Gisteren kreeg ik plots een opdringerige mail toegestuurd over de inhoud van mijn mandje. Ik had de artikelen ongeveer 1 á 2 dagen daarvoor geplaatst.
Doe ik vaker en ben daar beslist niet de enigste in. Scheelt namelijk veel tijd omdat niet alles iedere keer opnieuw opgezocht hoeft te worden.
Dit zou een proef betreffen i.v.m. nieuwe functie van de webshop.
Op mijn kwam het zeer brutaal en opdringerig over. Ik ben overigens al jaren klant. Goed voor vele euro's. En zeer tevreden. Maar dit vond ik wel ver gaan.
Zijn er meer mensen die mijn menig delen.
Dit werd o.a. vermeld.
Wij kwamen na uw bezoek uw winkelwagen tegen in één van de gangen van onze online shop. De producten die zich in uw winkelwagen bevinden hebben wij bij de kassa gezet zodat u ze kunt afrekenen als u wilt. Problemen bij het afrekenen? Laat het onze helpdesk weten!
Doe ik vaker en ben daar beslist niet de enigste in. Scheelt namelijk veel tijd omdat niet alles iedere keer opnieuw opgezocht hoeft te worden.
Dit zou een proef betreffen i.v.m. nieuwe functie van de webshop.
Op mijn kwam het zeer brutaal en opdringerig over. Ik ben overigens al jaren klant. Goed voor vele euro's. En zeer tevreden. Maar dit vond ik wel ver gaan.
Zijn er meer mensen die mijn menig delen.
Dit werd o.a. vermeld.
Wij kwamen na uw bezoek uw winkelwagen tegen in één van de gangen van onze online shop. De producten die zich in uw winkelwagen bevinden hebben wij bij de kassa gezet zodat u ze kunt afrekenen als u wilt. Problemen bij het afrekenen? Laat het onze helpdesk weten!
Comment