Het forum is niet langer in gebruik. De informatie op het forum blijft beschikbaar, maar het is niet langer mogelijk om te reageren. Voor het laatste nieuws, achtergronden en advies verwijzen we je graag door naar onze website, blog en het keuzehulp-overzicht.
Ik heb een review geschreven, alleen hij ik zie hem niet bij het product staan?! (Ja, ik heb ook op OK, en verzend geklikt, en zei dat de review geplaatst was. Echter nog niks gezien)
Ik heb hier toevallig afgelopen zaterdag ook een melding over gehad, dus ik vermoed dat er meer aan de hand is.
Ik ga er even achteraan!
(Mocht je de review nu nog willen plaatsen dan kunnen wij dat eventueel handmatig doen, stuur hiervoor even een mailtje naar rick.vandevoorde apenstaartje bax-streepje-shop punt nl ;) )
Ik heb hier toevallig afgelopen zaterdag ook een melding over gehad, dus ik vermoed dat er meer aan de hand is.
Ik ga er even achteraan!
(Mocht je de review nu nog willen plaatsen dan kunnen wij dat eventueel handmatig doen, stuur hiervoor even een mailtje naar rick.vandevoorde apenstaartje bax-streepje-shop punt nl ;) )
Meestal duurt het een tijdje voordat het zichtbaar is. Dit had ik een tijd geleden ook last van.
8 uur om precies te zijn, niet langer :)
Het is inderdaad de caching die ervoor zorgt dat de website ook met 500 bezoekers tegelijkertijd nog vlot blijft.
Dit betekend wel dat het soms even kan duren voordat sommige wijzigingen of toevoegingen online komen te staan.
Comment