Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bax-shop.nl open dag 2012 + officiële opening nieuwe showroom

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Kleine spullen kun je natuurlijk met de bus mee terug nemen. Grote dingen zoals complete luidsprekersets kunnen we natuurlijk nasturen. ;)

Comment

En grote 2e hands aankopen?
      Ik heb er echt zin in ;)

Comment

Tweedehands aankopen lopen niet via ons, dus dat zul je onderling met de verkopende partij moeten regelen. Hier dragen wij verder ook geen verantwoordelijkheid voor, we leveren alleen een plaats waar het gekocht en verkocht kan worden. ;)

Comment

Oké, nog een vraagje, waar is de opstapplaats in Rotterdam CS? Rotterdam CS is namelijk helemaal opengebroken voor de herbouw, ik denk dat het is waar nu de lijnbussen stoppen?

Comment

Hoe druk verwachten jullie dat het gaat worden in de showroom? Ik heb nog een aantal speakers die ik wel even snel een keer wil mee maken. En later waarschijnlijk een keer terug te komen ;-)

Comment

Met 45 man aan hulptroepen voor alleen al de showroom kun je misschien wel een kleine inschatting maken... :)

Tijd en ruimte voor een nauwkeurige luistersessie, dat wordt lastig. Maar wil je globaal twee speakersetjes beluisteren, dan moet dat wel mogelijk zijn.

Comment

Oke, bedankt! Ben zeker aanwezig deze keer!

Comment

Originally posted by JanPetersen View Post
                  Hoe druk verwachten jullie dat het gaat worden in de showroom? Ik heb nog een aantal speakers die ik wel even snel een keer wil mee maken. En later waarschijnlijk een keer terug te komen ;-)
                  Uh, dat gaat je nevernooit lukken. Als er zoveel mensen zijn, wordt het een kippenhok, wil je dan echt iets fatsoenlijks horen (of t helder, warm oid klinkt), nop. Daarom ga ik ook aanstaande donderdag naar bax, en kom ik niet naar de opendag. Dan heb ik gewoon even de tijd om alles netjes te luisteren en wat lichteffecten te bezichtigen.

Comment

Het is meer vooral om ff te zien hoe ze er in het echt uitzien. Niet echt uitgebreid luisteren. Heb nu namelijk een lijstje met sets die ik wel eens wil horen. En wil op de opendag even luisteren of er sets gegarandeerd weg mogen, of er bij mogen ;-)

edit: Uiteindelijk moeten de speakers wel een goed 'kippenhok' aankunnen.

Comment

Rick vergeet je adj statief niet, en als je er meer dan 1 verkoopt is het ook goed.
                      Ik neem dan ook mijn" defecte" mee.

Comment

Ga ik nog regelen, komt goed. :) Laat sowieso nog wat weten deze week.

Comment

Hoeveel tijd denk je dat je ongeveer nodig hebt om een groot deel van de open dag mee te maken? Zoals het er nu naar uit ziet heb ik slechts 2 uurtjes tijd. Maar mocht dat dus écht te weinig zijn regel ik er wel wat bij.

Comment

De winkel heb je eigenlijk best snel gezien. En wij gingen afgelopen donderdag, nou we hebben dik anderhalf uur / 2 uur gewacht tot we eindelijk geluid konden beluisteren, en de gene kwam met wie wij een afspraak hadden helaas.

Het is toch wel een vette winkel geworden, alleen een grote chaos haha;)

Comment

Pff open dag, ramp. Ik sta om 14 uur bij de speaker balie omdat ik 2 speakers wil kopen. (En ik moest om 15:30 weer bij de bus zijn). Er was dus gewoon 1 jongen die samen met die gast achter de balie even de hele webshop ging doornemen. Uur later, zelfde jongen nog steeds bezig. Great, kan ik nu weer via internet bestellen, weer langer wachten.

En dan de cadeaubonnen, alleen geldig in de winkel, heb dus geen tijd gehad om hem te gebruiken en nu is dus niks meer.

Conclusie: kan beter Bax

Comment

@ DybaSpan, ik heb 30 minuten bij de afhaalbalie gestaan voor een fles rookmachine cleaner. Daarnaast nog is 4x om hulp moeten vragen, om uiteindelijk een keer geholpen te kunnen worden.

Maar toen ik de scanner buiten kocht, zei een medewerker: We wisten dat het druk zou worden, maar zo druk....

Comment

Working...
                                X