Dat klopt, deze producten zijn zo nieuw en net ingevoerd dat de prijs er nog niet bij staat;) Wordt binnen nu en een half uurtje opgelost, dan staan er als het goed is wel prijzen bij!
Announcement
Collapse
No announcement yet.
B-stock
Collapse
X
-
Ik heb net een Marantz PDM570 flashkaart speler opgehaald in Goes en dat was ook een B-stock artikel maar is gewoon kapot. Ik heb gebeld en ik moet er maar even mee langs komen maar is weer 80 km rijden en 1,5 uur tijd weg. Blijkbaar is het apparaaat dus niet getest voor het te koop is aangeboden. Voor mij nooit geen B-stock meer !!!!
Comment
-
Originally posted by decibelontour View PostIk heb net een Marantz PDM570 flashkaart speler opgehaald in Goes en dat was ook een B-stock artikel maar is gewoon kapot. Ik heb gebeld en ik moet er maar even mee langs komen maar is weer 80 km rijden en 1,5 uur tijd weg. Blijkbaar is het apparaaat dus niet getest voor het te koop is aangeboden. Voor mij nooit geen B-stock meer !!!!
Comment
-
Originally posted by Citybeatz View PostJe kunt het toch gewoon terugsturen. Het is Bax 's fout ...
ma als ik zo lees dat somige mensen na het retouren van producten steeds weer een defect apparaat terug krijgen zeg ik Nee tegen B-stock, en ook nog als je mee krijgt dat er Nieuwe Vervangende exemplaren worden terug verzonden naar de koper, en dan uiteindelijk weer een kapotte B-stock uit een doos van BAX-SHOP.nl trekt begin je wel sterkt te twijfelen over de wijzen waarop men met de producten/klanten omgaat!
Comment
-
Originally posted by JONKIE_NL View Posten ook nog als je mee krijgt dat er Nieuwe Vervangende exemplaren worden terug verzonden naar de koper, en dan uiteindelijk weer een kapotte B-stock uit een doos van BAX-SHOP.nl trekt begin je wel sterkt te twijfelen over de wijzen waarop men met de producten/klanten omgaat!
Comment
-
Er kan altijd iets fout gaan, ook met een nieuw toestel, zie mijn mixer, ik kocht hem maandag en het werkt niet meer, maar als je iets goedkoper kan krijgen zoals een B stock product dan heb je inderdaad meer kans dat een toestel niet of niet goed werkt.
Maar bax lost het altijd goed op en ze zijn heel vriendelijk dus geen verwijten naar bax toe, het retour sturen is op kosten van bax en je krijgt nog een korting op je volgende aankoop, ik ken slechtere winkels hoor.
Comment
-
Originally posted by Rio View PostBij mij (ik neem aan dat je het over mijn verhaal heb) zijn er wel een aantal zeer groffe fouten gemaakt door Bax. Maar uiteindelijk is het meer dan netjes opgelost.
maar ja dat is ook het risico van "online" kopen ik kom daarom ook redelijk vaak bij die bekende concurent van bax die o.a. in eindhoven zit
dan kunje je waar ook echt voelen en proeven(spreek woordelijk gezien dan) ik zoek het niet echt om 1.5 uur te rijden en dan eventueel nog met legen handen thuis tekomen,....ik weet wel dat ik eigenlijk alleen bij Bax online mijn aankopen doe, verder ga ik altijd liever naar een winkel, dan naar een webshop! desalniettemin is bax toch niet zo maar uit het leven van een semi/pro/hobby dj tekijgen
Comment
-
In dordrecht hebben we wel 3 winkels, maar die zijn allemaal gewoon duur en hebben een kleine asortiment.
Ook de bekende winkel in Rotterdam kom ik niet vaak.
En ik ben tevreden met bax. Dus waarom iets anders? En als ik eens iets duurs wil kopen wat ik echt vooraf wil zien ben in met 45 minuten in Goes.Last edited by Rio; Saturday-13-08-2011, 20:54.
Comment
-
Met die wel bekende winkel in zowel rotterdam als eindhoven is het ook niet altijd geweldig. Ik heb namelijk erg slechte ervaringen met deze winkelketen. Ik heb hier meerdere keren problemen mee gehad dat ze niet eens hun afspraken na kunnen komen. Dat er een keer iets fout gaat dat kan en dat zal gebeuren dat kun je niet helemaal voorkomen. Wat belangrijker is. Hoe word het opgelost. Dit laatste doet in mijn ogen bax meer dan netjes. Hier zou de winkel keten die in eindhoven en rotterdam zit nog heel veel van kunnen leren. Als wij overwegen iets aan te schaffen ga ik niet eens kijken bij die in mijn ogen pannenkoeken.
Verder snap ik heel goed de frustratie dat wanneer je iets koopt en blijkt dat het defect is. Maar kijk eens naar weet ik hoeveel producten er verkocht worden elke dag weer. Als je dan kijkt hoevaak het fout gaat denk ik dat bax het meer dan netjes doet. Het blijven producten van andere merken waar bax wel voor opdraait als het niet werkt.
Comment
-
Ik betaal liever iets meer voor een product als de service achteraf maar goed is, daarom koop ik nu ook alles via bax want zo te lezen is de service meer dan goed en dat zal ik nu merken met mijn mixer die ik begin deze week kocht, de reloop mixer doet het niet meer na 10 minuten en zal dinsdag retour bax gaan, het gaat niet om een B stock maar om een nieuwe mixer, ik zal nu zien hoe de service is want ik maak me zorgen om een klein detail, ik heb per toeval op de doos getrapt en die is op één hoek lichtjes gekreukt, en op de website staat dat de verpakking niet beschadigd mag zijn of ze kunnen het product niet meer ruilen voor een ander, dus we zien wel hoe ver ze hier in gaan.
Comment
-
In de mail die ik kreeg staat toch te lezen dat er geen beschadiging aan de verpakking mag zijn, willen ze het ruilen tegen een ander toestel, we zien wel en anders zijn ze een klant kwijt, ze kunnen ook de nieuwe mixer in mijn licht beschadigde doos steken, maar ik denk dat alles retour zal gaan naar de fabrikant als blijkt dat de mixer defect is.
Of herstellen ze dit soort producten om dan als B stock te verkopen, om het ontopic te houden :-D
Comment
-
Wij hebben toen we onze denon set kochten al meteen in de winkel alle dozen eraf getrokken en weg gegooid. Je denkt toch zeker niet dat wij van alles de doze gaan bewaren voor garantie? Ook bij onze nieuwe speaker set zijn de doze meteen naar de stort gegaan. Als we dit niet zouden doen zou ik een 2de ruimte moeten huren om heel de stomme dozen te bewaren.
Ruilen ja tuurlijk dan moet er een doos bij. Maar voor een garantie? Nog nooit meegemaakt dat je dan de originele doos nodig hebt. Nergens. Dus ga ervan uit dat dit ook geen enkel probleem is bij bax. Als dit wel zo is hebben we een behoorlijk probleem als er ooit iets defect zou gaan. Ik heb nergens de originele doos meer van.
Comment
Comment