Announcement

Collapse
No announcement yet.

Sinterklaas actie

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sinterklaas actie

Beste.

Kan iemand mij vertellen hoe ik weer bij de sinterklaas actie terecht kom ?
    Hij staat nergens meer op de site en het is de 28e.

Groetjes
    :p

Je bedoelt deze pagina?

Vandaag wordt in de loop van de dag de eerste tip bekend gemaakt.

Comment

Ook deze aktie verloopt helaas weer via smoelenboek.
      Zonder account (om welke reden dan ook) is wederom zinloos.
      Jammer weer.

Kan 3 sec. kijken op de pagina om vervolgens een herinnering te krijgen dat ik toch echt iets met smoelenboek moet gaan doen om verder te kunnen zoeken.

Er zijn ook nog mensen met principes die er geen behoefte aan hebben om van alles opgedrongen te krijgen of te doen. :(

Comment

Ik had me al aangemeld voor die nieuwsbrief maar ik heb geen mail ontvangen..
        Weet iemand wat ik kan doen??
        Wil graag meedoen!

Comment

Neem even contact op met de marketing afdeling via marketing@ (en dan het welbekende domein. ;))

Comment

Originally posted by BertGitaar View Post
            Ook deze aktie verloopt helaas weer via smoelenboek.
            Zonder account (om welke reden dan ook) is wederom zinloos.
            Jammer weer.

Kan 3 sec. kijken op de pagina om vervolgens een herinnering te krijgen dat ik toch echt iets met smoelenboek moet gaan doen om verder te kunnen zoeken.

Er zijn ook nog mensen met principes die er geen behoefte aan hebben om van alles opgedrongen te krijgen of te doen. :(
            Tjah, je moet er wel wat voor over hebben om de prijzen te winnen ;)

Comment

We hebben winacties acties in verschillende soorten en maten, dus voor ieder wel wat wils. We hebben ook regelmatig prijsvragen waar je geen facebook voor nodig hebt. ;) Zo houden we het divers. Uiteraard speelt Facebook wel een grote rol hierin door zijn populairiteit, maar het is niet dat je voor elke winactie via Facebook mee hoeft te doen.

Comment

.
                Last edited by hoimijnnaamis; Sunday-02-12-2012, 11:25. Reason: 2 keer hetzelfde bericht kan iemand (me vertellen hoe ik deze kan) verwijderen?

Comment

Originally posted by Rick View Post
                  maar het is niet dat je voor elke winactie via Facebook mee hoeft te doen.
                  maar wel voor degene met de mooiste 'prijzen'

Comment

Dat is niet waar. Herinner je je #baxpioneer op Twitter nog? ;) Werden aardig toffe prijzen weggegeven volgens mij.

Comment

twitter dat is ook social media
                      niet iedereen heeft/mag dat he

Comment

Dan heb je pech, iedereen kan als hij wil een account aanmaken op facebook, twitter enz, dus bax valt niets te verwijten denk ik zo, iedereen krijgt de kans om mee te doen.
                        En nee ik heb niet meegedaan en ja ik heb een facebookaccount.

Comment

Ook ik zie het probleem niet helemaal. Als het je niet aan staat doe je toch gewoon niet mee. Ik ben ook geen fan van de staatsloterij dus ook daar doe ik gewoon niet aan mee. Moet ik dan ook gaan klagen dat ik het niet eerlijk vind dat ik een lot moet kopen om zo deel te kunnen nemen aan de loterij?

Ik vind het mooi van bax dat ze zoiets willen organiseren en willen doen. Dus bevalt het je niet doe je gewoon niet mee. Er zijn super duper veel prijsvragen en spelletjes op internet. Als jij hier niet tegen kan dan zal je het zwaar gaan krijgen op internet. Het is heel de tijd klik hier klik daar. Dan doet bax het nog zeer netjes.

Dus dan is mijn vraag aan je. Waar maak je je druk om? Bevalt het je wel doe je mee vind je het niet leuk doe je het gewoon niet.

Comment

Om kort en krachtig aan toe te voegen:

De muziekwereld is hard en niet voor (zeer jonge) jochies. Jezelf DJ noemen en amper boven de eet tafel uitkomen omdat je gemiddelde lengte hebt voor je leeftijd is ronduit lachwekkend niet?

Gaat dus ook op voor social media... ben je te jong daarvoor kun je het voorlopig wel even schudden. Daarnaast schud je ouders maar even goed wakker dat de wereld van muziek echt niet altijd mooi is met licht en flinke geluidsdruk... maar ook verantwoordelijken en expliciete dingen die niet voor jonge ogen en oren geschikt zijn om te zien/horen. Laat staan de professionaliteit die je hoort te dragen en uit te stralen. Om het investeren (van eigen apparatuur die niet door je ouders zijn gefinancierd) maar even weg te laten terwijl dat wel degelijk erbij hoort.

Snappie?
                            Last edited by Firespace Recordings; Tuesday-04-12-2012, 00:33. Reason: spelfoutjes...

Comment

De muziekwereld is hard en niet voor (zeer jonge) jochies.
                              Dat is gek, volgens mij is het juist de groep jongeren die zich dankzij goedkoper wordende gear juist meer kunnen mengen in de muziekwereld en hun talenten en/of passie verder kunnen ontwikkelen.

Jezelf DJ noemen en amper boven de eet tafel uitkomen omdat je gemiddelde lengte hebt voor je leeftijd is ronduit lachwekkend niet?
                              Waar gaat dit nu weer over? Van de rest van je verhaal snap ik ook niets, want ik kan het absoluut niet relateren aan wat er verder in dit topic geschreven staat.

Comment

Working...
                              X