met 45 man aan hulptroepen voor alleen al de showroom kun je misschien wel een kleine inschatting maken... :)
Tijd en ruimte voor een nauwkeurige luistersessie, dat wordt lastig. Maar wil je globaal twee speakersetjes beluisteren, dan moet dat wel mogelijk zijn.
Comment
-
Originally posted by JanPetersen View PostHoe druk verwachten jullie dat het gaat worden in de showroom? Ik heb nog een aantal speakers die ik wel even snel een keer wil mee maken. En later waarschijnlijk een keer terug te komen ;-)
Comment
-
Het is meer vooral om ff te zien hoe ze er in het echt uitzien. Niet echt uitgebreid luisteren. Heb nu namelijk een lijstje met sets die ik wel eens wil horen. En wil op de opendag even luisteren of er sets gegarandeerd weg mogen, of er bij mogen ;-)
edit: Uiteindelijk moeten de speakers wel een goed 'kippenhok' aankunnen.
Comment
-
De winkel heb je eigenlijk best snel gezien. En wij gingen afgelopen donderdag, nou we hebben dik anderhalf uur / 2 uur gewacht tot we eindelijk geluid konden beluisteren, en de gene kwam met wie wij een afspraak hadden helaas.
Het is toch wel een vette winkel geworden, alleen een grote chaos haha;)
Comment
-
Pff open dag, ramp. Ik sta om 14 uur bij de speaker balie omdat ik 2 speakers wil kopen. (En ik moest om 15:30 weer bij de bus zijn). Er was dus gewoon 1 jongen die samen met die gast achter de balie even de hele webshop ging doornemen. Uur later, zelfde jongen nog steeds bezig. Great, kan ik nu weer via internet bestellen, weer langer wachten.
En dan de cadeaubonnen, alleen geldig in de winkel, heb dus geen tijd gehad om hem te gebruiken en nu is dus niks meer.
Conclusie: kan beter Bax
Comment
-
@ DybaSpan, ik heb 30 minuten bij de afhaalbalie gestaan voor een fles rookmachine cleaner. Daarnaast nog is 4x om hulp moeten vragen, om uiteindelijk een keer geholpen te kunnen worden.
Maar toen ik de scanner buiten kocht, zei een medewerker: We wisten dat het druk zou worden, maar zo druk....
Comment
Comment