Ik heb dit probleem vaker gehoord bij B-merken vaak ligt het dan niet aan de licht en geluid winkel maar aan de leverancier. Dit omdat B merken vaak een keer een grote massa produceren en hun voorraad hellemaal leeg verkopen tot deze op is pas dan wordt er weer een nieuwe massaproductie gestart, het kan dan lang duren voor dat er weer geleverd wordt aan winkels. Ik weet natuurlijk niet of dit bij Behringer ook het geval is.
Het bieden van alternatieven is geen eens zo slecht niet iedereen is merkentrouw en kopen een product omdat ze het nodig hebben. Als de kwaliteit ongeveer hetzelfde is zullen veel mensen toch over gaan op een aankoop.
Wellicht is het verstandig om in zulke gevallen Bax even te bellen of te mailen, ik weet dat ze namelijk hun uiterste best doen om te kijken wanneer ze een specifiek product kunnen leveren.
Het bieden van alternatieven is geen eens zo slecht niet iedereen is merkentrouw en kopen een product omdat ze het nodig hebben. Als de kwaliteit ongeveer hetzelfde is zullen veel mensen toch over gaan op een aankoop.
Wellicht is het verstandig om in zulke gevallen Bax even te bellen of te mailen, ik weet dat ze namelijk hun uiterste best doen om te kijken wanneer ze een specifiek product kunnen leveren.
Comment