Ik wou Bax light & sound bedanken voor de zeer goede en snelle service !
Announcement
Collapse
No announcement yet.
service
Collapse
X
-
Re: service
Originally posted by badvinkjuhIk wou Bax light & sound bedanken voor de zeer goede en snelle service !
Comment
-
Originally posted by RobertGoed om te horen, wanneer jullie graag andere producten zouden willen ontvangen dan hoor ik dit ook graag. Bijvoorbeeld weer eens wat anders dan een tas of koptelefoon.
Trouwens het is ook leuk als het een verrassing is;)
Comment
-
Bastian,
Vanaf 1 mei zal er even geen actie plaats vinden, uiteraard zijn er altijd kortingen mogelijk wanneer je bij ons in de showroom langs komt.
Half mei wordt er een campagne gestart voor alle vaste klanten. Hiervan krijg je nader bericht thuis gestuurd.
Tevens zal er een grote advertentie komen in het nightlife magazine en de het DJ gear blad.
nadere info volgt.
Comment
-
Re: service
Originally posted by badvinkjuhIk wou Bax light & sound bedanken voor de zeer goede en snelle service !
Comment
-
Dank je voor de complimenten, het leuke is dat wij de insteek hebben dan we alleen producten verkopen waar we verstand van hebben. En hebben we de kennis nog niet dan gaan we op training. Niks is zo erg als wanneer een klant een vraag stelt waar je geen antwoord op weet.
Wanneer we dus nieuwe producten aan ons assortiment toevoegen zullen we dus altijd eerst de belangrijkste producten testen/uitproberen voordaat we het werkelijk gaan verkopen. Nu kan dit helaas niet bij alle producten/leveranciers, maar in dat geval zullen we ons goed inlezen en andere gebruikersrecensies lezen.
Wel is het zo dat we allemaal ons eigen kennis gebied hebben en dit up to date houden. Dit is vooral verdeeld naar de interesse gebieden die we hebben. En gelukkig blijven we allemaal mensen en weten ook wij weleens iets niet. In dat geval zullen we er wel alles aan doen om het te weten te komen.
Comment
-
De service van bax-shop is echt geweldig,
en dan heb ik het niet alleen over de zeer snelle levering van zowel grote als kleine bestellingen,
maar ook wanneer een apparaat defect is heb je binnen 4 dagen een nieuw apparaat,
en dan worden ook nog eens de verzendkosten vergoed kortom,
Bax-Shop ga zo door de service is top :!:
Comment
Comment