Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bax-shop.nl winter magazine 2012 feedback topic

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Bax-shop.nl winter magazine 2012 feedback topic

    Oke heb net een beetje door het magazine gebladerd en ik moet zeggen dat het er weer over het algemeen erg netjes en strak uitziet.

    Leuk om wat dingen vegelijken te zien worden en wat omschrijvingen te zien bij wat populaire producten.

    Maar ja ik heb ookal weer het eerste foutje ontdekt.
    Pagina 66 en pagina 67 staat helemaal onderaan in het midden op bijde pagina's;
    Prijzen incl. 19% BTW l Daarom Bax-shop.nl: Altijd de laagste prijsgarantie.

    Bij de andere pagina's is dit wel 21%

    Ook het gedeelte van ALTIJD klopt niet. Ik heb al meerdere keren gehad dat bax niet mee kon met de offerte die mij geboden werd ( wel een erg mooi aanbod maar niet 100% gelijk )

    Wat ik verder jammer vind is dat wanneer er in het reclame gedeelte een interresant product staat er niet altijd meteen een prijs bij staat. Moet ik die dus als nog ergens vandaan toveren.

    Maar over het algemeen moet ik echt zeggen dat het een meer dan strak magazine is.

  • #2
    Kijk, de eerste uitgebreide reactie is al binnen (nouja, best kans dat we nog een mailtje of belletje gehad hebben, maar dat terzijde. ;))

    We hebben wederom ons best gedaan om er voor iedereen wat tofs van te maken, maar ondanks dat we meerdere check-up rondes doen, er zijn achteraf altijd kleine foutjes te ontdekken. Waar mensen werken, worden foutjes gemaakt, daar kun je niets aan veranderen, zelfs als je het 100x laat doorlezen. Is geen excuus, maar het is ook niet waterdicht op te lossen.

    Een stukje feedback van mijn kant dan maar. Het pagina 66/67 verhaal met de 19% BTW, dat is natuurlijk een slordigheidje en dat had er niet in mogen staan.

    Het geheel met de laagste-prijs garantie geldt zolang we hier reëel in mee kunnen gaan.

    Houd er daarnaast rekening mee dat we officiëel stellen dat we alleen met Nederlandse en Belgische shops meegaan, zie ook de Klantenservice. Daarnaast doen we altijd een zo aantrekkelijk mogelijk aanbod indien we niet volledig mee kunnen met de prijs van bijv. een Duitse shop. Het idee er achter is dat we niet moeilijk doen om de prijzen te verlagen indien elders betere prijzen gevonden worden. Volgens mij doen we daar aardig ons best in. :)

    Het reclame-gedeelte in de vorm van advertenties, wordt aangeleverd door leveranciers. We hebben er bewust voor gekozen dat zij geen prijzen vermelden, omdat hier altijd fouten/aanpassingen in kunnen ontstaan en wij deze niet kunnen aanpassen. Ze worden immers in PDF-formaat aangeleverd en de verschillende reclamebureau's/interne designers van alle leveranciers gebruiken allen andere formaten en programma's.
    Geloof maar dat het al een hele kunst is om de advertenties op tijd én in het correcte formaat binnen te krijgen. ;) We willen het onszelf niet lastiger maken dan het is.


    Ik heb nu zelf aan de laatste 3 á 4 magazines aardig meegewerkt (voornamelijk productselectie en bij de laatste edities ook de categorie-indeling, invulling en behoorlijk overleg met design), het blijft een hele kunst om het allemaal netjes te krijgen maar we doen wel ontzettend ons best. Wel ben ik zelf erg tevreden met het resultaat, wij allemaal wel trouwens. :)
    Maar zoals bij ieder magazine zijn er altijd wat puntjes ter verbetering die we ook graag willen meenemen.


    Wel verneem ik graag jullie mening over het artikel dat ik voor de verlichting-sectie heb geschreven. Dat mag zowel inhoudelijk als qua opzet. Wanneer zoiets positief ontvangen wordt, willen we dit ook voor andere onderwerpen gaan doen. Een globaal onderwerp, duidelijk uitgelegd, een soort stappenplannetje, tips en omringd door producten. Zowel voor beginners als specifiek op een bepaalde productgroep gericht. Zo moet het echt een magazine-idee gaan uitstralen. Uiteraard willen we dat ook afwisselen met klassieke pagina's zoals we die nu in het magazine vooral hebben.

    Comment


    • #3
      Laat ik 1 ding voorop stellen. Ik vind het een enorm gaaf magazine geworden. Dit is zeer zeker iets waar je toch wel trots naar mag kijken. Zoals jij al zegt ja er zullen altijd wel fouten gemaakt worden. Is ook niet om over te zijken maar meer van heeeey ik heb er 1 gevonden. De krant staat ook vol met foutjes terwijl die ook hun best doen. Dus voorop TOP!

