Omdat ik op 31 dec 2012 een koptelefoon (sennheiser HD 25 nodig heb voor een optreden bel ik op donderdag 27 dec voor 22.00 uur met de vraag of hij op voorraad is zodat ik hem de volgende dag in huis kan hebben.
Ja hij is op voorraad. Vrijdag wordt er geen koptelefoon geleverd dus ik gebeld.
Nee, die is niet op voorraad maar komt vandaag wel weer binnen, dan duurt het verwerken in het magazijn 1 dag en sturen we hem Zaterdag gelijk op heb je hem zaterdag de 31ste.
Vandaag gekeken bij PostNL via Track&Trace, staat er dat ik het pas woensdag ontvang. Dus ik bel PostNL op en vroeg waarom het woensdag pas komt, dit is omdat Bax-Shop het product nog niet geleverd had bij PostNL...
Dus ik bel naar Bax-Shop om verhaal te halen, ze zeiden dat dit komt omdat PostNL dicht is op 1 januari, maar dat doet er helemaal niet toe, want ik moet het product Vandaag hebben en niet op 1 januari.
Ze zouden uitzoeken waar het fout was gegaan, dus zouden ze mij terug bellen, dit hebben ze gedaan.
Vervolgens zeiden ze indirect, dat ik sta te liegen omdat hun nooit beloven dat ze iets doen.. Nou er waren 2 mensen bij en die hebben beide gehoord dat Bax-Shop tot 3x toe heeft gezegd dat hun het pakketje Zaterdag avond nog naar PostNL brengen. (Is dus niet gebeurd).
Mijn ouders waren nog bozer dan ik zelf ben en wilde dus ook bellen met Bax-Shop. Dit deden ze en bax-shop zou terug bellen, dit is niet gebeurd. Vervolgens bellen wij weer Bax-Shop op en hun beloven ons opnieuw, binnen 5 minuten terug te bellen. We zijn nu alweer meer dan 1 uur verder en we hebben nog steeds niks van Bax-Shop gehoord, kortom ze hebben eigenlijk 'schijt' aan hun klanten.
Dit is mijn eerste kennismaking met Bax-Shop en meteen ook een zeer slechte..
Ik heb die kop telefoon echt vandaag nodig, dit wist Bax-Shop want dat gaf ik Donderdag al aan, dit zou ook lukken volgens hun. Als ik wist dat Bax-Shop zo'n bizar slechtte service zou bieden dan had ik mijn koptelefoon ergens anders gekocht, zodat ik deze wel op tijd had gehad.
Deze oneerlijke en nonchalante houding van Bax-Shop heeft op mij en zeer negatieve indruk gemaakt. Tijdens ik dit bericht aan het typen was heb ik weer gebeld, maar de receptie weet nergens van...... tja ik koop natuurlijk nooit meer iets bij www.bax-shop.nl.
Ja hij is op voorraad. Vrijdag wordt er geen koptelefoon geleverd dus ik gebeld.
Nee, die is niet op voorraad maar komt vandaag wel weer binnen, dan duurt het verwerken in het magazijn 1 dag en sturen we hem Zaterdag gelijk op heb je hem zaterdag de 31ste.
Vandaag gekeken bij PostNL via Track&Trace, staat er dat ik het pas woensdag ontvang. Dus ik bel PostNL op en vroeg waarom het woensdag pas komt, dit is omdat Bax-Shop het product nog niet geleverd had bij PostNL...
Dus ik bel naar Bax-Shop om verhaal te halen, ze zeiden dat dit komt omdat PostNL dicht is op 1 januari, maar dat doet er helemaal niet toe, want ik moet het product Vandaag hebben en niet op 1 januari.
Ze zouden uitzoeken waar het fout was gegaan, dus zouden ze mij terug bellen, dit hebben ze gedaan.
Vervolgens zeiden ze indirect, dat ik sta te liegen omdat hun nooit beloven dat ze iets doen.. Nou er waren 2 mensen bij en die hebben beide gehoord dat Bax-Shop tot 3x toe heeft gezegd dat hun het pakketje Zaterdag avond nog naar PostNL brengen. (Is dus niet gebeurd).
Mijn ouders waren nog bozer dan ik zelf ben en wilde dus ook bellen met Bax-Shop. Dit deden ze en bax-shop zou terug bellen, dit is niet gebeurd. Vervolgens bellen wij weer Bax-Shop op en hun beloven ons opnieuw, binnen 5 minuten terug te bellen. We zijn nu alweer meer dan 1 uur verder en we hebben nog steeds niks van Bax-Shop gehoord, kortom ze hebben eigenlijk 'schijt' aan hun klanten.
Dit is mijn eerste kennismaking met Bax-Shop en meteen ook een zeer slechte..
Ik heb die kop telefoon echt vandaag nodig, dit wist Bax-Shop want dat gaf ik Donderdag al aan, dit zou ook lukken volgens hun. Als ik wist dat Bax-Shop zo'n bizar slechtte service zou bieden dan had ik mijn koptelefoon ergens anders gekocht, zodat ik deze wel op tijd had gehad.
Deze oneerlijke en nonchalante houding van Bax-Shop heeft op mij en zeer negatieve indruk gemaakt. Tijdens ik dit bericht aan het typen was heb ik weer gebeld, maar de receptie weet nergens van...... tja ik koop natuurlijk nooit meer iets bij www.bax-shop.nl.
Comment