Announcement

Collapse
No announcement yet.

service

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• service

Ik wou Bax light & sound bedanken voor de zeer goede en snelle service !

Beste Badvinkjuh,

Goed om te horen dat alles naar wens is verlopen.

Groetjes
    Thaan

Comment

Re: service

Originally posted by badvinkjuh
      vind ik nou ook helemaal! niet moeilijk doen zoals anderen winkels als iets op voorraad is kan je het rustig uitproberen totdat je alles ervan weet :D top :!:

Comment

Wat ik nog vergeten ben te zeggen is wat ik ook altijd leuk vind, is wanneer je een product koopt bijvoorbeeld boven de 300 euro, je er ook nog een koptelefoon of iets dergelijks erbij krijgt.
        Dat zie je niet (vaak) bij andere winkels dus compliment :!:

Comment

Goed om te horen, wanneer jullie graag andere producten zouden willen ontvangen dan hoor ik dit ook graag. Bijvoorbeeld weer eens wat anders dan een tas of koptelefoon.

Comment

Originally posted by Robert
            Goed om te horen, wanneer jullie graag andere producten zouden willen ontvangen dan hoor ik dit ook graag. Bijvoorbeeld weer eens wat anders dan een tas of koptelefoon.
            Freefloats! :D:P
            Trouwens het is ook leuk als het een verrassing is;)

Comment

Bastian,

Vanaf 1 mei zal er even geen actie plaats vinden, uiteraard zijn er altijd kortingen mogelijk wanneer je bij ons in de showroom langs komt.

Half mei wordt er een campagne gestart voor alle vaste klanten. Hiervan krijg je nader bericht thuis gestuurd.

Tevens zal er een grote advertentie komen in het nightlife magazine en de het DJ gear blad.

nadere info volgt.

Comment

Re: service

Originally posted by badvinkjuh
                Thanks, geef het door! :wink: Wij zijn van mening dat de klant koning is (elk bedrijf zegt het wel, maar menen het niet) en dat je door service en een goede prijs/kwaliteit verhouding een streepje voor hebt :D

Comment

En jullie hebben er zelf verstand van en weten waar jullie het over hebben wat helaas bij andere bedrijven niet zo is..

dus keep it up :D

Comment

Dank je voor de complimenten, het leuke is dat wij de insteek hebben dan we alleen producten verkopen waar we verstand van hebben. En hebben we de kennis nog niet dan gaan we op training. Niks is zo erg als wanneer een klant een vraag stelt waar je geen antwoord op weet.

Wanneer we dus nieuwe producten aan ons assortiment toevoegen zullen we dus altijd eerst de belangrijkste producten testen/uitproberen voordaat we het werkelijk gaan verkopen. Nu kan dit helaas niet bij alle producten/leveranciers, maar in dat geval zullen we ons goed inlezen en andere gebruikersrecensies lezen.

Wel is het zo dat we allemaal ons eigen kennis gebied hebben en dit up to date houden. Dit is vooral verdeeld naar de interesse gebieden die we hebben. En gelukkig blijven we allemaal mensen en weten ook wij weleens iets niet. In dat geval zullen we er wel alles aan doen om het te weten te komen.

Comment

Geweldig snelle service!!!

Ik heb bij jullie nog geen echt grote bestellingen gedaan, maar ben enorm tevreden over de snelheid waarmee jullie bestellingen afhandelen!

Maandagavond besteld, woensdag in huis. :D

Kortom, TOP!

Comment

De service van bax-shop is echt geweldig,
                        en dan heb ik het niet alleen over de zeer snelle levering van zowel grote als kleine bestellingen,
                        maar ook wanneer een apparaat defect is heb je binnen 4 dagen een nieuw apparaat,
                        en dan worden ook nog eens de verzendkosten vergoed kortom,
                        Bax-Shop ga zo door de service is top :!:

Comment

Over service ben ik te spreken. Had speakers maandag of dinsdag pas in huis verwacht (gister/eergister dus) maar kreeg ze vrijdag al!

Nu nog wachten op mijn hoezen...

Comment

Inderdaad, jullie service is top! :!:

Comment

Hm, over de 'kadootjes' bij bestellingen over de 300 euro (of minder, ghehe)
                              Misschien zijn de Showtec T-shirts wel leuk 8)

Comment

Working...
                              X