Oke heb net een beetje door het magazine gebladerd en ik moet zeggen dat het er weer over het algemeen erg netjes en strak uitziet.
Leuk om wat dingen vegelijken te zien worden en wat omschrijvingen te zien bij wat populaire producten.
Maar ja ik heb ookal weer het eerste foutje ontdekt.
Pagina 66 en pagina 67 staat helemaal onderaan in het midden op bijde pagina's;
Prijzen incl. 19% BTW l Daarom Bax-shop.nl: Altijd de laagste prijsgarantie.
Bij de andere pagina's is dit wel 21%
Ook het gedeelte van ALTIJD klopt niet. Ik heb al meerdere keren gehad dat bax niet mee kon met de offerte die mij geboden werd ( wel een erg mooi aanbod maar niet 100% gelijk )
Wat ik verder jammer vind is dat wanneer er in het reclame gedeelte een interresant product staat er niet altijd meteen een prijs bij staat. Moet ik die dus als nog ergens vandaan toveren.
Maar over het algemeen moet ik echt zeggen dat het een meer dan strak magazine is.
Leuk om wat dingen vegelijken te zien worden en wat omschrijvingen te zien bij wat populaire producten.
Maar ja ik heb ookal weer het eerste foutje ontdekt.
Pagina 66 en pagina 67 staat helemaal onderaan in het midden op bijde pagina's;
Prijzen incl. 19% BTW l Daarom Bax-shop.nl: Altijd de laagste prijsgarantie.
Bij de andere pagina's is dit wel 21%
Ook het gedeelte van ALTIJD klopt niet. Ik heb al meerdere keren gehad dat bax niet mee kon met de offerte die mij geboden werd ( wel een erg mooi aanbod maar niet 100% gelijk )
Wat ik verder jammer vind is dat wanneer er in het reclame gedeelte een interresant product staat er niet altijd meteen een prijs bij staat. Moet ik die dus als nog ergens vandaan toveren.
Maar over het algemeen moet ik echt zeggen dat het een meer dan strak magazine is.
Comment