Beetje kinderachtig om op die manier bax in een slecht daglicht te zetten, maar dit topic zegt meer over u dan over de service van bax ;) ik zou het dus ook gewoon laten staan want je maakt nu enkel je eigen belachelijk en niet bax.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Waardeloze service
Collapse
X
-
Als iemand specifiek vraagt per telefoon of een product op voorraad is, verwacht ik ook dat als je dat product dan per direct besteld het de volgende dag in huis is. Het product schijnt dus niet op voorraad te zijn geweest, waardoor de klant dus verkeerd is ingelicht over de voorraad status. Als bax hem meteen verteld had dat het product niet op voorraad was, had hij verder kunnen zoeken. nu heeft hij het product gewoon besteld, maar komt er dus achter dat het probleem niet bij postnl ligt, maar bij bax zelf.
Kortomschreven: Xiora is, terecht, boos op bax dat ze hem een verkeerd antwoord hebben gegeven. Maar om te zeggen dat hierdoor de service slecht is zou ik niet te hard zeggen. Om een voorbeeld te geven, ook stagiaires nemen de telefoon op, en die maken fouten.
Comment
-
@dj-drace, Thanks voor je reactie.
Jij begrijpt wat ik bedoel.
Ik zal ook mijn excusses aanbieden voor het wat 'overdreven' gedrag van mij, echter hoop ik wel dat mensen de situatie begrijpen.
Het ging erom dat als ik van te voren wist dat het product er niet op tijd kon zijn, ik het ergens anders besteld had.
Eerlijkgezegd denk ik, dat ik vast en zeker nog wel eens iets bij bax-shop zal kopen, vooral omdat ze de laagste prijs bieden.
Ik ga er vanuit dat het allemaal communicatie foutjes waren van beide kanten.
Comment
-
Originally posted by Xiora View PostHelaas word er wel gereageerd via het forum, maar op het beloofde telefoontje van bax shop wachten we nog steeds!
Maar waarom zeggen jullie dat het op voorraad is als dat niet zo is?
Want dan had dit voorkomen kunnen worden en had ik hem ergens anders kunnen kopen.
Wat ik vooral erg vervelend vind is dat er geen enkele communicatie plaats vind met de klant . ( zaterdag en ,maandag enkele keren gebeld en beloofd terug te bellen)
Ik ben gewoon een teleurgestelde klant die het normaal vind dat er eerlijk gezegd word of iets op voorraad is of niet en verwacht terug gebeld te worden.
Sowieso zou net netjes zijn als jullie zouden laten weten dat het product niet op tijd te leveren is, als ik dit vrijdag wist dan had ik het product ergens anders kunnen bestellen..
Beetje kinderachtig om op die manier bax in een slecht daglicht te zetten, maar dit topic zegt meer over u dan over de service van bax ik zou het dus ook gewoon laten staan want je maakt nu enkel je eigen belachelijk en niet bax.
Eerlijkgezegd denk ik, dat ik vast en zeker nog wel eens iets bij bax-shop zal kopen, vooral omdat ze de laagste prijs bieden.
Ik ga er vanuit dat het allemaal communicatie foutjes waren van beide kanten.
Comment
-
En zo zie je maar weer dat een ontevreden klant vrij eenvoudig weer tevreden gesteld kan worden, simpelweg door op een juiste manier te communiceren.
Als dat direct al was gebeurd (door de helpdeskmedewerker) was die ontevredenheid uberhaupt niet onstaan maar goed, foutjes gebeuren nu eenmaal.
Comment
-
Ik heb een keer een product via de Bax veiling gekocht dat net uit het assortiment genomen was. Netjes betaald, maar een paar dagen later nog geen product binnen. Wat was er gebeurd? Het product was weg! Reactie van Bax: Het product stond tijdens de veiling ook nog op de website, en is tijdens de veiling door iemand anders via de website gekocht. Of dit waar is zullen we nooit weten, maar een of andere domme medewerker heeft mijn veiling aankoop in backorder geplaatst, een product dat echter niet meer leverbaar was. Ze lieten mij ook niks weten, pas toen ik zelf belde werd er iets aan gedaan. Bax blijft een groot bedrijf met heel veel producten, heel veel orders en heel veel klanten, en qua communicatie kan het er dan soms bij inschieten.
Comment
-
Het product stond tijdens de veiling ook nog op de website, en is tijdens de veiling door iemand anders via de website gekocht.
Per dag wordt een selectie gemaakt door een automatisch script, dat producten in de veiling plaatst. In een sporadisch geval komt het voor dat een product via de shop besteld wordt en niet meer via de veiling kan worden uitgeleverd.
maar een of andere domme medewerker
Met andere woorden, om iemand gelijk als 'dom' af te schilderen vind ik een beetje ver gaan, laat iemand alsjeblieft in zijn waarde.
Comment
-
Persoonlijk ga ik zelf naar Bax voor de prijs en omdat het dichtbij is zodat ik altijd eens binnen kan springen.
Voor service ga ik het liever ergens anders kopen. Ik maak de laatste tijd vaak mee dat er medewerkers rondlopen in de shop die totaal geen idee hebben waar ze over praten en zo echt klanten laten uitwijken naar een andere dealer die wel goed advies geeft.
Ik maak zo af en toe wel wat fouten mee bij bestellingen die ik gedaan heb, maar worden altijd keurig opgelost. Soms met wat meer moeite dan normaal, maar toch.
Om dan Bax in een negatief daglicht te zetten hier op het forum vind ik niet echt op z'n plaats. Doe het ff persoonlijk of loop ff binnen en vraag naar een verantwoordelijk persoon en ga daarmee rond de tafel zitten (alhoewel je koptelefoontje dan wel een duur dingetje wordt).
Comment
-
Zelf heb ik heel veel besteld via bax-shop en dat ging vrij wel altijd goed, als het fout ging was er altijd snel een oplossing. geduld is een schone zaak en iemand is niet gelijk dom als er iets niet naar wens verloopt.. Rustig blijven, wederwijds respect en goed communiceren is de oplossing van het probleem..
Mischien de volgende keer ook iets vroeger bestellen, met een koptelefoon kan je nooit de gok nemen of die inderdaad net op tijd bij je aan komt.
Comment
Comment