Announcement

Collapse
No announcement yet.

B-stock

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• B-stock

Wat betekend b stock?
    Ik zag het laatst bij jullie in de webshop staan achter een licht effect.
    De gewone was z`n 600 euro en de b stock 400 euro.

B-stock is niks anders als tweedehands. Het zijn producten die bijvoorbeeld in de winkel hebben gestaan voor demo of zijn ingeruild door klanten.
    Last edited by ooto-drive-in; Monday-22-06-2009, 19:18. Reason: spellingsfoutje aangepast

Comment

Niet alleen dat. Het zijn vaak ook producten waarbij de doos beschadigd is en deze dus niet meegeleverd wordt. Vaak zijn deze producten leverbaar tegen een nog scherpere prijs, dus lekker profiteren dus. :)

Het kunnen ook producten zijn die uit het assortiment gaan, bijvoorbeeld omdat er een nieuwe versie komt van een product.

En euh... 'ingeruild'. ;)

Comment

Maar kun je hem wel via internet bestellen?
        Want hoe doen ze dat dan zonder doos?

Comment

Je kunt het wel via internet bestellen hoor, alleen zit de originele doos er dan niet bij. (Denk ook aan piepschuim e.d.) Ze zullen zeker wel een doosje pakken om het spul er voor je in te steken en wat opvulmateriaal. ;)

Comment

Oke, maar het apparaat zelf is dan niet beschadigt.
            Dan zou het wel mooi zijn.

Comment

Als het apparaat lichte beschadigingen heeft, staat het er bij. Zoniet, dan is het apparaat nog in prima staat, maar heeft de doos de reis niet overleefd. ;)

Comment

Als je een B-stock artikel wil kopen dan gewoon even contact opnemen met Bax-shop, zij zullen dan wel vertellen wat er precies mankeert/ontbreekt.

Comment

Er mankeert niets aan onze B-Stock producten ;)

Wij verkopen namelijk geen rotzooi (;)) alle B-stock apparaten werken 100% en zijn nog in goede staat.

Comment

Ik zou geen enkel probleem hebben met het kopen van een mixer waar een deuk inzit (of wat dan ook voor schade), als de prijs er ook maar aan staat, sterker nog, zit vaak genoeg te zoeken naar apparatuur die kleine afwijkingen heeft...

Comment

Inderdaad, voor verhuur maakt het toch geen moer uit of er een deuk of een kras op zit. Die loop je toch binnen een jaar op :D

Comment

een vraagje,
                        waarom wordt bij de bstock artikelen sinds een week geen prijs meer gegeven?
                        er staat nu: Contacteer ons voor een prijsopgave

Comment

Ik zie gewoon de prijzen staan bij de B-stock producten. Geldt het voor alle producten op jouw scherm, of slechts bepaalde producten?

Comment

Comment

Originally posted by Rick View Post
                              Ik zie gewoon de prijzen staan bij de B-stock producten. Geldt het voor alle producten op jouw scherm, of slechts bepaalde producten?
                              Als je naar b stock gaat, en dan sorteren op "Nieuwste producten", dan staat er bij de eerste 7 producten geen prijs. Bij een vriend van mij is dit ook zo....

En ik heb pas clean instal gedaan op mun pc, dus die cache zit nog niet vol :P Daarvoor ook nooit last van gehad

Comment

Working...
                              X