Bij mij zou er niet eens naar de doos gekeken kunnen zijn. Ik verstuurde gewoon de trace en trace code naar bax en dezelfde dag werdt er nog een nieuwe verstuurd. Al weet ik niet of dat ook gebeurd bij ander merken dan het bax eigenmerk.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
B-stock
Collapse
X
-
Een stukje uit de mail die ik kreeg van de klantendienst.
Graag zien wij het defecte model terugkomen, als wij dit hier hebben ontvangen zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. U kunt het product op sturen ter reparatie.
Hiervoor dient het product aan een aantal criteria te voldoen.
- zorg voor een gedegen omverpakking welke om de verpakking heen zit. Plak geen stickers of andere biljetten op de verpakking. Indien dit wel gebeurd kunnen producten niet worden omgeruild in verband met onverkoopbaarheid
- u dient bij de retourzending een ingevuld retourformulier te voegen met de omschrijving van het defect en daarbij uw NAW gegevens (zie. bijlage).
U kunt alles nalezen op de onderstaande link, onder het kopje 2) Defect product binnen garantietermijn (geen verbruiksgoederen)
http://www.bax-shop.nl/klantenservic...-retouren.html
Comment
-
Ik had eerst met de klantendienst gebeld om te melden dat mijn mixer het niet meer deed na een 10 tal minuten, hij zei dat ik een mail zou krijgen met alle instructies.
Mijn doos was toen nog intact. Maar ik zie wel wat ze zeggen en bax toch al een beetje kennende zal het wel loslopen, anders rij ik naar goes en trek eens goed aan rick zijn oren.
Comment
-
ik zal nu zien hoe de service is want ik maak me zorgen om een klein detail, ik heb per toeval op de doos getrapt en die is op één hoek lichtjes gekreukt, en op de website staat dat de verpakking niet beschadigd mag zijn of ze kunnen het product niet meer ruilen voor een ander, dus we zien wel hoe ver ze hier in gaan.
Wij hebben toen we onze denon set kochten al meteen in de winkel alle dozen eraf getrokken en weg gegooid. Je denkt toch zeker niet dat wij van alles de doze gaan bewaren voor garantie? Ook bij onze nieuwe speaker set zijn de doze meteen naar de stort gegaan. Als we dit niet zouden doen zou ik een 2de ruimte moeten huren om heel de stomme dozen te bewaren.
Maargoed, dat is weer heel iets anders. :)
anders rij ik naar goes en trek eens goed aan rick zijn oren.
Maar zonder gekkigheid, uiteraard gaan we zorgen dat het in orde komt en op een juiste manier wordt opgelost.
Terugkomend op de staat van B-stock producten, als ik het zo lees moet het inderdaad stukken beter. B-stock producten zouden, op hun 'gebreken' na, gewoon 100% moeten functioneren. Ik ga eens een link van dit topic rondsturen, dan kan er wat aan gedaan worden. :)
Comment
Comment