Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nieuw in de shop

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nieuw in de shop

Shure heeft een nieuwe serie hoofdtelefoons. de SHR240, SHR440 en de SHR840 aan hun assortiment toegevoegd. Deze zeer professionele hoofdtelefoons kunnen worden gebruikt voor studio en DJ toepassingen.

Klik hier voor het nieuwsbericht.
    Last edited by Robert; Wednesday-30-09-2009, 16:45.

pagina is verlopen?

Comment

Fixed, er stonden een stel "s rond de url en dat was niet nodig voor de forumcode. ;)

Comment

vind ze er een beetje kitcherig uitzien..

Comment

Maar bij deze toepassingen speelt de klank en kwaliteit meer mee dan het uiterlijk. :)

Comment

Ik heb de titel even aangepast. Laten we hier even alle nieuwe merken en veranderingen posten!

Ik heb vorige week alle produceersoftware in subcategorieën gezet. Sequencers staan bij sequencers, plug-ins zijn onderverdeeld in VSTi en VST, educatieve versies en upgrades hebben een eigen categorie etc :) een stuk overzichtelijker dus!

Ook een aantal Loopmaster sample CD's staan erin, tevens sample DVD's van Ueberschall en Best Service. Fabfilter staat er ook in deze week :)

Comment

Ik ben momenteel flink aan de slag met Road Ready cases. Een berg cases, stands, bags en covers die er geleidelijk aan in komen te staan. Voor bijna elk apparaat is er wel iets te vinden eigenlijk. ;)

Comment

Ik ben momenteel bezig met Rob Papen plug-ins

Comment

Momenteel ben ik bezig de nieuwe producten van American DJ in de webshop te zetten, waarbij hele leuke, felle LED effecten etc. zitten. Ook twee audio management systemen worden ingevoerd.

Degene die oplettend bezig waren met de microfoons etc, hadden het al gezien: er worden steeds meer Shure producten in de shop gezet, wat nog steeds doorgaat. De gehele PSM serie gaat erin en de draadloze microfoonsystemen worden geupdate!

Comment

Laserworld staat er sinds recent in!

Comment

Heb het al eerder aangegeven bij Jochanan, en marc volgens mij ook, maar ze staan er eindelijk in, plugins van Rob Papen!

Zeker SubBoomBass en Predator zou ik ZEKER aanraden voor elke producer, zeker SBB kost geen drol en wat je er voor terug krijgt is onvoorstelbaar!

Comment

En waar ik al een begin mee heb gemaakt...MOOG !!!!!!

Comment

Originally posted by Patrick View Post
                          Heb het al eerder aangegeven bij Jochanan, en marc volgens mij ook, maar ze staan er eindelijk in, plugins van Rob Papen!

Zeker SubBoomBass en Predator zou ik ZEKER aanraden voor elke producer, zeker SBB kost geen drol en wat je er voor terug krijgt is onvoorstelbaar!
                          Komtie weer met zijn SubBoomBass hoor :D:D:D

Comment

En terecht, één van de beste bass plugins ooit gemaakt!

Comment

Zal eens een paar NFR-etjes opvragen voor in de winkel en voor....U-HUH ;)

Comment

Working...
                              X