Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bax-shop.nl winter magazine 2012 feedback topic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

allereerst moet ik zeggen dat ik het een erg mooi magazine vind.
    altijd weer leuk om te lezen als die uitkomt.

ik vond het alleen erg kansloos dat het magazine bij elke bestelling en zelfs bij elke backorder word meegestuurd. ik heb van dit wintermagazine alweer ruim 10 stuks moeten weg gooien. bij het vorige magazine dat uitkwam waren dit er zeker 20!!
    ERG ZONDE OM ZO'N MAGAZINE IEDERE WEEK WEER EEN AANTAL KEER WEG TE MOETEN GOOIEN!!!

misschien een idee om de klant bij het bevestigen van de bestelling te kunnen laten aanvinken of ze het magazine willen ontvangen of niet.

Comment

Als ik ook weer opnieuw een flinke stapel heb van al die gidsen dan stuur ik deze gewoon retour naar Bax-shop op hun antwoordnummer te Goes.
      Dat lijkt me beste oplossing als ik maar steeds opnieuw van die gidsen krijg opgestuurd. Ben ik er ook van af zonder portokosten. Deed ik met de gouden gids ook altijd.
      Misschien wordt het dan wat minder als iedereen dat zou doen.
      Gewoon retour sturen.

Als vriendelijk verzoeken om er niet weer 1 opnieuw op te sturen niet helpt, dan maar zo.
      Last edited by Guest; Sunday-09-12-2012, 13:36.

Comment

Originally posted by Eric0042 View Post
        allereerst moet ik zeggen dat ik het een erg mooi magazine vind.
        altijd weer leuk om te lezen als die uitkomt.

ik vond het alleen erg kansloos dat het magazine bij elke bestelling en zelfs bij elke backorder word meegestuurd. ik heb van dit wintermagazine alweer ruim 10 stuks moeten weg gooien. bij het vorige magazine dat uitkwam waren dit er zeker 20!!
        ERG ZONDE OM ZO'N MAGAZINE IEDERE WEEK WEER EEN AANTAL KEER WEG TE MOETEN GOOIEN!!!

misschien een idee om de klant bij het bevestigen van de bestelling te kunnen laten aanvinken of ze het magazine willen ontvangen of niet.
        Dit stond op de to-do list van de ICT ploeg, maar wegens drukte vanwege andere werkzaamheden is dit helaas niet meer doorgevoerd (het moet natuurlijk wel goed getest worden).

Bij de volgende editie van het magazine wordt het uiteraard automatisch naar onze vaste klanten gestuurd die aangegeven hebben het magazine te willen ontvangen, maar bij het plaatsen van een bestelling wordt het als product aan je order toegevoegd en kun je het dus ook uitvinken.

Comment

Working...
        X