      Dan het goedkoopste. Geloof me als ik voor veel dingen ga kijken kan ik er vaak nog net een paar euro onder door. Goed zoeken goed vergelijken en grondig research en dan komt er vaak toch nog een gek die er net iets onderdoor duikt. Je kan nooit overal de goedkoopste in zijn. Zoals je al aangaf bax gaat eigenlijk altijd meer dan redelijk mee maar toch heb ik 3x een product goedkoper kunnen krijgen ( gewoon in nl ) dan bax kon leveren. Nu ga ik niet over een paar euro zeuren want de service is echt veel meer dan goed te noemen en bevalt ons ook super dus standaard regel bij ons is. Is het nieuw kijk vergelijk bel bax en bestel. Geen enkele discussie over mogelijk ( mits bax het in het assortiment heeft natuurlijk ) Doen dit al jaaaaaren zo en nog nooit echt problemen gehad.


      Stukje tekst is voor vooral de starters een zeer handige tool denk ik. Als ik zie wat hier toch nog het meest gevraagd word zijn het vaak vooral de wat heb ik nodig ik ga draaien wat nu en .........

      Dus ja erg netjes leuk met meteen wat voorbeelden erbij.

      Dit zou denk ik in wel meer afdelingen handig zijn.

      Comment


      • #4
        Kijk, daar hebben we wat aan. :) Ben benieuwd naar meer reacties! Alle opmerkingen zijn welkom, zowel verbeterpunten als dingen die je juist goed vindt (of misschien wel anders zou willen zien).

        [edit]
        Ook topictitel even aangepast, is wat meer in lijn met de voorgaande edities. :)
        Last edited by Rick; Sunday-18-11-2012, 23:42.

        Comment


        • #5
          Ik vind het een zeer net blaadje geworden!
          Voorgaande keren stond het vaak vol met fouten, deze keer heel weinig.

          Had wel ergens een foutje gevonden maar ben vergeten waar:oops:
          Als ik hem weer terugvindt laat ik het wel weten ;-)

          Comment


          • #6
            Geloof mij maar, ik heb er al meerdere gespot... ;) Achteraf zit je dan diep te zuchten, maar goed, elke fout is weer een aandachtspunt voor de volgende editie. :) Zit hem vaak in prijzen, lay-out dingetjes, of beschrijvingen binnen een tabel.

            Comment


            • #7
              Misschien idee voor de volgende keer: Magazine dat eigenlijk af is door een aantal klanten een keer laten lezen op fouten. Zij geven die door aan jullie, en dan brengen jullie vervolgens die nieuwe / verbeterde versie uit ;-)

              Comment


              • #8
                Dat werkt niet. ;)

                Hebben we al eens mee geëxperimenteerd, intern. Zowel productkenners als minder gespecialiseerde collega's het blad voorleggen en dan fouten + verbeteringen aanstippen. Het punt is vooral, welke verbetering neem je indien twee verbeteringen van elkaar afwijken?

                Zodoende nemen we enkele vaste controles, ook wegens tijdsdruk. Want last-minute hebben we altijd wel wijzigingen, dat is nooit volledig te voorkomen. Je wil het overzicht kunnen bewaren en dat gaat met diverse aanpassingen van verschillende personen niet lekker, omdat je op een gegeven moment niet meer weet wat er nu wel en niet aangepast is (of je besteedt tijd aan het aanpassen van iets dat reeds aangepast is... en da's zonde ;)).

                Maar toch bedankt voor het meedenken.

                Comment


                • #9
                  Waar hebben jullie deze foto eigenlijk vandaan?

                  Comment


                  • #10
                    Zijn officiële persfoto's, dat doen we bij al onze interviews. Voor de foto's krijgen we toestemming, of ze worden gekocht.
                    (Het loont echt niet om onze eigen foto's te laten maken, plus het gaat ons meer om de inhoud van de interviews. Lay-out en opsmuk is leuk, maar maakt nog geen sterk verhaal :))

                    Comment


                    • #11
                      Hoi Rick, Ik heb een aantal maanden geleden de Baxshop app op m'n iPad geïnstalleerd.
                      Hierdoor kon ik het vorige magazine lekker doorbladeren.

                      Het nieuwe magazine is niet beschikbaar of ik begrijp niet hoe ik dit op m'n iPad kan krijgen ;)

                      Enig idee waarom en hoe dit op te lossen?

                      Comment


                      • #12
                        Weet niet precies hoe het zit met de iPad app, vermoedelijk wordt hier nog een versie voor gemaakt, maar dat zou ik even moeten navragen.

                        Comment


                        • #13
                          Zojuist een bestelling binnen gehad en 3x raden. Weer een extra magazine.
                          Het verzamelen kan weer beginnen. Me 3de alweer. Zo zonde.
                          Dat ze daar nou niks op kunnen bedenken via je debiteurennummer of zo.
                          Of aan kan geven bij een bestelling of je er gids bij wil.
                          Maar gelukkig geen pen en een sticker er bij. Ook al dozen vol van liggen.
                          Gaat dus zo de vuilnisbak in. 1 is echt voldoende voor mij.

                          Een 2x jaarlijks terugkerend probleem. Papierbakken vullen.

                          Comment


                          • #14
                            Gewoon als opmerking erbij zetten ;-)

                            Comment


                            • #15
                              Leuk magazine

                              Vorige maand een setje KRK studio monitoren gekocht. Paar weken later kreeg ik het Bax Magazine met de post. Een leuke verrassing en een leuk magazine. Zojuist een paar sinterklaas kado's gekocht in de shop. :p

                              Comment

                              Working...
                              X