Announcement

Collapse
No announcement yet.

Mandje bewaren, of verlanglijstje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mandje bewaren, of verlanglijstje

Regelmatig als ik de shop doorblader, kom ik zaken tegen die ik eigenlijk met volgende bestelling ff mee wil bestellen maar dan weer vergeet omdat m'n mandje leeg is. Ik zou het wel fijn vinden als ik mijn mandje op kan slaan, kan parkeren en later weer oproepen of dat ik producten op een wenslijstje kan zetten om later toe te voegen aan een order, of om te zetten in een order.
    Mijn mandje is na een browser sessie of reboot altijd weer leeg. Is hier een oplossing voor?

Daar zit ik ook al een tijdje mee.

Comment

Ook leuk is als ik mijn wenslijstje kan delen met andere zodat ik cadeaus krijg ik ik echt leuk vind :D

Comment

Bij "c o n r a d" heb je ook zo een soort systeem. Wel handig, lijstje opslaan. En later weer oproepen!

Comment

Volgens mij is je link automatisch gecorrigeerd :D

Comment

Staat er nu dit: bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/
            Of dit: "c o n r a d"

Comment

Het is niet netjes om steeds de naam van een concurent te noemen :)

Comment

Weet ik. Maar doelt erop dat zo een mandje systeem een idee zou kunnen zijn.

Comment

Zo'n mandje zou zeker een aanwinst zijn voor deze shop. Alles wat ik nu nog wil kopen heb ik onder de favorieten opgeslagen van mijn browser , ook een idee.

Comment

Zo doecik het nu ook, maar vind ik nog te omslachtig

Comment

Ik heb het ook ooit onder mijn favorieten geplaatst maar dan vergeet ik het nog bij een bestelling, en dan ga ik het ergens anders kopen in mijn buurt, dus ik denk dat bax op deze manier toch veel omzet aan, hun neus ziet voorbijgaan.

Comment

Staat op de wishlist voor de nieuwe omgeving.

Comment

Mooi!

Comment

Duim omhoog ;-)

Comment

De wishlist staat op de wishlist...

Comment

Working...
                              X